Dat is de meest vieze knipoog die je kunt krijgen.quote:
Als jullie zo blijven bitchen ga ik inderdaad weer weg, hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:41 schreef mschol het volgende:
komt vanzelf weer een keer dat het weer dood gaat het topic
Dan geef ik jouw bier wel aan een ander.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als jullie zo blijven bitchen ga ik inderdaad weer weg, hoor.
Bierquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Dan geef ik jouw bier wel aan een ander.
weggehaald i.v.m. het moeten reorganiseren van webserverquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat is de meest vieze knipoog die je kunt krijgen.![]()
Waar is trouwens je UI heen?
Je kunt 'm ook uploaden via de FOK! UI-manager.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
weggehaald i.v.m. het moeten reorganiseren van webserver
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bier
ranja... met een rietje... En een lollie... Een groene.
Want ik ben een echte baas.
jah i know...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook uploaden via de FOK! UI-manager.
Seinen is overrated.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]![]()
En wtf doet shin-chan hier bij seinen![]()
DUVEL!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef blessed19 het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 augustus 2009 01:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bier
Mijn Duvels waren op. Wel vond ik 'n Affligem tripel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef blessed19 het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 augustus 2009 01:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bier
[/quote
DUVEL!
7 heeft een cliffhangerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:45 schreef Ge4ce het volgende:
TM8.0 ep 6 was goed te doen. Hoewel het misschien toch wel de slechtste aflevering is van de 6.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
Mwhehe, zquing, ik zei toch dat het een twaalf jarige jochie was?
het was niet voor jou, het is vanwege 't 12jarig jongtjequote:
Hoe ver ben je met Naruto?quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat fillers dus eigenlijk alleen kut zijn als je de manga kent, ikzelf lees geen manga en vind tot nu toe elke eps van Bleach super goed en zou ook niet kunnen zeggen welke een filler is.
Bij episode 10quote:
Ah, ik geef je bedenktijd. Je mag terugkomen op die post als je klaar bent met Naruto.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:34 schreef Karasta het volgende:
[..]
Bij episode 10ik heb pas School Rumble afgekeken en wil nu eerst Bleach gaan afkijken, daar ben ik nu bij afl 81
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef Karasta het volgende:
Ik heb ook de 1ste aflevering van Elfen Lied gekeken, maar zulke Anime trekt me echt totaal niet aan.
Je hebt bloederig en je hebt gewoon simpel weg overdreven, je ziet echt hele zwembaden met bloed hele tijd overal best goor allemaal.wdn, asc, wat doen we hiermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
ook prima. maar ik sloot af met een rochefort 10 uit 21-10-2008.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Mijn Duvels waren op. Wel vond ik 'n Affligem tripel.
kneus. je begrijpt het niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
Mwhehe, zquing, ik zei toch dat het een twaalf jarige jochie was?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef Karasta het volgende:picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Ke herkent de fillers heel simpel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef Karasta het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat fillers dus eigenlijk alleen kut zijn als je de manga kent, ikzelf lees geen manga en vind tot nu toe elke eps van Bleach super goed en zou ook niet kunnen zeggen welke een filler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |