quote:Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Saki gedropped, snap helemaal niets van Mahjong. En de uitleg erboven van underwater hielp niet echt
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:41 schreef blessed19 het volgende:
TIETEN!!!!!!!!!!!!! TOKKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ROAR*
wie gaat er dan ook een anime over mahjong kijkenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef Ascendancy het volgende:
3- 4-maal is scheepsrecht
Laatste post vorige topic:
[..]
Ja maar dat riichi en ron enzo, ik moest iedere x terugkijken wat het nou wasquote:Op woensdag 8 april 2009 16:34 schreef wdn het volgende:
Ascendancy de versie van Mayjong in Saki (dus niet die wij kennen op de computer) is toch vrij simpel. Je moet setjes maken van opeenlopende of identieke karakters. Setjes zijn altijd van 3 stenen die bij elkaar horen waarbij een complete rij dus uit meer setjes bestaat. En nagenoeg iedere rij kent een naam en een waarde in Mayjong (sommige setjes zijn verdomd lastig te maken omdat je bijvoorbeeld verplicht bent 1 bepaalde steen te bezitten).
DJ_: Shion no Ou was, ondanks dat ik de ballen snap van Shogi, een geweldige anime. Hetzelfde geld voor Hikaru no Go. En zo zal K-ON ook een leuke anime worden![]()
als je nou queens blade gezegd hadquote:Op woensdag 8 april 2009 15:41 schreef blessed19 het volgende:
TIETEN!!!!!!!!!!!!! TOKKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ROAR*
Same here... Ben benieuwd naar de volgende.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Ge4ce het volgende:
K-ON is... niet echt mijn genre, maar ik kon het wel met gemak doorkijken/afkijken.
die alto kwam toch het eind van dit jaar?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef Qunix het volgende:
Al bekend dat deze maand ook The Melancholy of Haruhi Suzumiya 2 wordt uitgezonden?
"Of" of "Dat"?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:39 schreef Qunix het volgende:
Al bekend dat deze maand ook The Melancholy of Haruhi Suzumiya 2 wordt uitgezonden?
Seirei no Moribito misschien?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Btw ik zoek een anime over een jonge prins/prinses die beschermt word door een vrouwelijke bodyguard/ex samurai of iets dergelijks. Lekker vaag I know.
Hoe doe je het dan per serie? oid...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:11 schreef mschol het volgende:
eindelijk qua episodes downloaden weer bij met naruto
en ook per ongeluk alles wat op de rss feed van baka stond gedownload
Je hebt gelijk, en ik heb hem schijnbaar ergens op een hd staan, even zoeken. Thnxquote:
in utorrent kan je filter instellen, ook voor mij de eerste keer dat ik dat wil gaan gebruiken, maar voor b.v. hayate zou ik het ideaal vindenquote:
Je voegt eerst de rss feeds toe van de bekende anime-torrentboeren in utorrent...quote:
de feed van baka werkte 1x goed, daarna teveel redirectsquote:Op donderdag 9 april 2009 06:47 schreef wdn het volgende:
Werkt in deluge net zo![]()
Superhandig.
1 opmerking: werkt alleen met RSS feeds die niet extra dingen meesturen in de feed (demonoid bijvoorbeeld werkt niet; tokyotosho wel).
Idd en ook eventjes opletten of je niet de nieuwsberichten rss-stream te pakken hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 06:47 schreef wdn het volgende:
Werkt in deluge net zo![]()
Superhandig.
1 opmerking: werkt alleen met RSS feeds die niet extra dingen meesturen in de feed (demonoid bijvoorbeeld werkt niet; tokyotosho wel).
de DB release of 07 ghost in het algemeen?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef Qunix het volgende:
Dattebayo heeft 07-GHOST gereleased... Ik vind hem bagger.
Nicequote:
Soul Eater. Alles op BluRayquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef LockonStratos het volgende:
Weet iemand een paar goede, leuke, nieuwe animes die in breedbeeld of 720/1080p worden uitgezonden?
So far heb ik Bleach in breedbeeld, naruto in 1080p, gundam 00 in 720p en FMA ook in 720p maar ik wil meer![]()
SEF komt binnen 2 weken met 1080p mkv'squote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Soul Eater. Alles op BluRay
Gewoon op tokyotosho zoeken op 720p
BECK vond ik imo toch wel heel wat toffer! vind K-ON een beetje een girly gehalte.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
K-ON! is leuk.![]()
Wel hoop ik dat de volgende Ep wat sneller verloopt qua verhaal.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit wat van BECK heb gezien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
BECK vond ik imo toch wel heel wat toffer! vind K-ON een beetje een girly gehalte.
http://myanimelist.net/anime/57/Beckquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit wat van BECK heb gezien.
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:35 schreef Ge4ce het volgende:
Beck's anime heeft geen keigoede opbouw naar het einde.![]()
![]()
hell! in de manga hoor je de soundtrack niet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:35 schreef Ge4ce het volgende:
Beck's anime heeft geen keigoede opbouw naar het einde.![]()
![]()
Beck's manga is 2x-3x beter dan de anime.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Shion no Ou had een keigoed verhaal
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:32 schreef wdn het volgende:
BECK zal uiteindelijk beter zijn denk ik. In BECK zat dramatiek en dat zal denk ik niet in K-ON terug komen.
Maar misschien wordt het een soort Shion no Ou. Dat zou ook niet verkeerd zijn. Was ook een anime met een keigoede opbouw naar het einde.
Tja, dan nog is de art, en de manier waarop nummers worden vertoond heel erg goed gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hell! in de manga hoor je de soundtrack niet!
:p
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind de ED van K-ON zo ongelofelijk goed.
Alleen daarom al. K-ON>BECK
net begonnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:09 schreef LockonStratos het volgende:
Waar gaat K-ON precies over?
Zijn ze al ver of is het net begonnen? (ik hou er niet van om zoveel in te halen)
quote:It's Yui Hirasawa's first year in high school, and she's eagerly searching for a club to join. At the same time, Ritsu Tainaka, a drummer, and her friend Mio Akiyama, a bass player, are desperately trying to save the school's light music club, which is about to be disbanded due to lack of members. They manage to recruit Tsumugi Kotobuki to play the keyboard, meaning they only need one more member to get the club running again. Yui joins, thinking it will be an easy experience for her to play the castanets, the only instrument she knows. However, the other members think their new addition is actually a guitar prodigy...
Wat heb je tot nu toe al gekeken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:03 schreef Viro het volgende:
anime noob c.q. nieuwe anime verslaafde slachtoffer meldt zich
als ik em kan vinden: zeker weten dat ik die ga volgenquote:
Full Metal Panic en Full Metal Panic TSR (heeft mecha, maar minder extreem als Gundam, wel steengoede serie)quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:52 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmm ik weet het niet hoor met K-ON, ik hou meer van actie anime's...
I'll give it a try though
Iemand anders die iets kan aanraden?
je vergeet (o.a.):quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Full Metal Panic en Full Metal Panic TSR (heeft mecha, maar minder extreem als Gundam, wel steengoede serie)
Code Geass seizoenen 1 en 2 (deze serie heeft mij een beetje meer geinteresseerd voor mechaseries, daardoor ben ik ook Gundam 00 gaan kijken)
Hajime no Ippo (beste serie ooit imo, ik zou dan beginnen met de eerste serie en de 2 films, daarna kun je doorgaan met New Challenger. Hele toffe actiescènes en geweldige humor.)
Last Exile (Prachtige actie scènes)
Seirei no Moribito (Eén van de beste series die ik gezien heb. Actie en steengoed verhaal.)
zeg toch ook o.a.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:48 schreef wdn het volgende:
... je vergeet er ook een hoop blessed19![]()
Viro: begin maar eens bij boxtorrent.org hele serie te downloaden op basis van keywords die je interesse wekken (fantasy/action/horror/etc).
Eden of the East begint in deel 1 met meer vragen dan wat anders
last excile?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmn ik moet zeggen dat Eden of the East me niet zoveel aan lijkt, beetje standaard zo te zien.
Code Geass heb ik geprobeerd, vond het niks
Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie serie zeg maar, met vette effecten (zo kwam ik bij gundam 00). Black Lagoon vond ik ook erg vet
Bounen No Xamdou.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmn ik moet zeggen dat Eden of the East me niet zoveel aan lijkt, beetje standaard zo te zien.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie serie zeg maar, met vette effecten (zo kwam ik bij gundam 00). Black Lagoon vond ik ook erg vet
En als je, zoals iemand zegt, Bounen no Xam'd gaat kijken, dan kun je ook best Eureka 7 kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
I'll give it a a shot, thanksquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En als je, zoals iemand zegt, Bounen no Xam'd gaat kijken, dan kun je ook best Eureka 7 kijken
Zelfde studio
En Soul Eater vond ik ook leuk getekend, misschien is die 't ook waard om te kijken hoe je dat vindt?
"Vette effecten" Nooooooooooooooooou de eerste arc van Bleach. Gevecht tussen Ichigo + Kenpachi alleen al maakt die arc speciaalquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
Gecombineerd met Eureka Seven, om in de sfeer te blijven. En daarna nog Last Exile om in de genre te blijven van 'lucht'-ig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bounen No Xamdou.
Waarschijk de beste animatie ooit.
Xam'd was wel beter dan eureka 7.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:33 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Gecombineerd met Eureka Seven, om in de sfeer te blijven. En daarna nog Last Exile om in de genre te blijven van 'lucht'-ig.
Bedoel je MyAnimeList? Waar je 'n anime opzoekt en er dan op dezelfde pagina vergelijkbare anime staan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:22 schreef wdn het volgende:
[..]
LockonStratos er is trouwens een website waar je als je 1 serie opzoekt er een lijst onder staat van vergelijkbare anime (genre/stijl/studio etc). Maar iemand anders zal je de url moeten geven want ik weet die niet meer
Klopt, op de allerlaatste scene van Xam'd na.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Xam'd was wel beter dan eureka 7.
Veel volwassener.
Je wilt toch niet zeggen dat je naar de bioscoop bent geweest voor zo'n wanproduct?quote:Op zondag 12 april 2009 01:17 schreef mschol het volgende:
DB: Evolution gezien...
ik heb echt zo zitten kijken:
zo fout/verkeerd/slecht dat het grappig werd...
2 "plus"punten: aardige effecten (altijd in voor wat spectakel) & leuk uitziende meiden
voor de rest: een 4 voor de moeite......
jij gaat moeite doen om te downloaden...?quote:Op zondag 12 april 2009 01:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je naar de bioscoop bent geweest voor zo'n wanproduct?![]()
Ik ga zelf ook geregeld naar de bioscoop, maar zo'n film is gewoon puur bagger, daar heb ik geen geld voor over.quote:Op zondag 12 april 2009 01:38 schreef mschol het volgende:
[..]
jij gaat moeite doen om te downloaden...?
ik heb unlimited pas: dus betaal ¤18,- per maand en zie gemiddeld een film of 12 per maand op een mega scherm + super sound systeem, en op een enkeling na heb ik geen last van bioscoopgangers..
dat verslaat toch echt het thuis zitten voor een grote tv/beamer hoor
heb overigens ook nog Knowing en Che: Part 1 gezien
nagenoeg alles...quote:Op zondag 12 april 2009 01:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ga zelf ook geregeld naar de bioscoop, maar zo'n film is gewoon puur bagger, daar heb ik geen geld voor over.![]()
Maar met ongeveer 12 films per maand, dan kijk je volgens mij echt alles wat er gereleased wordt.![]()
dat is redelijk, als ik naar bios zou gaan zou ik per film minimaal 9 euro kwijt zijn (voor lange films (+140 minuten) zelfs 10 euro)quote:Betaal hier zelf iets van 28 euro voor 5 films. Niet gek veel geld, maar het moet wel de moeite waard zijn wil ik ervoor naar de bioscoop gaan.
Ik hou me aanbevolen voor de urlquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:22 schreef wdn het volgende:
[..]
"Vette effecten" Nooooooooooooooooou de eerste arc van Bleach. Gevecht tussen Ichigo + Kenpachi alleen al maakt die arc speciaalShakugan no Shana had ook aardige effecten in de anime.
LockonStratos er is trouwens een website waar je als je 1 serie opzoekt er een lijst onder staat van vergelijkbare anime (genre/stijl/studio etc). Maar iemand anders zal je de url moeten geven want ik weet die niet meer
Hoe kijk je tegen historische anime aan? Rurouni Kenshin bijvoorbeeld is gewoon goed.
En mocht het je interessen: de 2 final fantasy films en resident evil: degenaration zijn ook keigoed.
Die zijn best leuk, welke bios?quote:
Wellicht niet de website die is bedoelt maar eentje die vergelijkbaar is anime-planet.comquote:Op zondag 12 april 2009 12:29 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor de url
Ja ik heb Bleach helemaal geziensuperdik idd
FF 7 AC heb ik ook gezien, en Rurouni Kenshin wel eens van gehoord..
RE: Degeneration is toch een real life movie??
Zac is heetquote:Op zondag 12 april 2009 13:22 schreef Ascendancy het volgende:
Er komt een real life action Full metal panic! film.
Nou is de kans al groot dat het een grote flop wordt, die de FMP legacy verkracht, maar het wordt nog erger.
Amerka's meest gladde kasthomo, Zac Efron(high school music![]()
![]()
), speelt waarschijnlijk Sagara.
Ik ben voor de verbranding van Zac Efron.
Nee. http://www.imdb.com/title/tt1174954/quote:Op zondag 12 april 2009 12:29 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
quote:
toevallig draait er nu 1 in pathe spuimarkt...quote:
GVD NEEquote:Op zondag 12 april 2009 13:22 schreef Ascendancy het volgende:
Er komt een real life action Full metal panic! film.
Nou is de kans al groot dat het een grote flop wordt, die de FMP legacy verkracht, maar het wordt nog erger.
Amerka's meest gladde kasthomo, Zac Efron(high school music![]()
![]()
), speelt waarschijnlijk Sagara.
Ik ben voor de verbranding van Zac Efron.
Ik weet niet zeker of het dezelfde is die hij bedoelt, maar misschien kun je op MyAnimeList kijkenquote:Op zondag 12 april 2009 12:29 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen voor de url
Ja ik heb Bleach helemaal geziensuperdik idd
FF 7 AC heb ik ook gezien, en Rurouni Kenshin wel eens van gehoord..
Bij anime-planet kan iedereen recommendatiosn schrijven. Stuk makkelijker imo.quote:Op zondag 12 april 2009 16:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het dezelfde is die hij bedoelt, maar misschien kun je op MyAnimeList kijken
Daar kun je 'n anime zoeken en er staan wel 'n paar "similar" bij
anime-planet bedoelde ik.quote:Op zondag 12 april 2009 16:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het dezelfde is die hij bedoelt, maar misschien kun je op MyAnimeList kijken
Daar kun je 'n anime zoeken en er staan wel 'n paar "similar" bij
Heb je bij anime-planet reviews dan? Want MyAnimeList heeft ook gewoon recommendations..quote:Op zondag 12 april 2009 16:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bij anime-planet kan iedereen recommendatiosn schrijven. Stuk makkelijker imo.
Myanimelist heb je allemaal reviews na 1 aflevering enzo. Als er iets misleidend is is het dat.
leuk als je allergisch bentquote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef mschol het volgende:
onder het mom van: "japanners maken achterlijke dingen":
Kafun Shoujo Chuuihou / The Pollinic Girls Attack![]()
omfgquote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef mschol het volgende:
onder het mom van: "japanners maken achterlijke dingen":
Kafun Shoujo Chuuihou / The Pollinic Girls Attack![]()
* Based on the manga by Koume Keito (小梅けいと)quote:Op maandag 13 april 2009 14:48 schreef Quir het volgende:
Kan iemand even een beschrijving copy&pasten voor mij? Had geen zin om me daarvoor te registreren.
Na dat kleine stukje weet ik al genoeg.quote:Op maandag 13 april 2009 14:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
* Based on the manga by Koume Keito (小梅けいと)
It talks about a sexual epidemic that spreads throughout the town, supplying every citizen, male and female, with a cute pollen girl of his or her own. This “disease” spreads on contact with bodily fluids of the infected.
Een of andere vage hentai ova.
Let's hope so, anders knikker ik 'm uit mijn lijst.quote:
m.a.w. je bent te kritisch?quote:Op maandag 13 april 2009 15:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Let's hope so, anders knikker ik 'm uit mijn lijst.
Het was de enige die nog in mijn lijst stond.
Heeft zquing je aangestoken?quote:Op maandag 13 april 2009 15:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Let's hope so, anders knikker ik 'm uit mijn lijst.
Het was de enige die nog in mijn lijst stond.
Oh, nee, ik kijk gewoon niks meer.quote:
Met alles afzeiken als shonenbagger enzoquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Met alles afzeiken als shonenbagger enzo![]()
Ook op vrijdag en zaterdag.quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef wdn het volgende:
Alle nieuwe afleveringen komen op maandag uit zo te zien
Vorig seizoen was het nog een beetje verdeeld maar net nu ook al VC2
Is maar goed dat het paasmaandag is maar volgende week maandag wordt een probleem
Jah he, xing alchemy in episode 2.quote:Op maandag 13 april 2009 20:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee hoor.
FMA mag trouwens blijven, maar ze willen nog steeds te snel gaan.
ik zeik alleen shonenbagger af als shonenbaggerquote:Op maandag 13 april 2009 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Met alles afzeiken als shonenbagger enzo![]()
bestaat er uberhaupt wel een shonen die jij leuk vind ?quote:Op maandag 13 april 2009 23:55 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zeik alleen shonenbagger af als shonenbagger
Zou je dan niet gewoon simpelweg accepteren dat shonen niet jou ding is, ipv het afzeiken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef zquing het volgende:
wel die ik leuk vind, maar leuk is niet goed
Sorry, maar ik wist niet hoe ik het moest formuleren met een punt ertussenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:32 schreef wdn het volgende:
Shonen en diepgang! In 1 zin! Is maar goed dat er ook "niet" in staat
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wist niet hoe ik het moest formuleren met een punt ertussen
Hai Ascendancy-samaquote:
Al dat japans :pquote:
bleh ben nog veel te traag met vertalenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Al dat japans :p
Ik kan alleen korte zinnetjes
huh K1 world max toevallig???quote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef Qunix het volgende:
Ach ja....
Nu 5.15 uur, een ochtend programma... Vandaag niet veel, morgen K-1 en zondag Countdown Jpop (CDTV).
En zondag 17:00 lokale tijd: '鋼の錬金術師 FULLMETAL ALCHEMIST'
Wauw, superpost!quote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-ON!
alles?quote:Op zondag 19 april 2009 17:08 schreef mschol het volgende:
nog tips voor must see's van ghibli ??
check, check (wat een dramaquote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef zquing het volgende:
[..]
alles?
iig Nausicaa, grave of the fireflies, totoro
Geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-ON!
Die is er niet...quote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef LockonStratos het volgende:
Ok zo ziet K-ON er wel vet uit idd
Waar op die tv tokyo site moet ik klikken voor de stream? :$
Het anime/manga topic#77: Waar het lente-seizoen geweldig isquote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Voor 't eerst dat ik iets zie van K-ON, om eerlijk te zijn. Lijkt verdomd veel op Suzumiya Haruhi.
Dear lord.quote:Op zondag 19 april 2009 17:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het anime/manga topic#77: Waar het lente-seizoen geweldig is
die eerste reeks vergelijkingen zijn inderdaad van suzuki alto.quote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Voor 't eerst dat ik iets zie van K-ON, om eerlijk te zijn. Lijkt verdomd veel op Suzumiya Haruhi.
Meesterlijke postquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-ON!
dacht ook dat dat het was voor ik las waar het over gingquote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Post ze danquote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Geweldig
Ik heb zulke dingen van meer animes gezien trouwens
http://forums.finalgear.c(...)ss-feed-guide-28795/quote:Op maandag 20 april 2009 13:15 schreef Sh0g het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe de settings van RSS feeds werken in utorrent?
Ik maak een nieuwe RSS feed aan, stel de downloadplaats enzo in, kopieer het trackeradres uit een eerder gedownloade torrent (mogen/moeten ze op /announce eindigen?), zeg dat 'ie alleen de 720p's moet binnenhalen en zet automatisch downloaden aan en laat het programma lekker aan, maar vervolgens gebeurt er dagen lang geen reet en moet ik het nog handmatig binnenhalen.
Dit is de manier hoe ik een rss-feed toevoeg aan u-torrent stap voor stap vanaf het begin tot het eind:quote:Op maandag 20 april 2009 13:15 schreef Sh0g het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe de settings van RSS feeds werken in utorrent?
Ik maak een nieuwe RSS feed aan, stel de downloadplaats enzo in, kopieer het trackeradres uit een eerder gedownloade torrent (mogen/moeten ze op /announce eindigen?), zeg dat 'ie alleen de 720p's moet binnenhalen en zet automatisch downloaden aan en laat het programma lekker aan, maar vervolgens gebeurt er dagen lang geen reet en moet ik het nog handmatig binnenhalen.
Dat was zijn arm. Daarna vergrootte ie zichzelf.quote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef wc-eend het volgende:
Dat was toch een terugslag van die ring?
Whehehe... Prutsers zijn zequote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef wc-eend het volgende:
Dattebayo mist Naruto![]()
Ze hebben het intro en outro gesubbed..
quote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef wc-eend het volgende:
Dattebayo mist Naruto![]()
Ze hebben het intro en outro gesubbed..
mwa kleine nuance verschil was dat Bonello nog leefde en slechts een aanpassing van het lihaam was:Pquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is die FMA OP toch goed
Ik vond de "klein zijn" grappen wel meevallen. In de 1e episode deden ze het wel teveel.
Aflevering 3 deed mij weer denken aan de eerste FMA. Alleen toen cornello zo groot werd? Das toch human transmutation? Beetje raar.
Thx!!quote:Op maandag 20 april 2009 16:46 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dit is de manier hoe ik een rss-feed toevoeg aan u-torrent stap voor stap vanaf het begin tot het eind:
Doe het zoals ik het beschrijf en het zou goed moeten werken, bij mij werkt het uitstekend iig.
-knip-
Nope, hij herkent [ en ] helemaal niet. De originele naam van de torrent herkent hij dus ook niet. Misschien mijn utorrent versie eens updatenquote:
Yay bedankt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef MaxiTitan het volgende:
Je hebt ook een vinkje staan "Filter matches original name instead of decode name", vink die aan en gebruik [AnY-Conclave]_Valkyria_Chronicles_*_*1280* als filter.
Dat vinkje zorgt er dus voor dat je meer op bestandsnaam kan specificeren, mijn ervaring is dat dit soms oplossing biedt voor je probleem. In dit geval werkt het ik heb hem zelf getest.
Maar over het algemeen laat ik het vinkje met rust omdat je niet zo specifiek hoeft te definiëren 9 van de 10 keer om een goede match te krijgen.
Je ziet ze idd niet meer als de rss downloader de episode al binnen heeft...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Yay bedankt!
Klopt het overigens dat na een tijdje helemaal geen overeenkomstige afleveringen meer te zien zijn? Hij laat de oude niet meer zien.
En de tokyo bieb RSS heeft 268 nodes, maar laat helemaal niks zien. Zal wel te groot zijn? Ik heb zelfs nog gebruik gemaakt van de customize functie om alleen anime weer te geven (en geen muziek, manga, etc).
Nouja het is afwachten tot er iets binnenstroomt
Tokyotosho kan ik in Deluge gewoon als RSS feed oppakken en dan een regel vastleggen onder de naam "Chi" met als "regex" .*Kitty.*Chi.*Address.*mkv (biivoorbeeld). En die download dan vanzelf. Optioneel kan ik met \p\p meen ik ook nog episodes oppakken maar dat is niet echt nodig (de v2 versies download ik toch wel).quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Sh0g het volgende:
Ah ik snap 'em ja. Jammer, want Chi's New Address en Hetalia Axis Powers (beide gg) en FMA van Eclipse zijn volgens mij enkel via tokyo tosho binnen te halen, omdat de fansubbers zo'n simpele site hebben zonder RSS.
Je kan het natuurlijk gewoon proberen maar (hou het dan wel in de gaten) mijn ervaring is iig dat het bij tokyo tosho nog wel eens spaak loopt, hetzelfde is ook met nyaa. Dat vind ik toch wel jammer want het is zoals je zegt niet alle fansub groepen hebben een site met rss maar de eps komen wel/ook op tokyo-tosho...quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Sh0g het volgende:
Ah ik snap 'em ja. Jammer, want Chi's New Address en Hetalia Axis Powers (beide gg) en FMA van Eclipse zijn volgens mij enkel via tokyo tosho binnen te halen, omdat de fansubbers zo'n simpele site hebben zonder RSS.
Nop, all I know is dat DB 'm subt.. Waar gaat 't over? Bevalt 't?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben verslaafd aan de ED van 07 Ghost.
Nog meer slachtoffers?
Kijkt er uberhaupt iemand 07 ghost hier?
Ga in plaats van .com naar .info .quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Bakakame het volgende:
Komt iemand anders hier wél op Tokyo Tosho?
Great, thanks!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga in plaats van .com naar .info .
Het .com domein schijnt problemen te hebben.
Waarom zou je streamen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Weet iemand een goeie site waar je anime kan streamen? Ik gebruikte eerst stage8 maar die is weg
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom zou je streamen?
Al die flash streams zijn echt ruk.
Allemaal automated naar flash.
omdat je soms niet anders kanquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom zou je streamen?
Al die flash streams zijn echt ruk.
Allemaal automated naar flash.
Stage6...quote:
Crunchyroll.com is een site waar je verschillende anime series legaal kan kijken, gratis...quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Weet iemand een goeie site waar je anime kan streamen? Ik gebruikte eerst stage8 maar die is weg
www.animeseason.comquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Tegenwoordig is zo ongeveer alles te vinden.quote:
helaas zijn de series die gelicensed zijn vaak toch erg lastig te vinden...quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is zo ongeveer alles te vinden.
Zeker met archive XDCC bots.
was dat?quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is zo ongeveer alles te vinden.
Zeker met archive XDCC bots.
waardeloze doos?quote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
was dat?
Maar private trackers doen 't m voor me(en dan bedoel ik niet die waardeloze doos)
Downloaden via IRC.quote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
was dat?
Maar private trackers doen 't m voor me(en dan bedoel ik niet die waardeloze doos)
Vrij veel gelicensde dingen staan er niet opquote:Op zondag 26 april 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
waardeloze doos?
dat valt wel mee...
haal er enorm veel van af, voornamelijk omdat ik dan zeker ben van:
A) een goede release
B) een complete release
merendeel van die dingen waren prima te krijgen @ doos voordat ze gelicenseerd waren..quote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrij veel gelicensde dingen staan er niet op
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
had ik al gezegd hoe tof last exile is?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en wat is die doos waar jullie het over hebben?
hint: boxtorrent.orgquote:
Ik ben nog nooit door een fansubgroup naar boxtorrents gelinked. Alles is nyaa, anirena of eigen tracker.quote:
op box staan alleen volledige torrents van series die geheel zijn gesubd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit door een fansubgroup naar boxtorrents gelinked. Alles is nyaa, anirena of eigen tracker.
Komt het dan niet veel later op boxtorrent?
Mooie serie was dat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef zquing het volgende:
Wanneer komt 'r weer een keer een serie van 't niveau last exile
Myanimelist kan je op ze commenten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef zquing het volgende:
er was toch zo'n site met reviews van subgroups?
KAA wacht op amerikaanse DVD's en ripped deze dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef Aanvoerder het volgende:
En KAA? Veel oude series die ik heb gekeken waren van hun hand. Vond die altijd wel goed.
ik zie 'm wel rondlopen op 't forum, maar mischien heeft hij betere dingen te doen tegenwoordig dan anime kijkenquote:
KAA gebruikt meestal subs van de beste subgroep. Voor Noein hebben ze bijvoorbeeld Shinsen gebruikt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
KAA wacht op amerikaanse DVD's en ripped deze dan.
Ze zijn prima, maar volgens mij rippen ze gewoon de engelse subs van de DVD's.. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat vind ik wel kort door de bocht. Want bijvoorbeeld code geass R2.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef Sh0g het volgende:
Beste groepen vind ik nog:
Eclipse
Saizen
Ureshii
Froth-Bite
Conclave
Mendoi
gg
Shinsen
AniYoshi
en de wat oudere die je ook niet mag vergeten:
AonE
A-Keep
C1-Anime
Ayu
Alleen het eerste deel. 2e is echt niet zo goed imo.quote:
Laatste 3/4 eps zijn wat minder. Zeker het kijken waard.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen het eerste deel. 2e is echt niet zo goed imo.
Door Horrible bedoel je? Dan blijven er nog genoeg over. Nekomimi of AoT kijk ik zelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Shangri-la wordt niet meer gesubbed..
Huh, tweede deel? Welke tweede deel? O_Oquote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alleen het eerste deel. 2e is echt niet zo goed imo.
Jah, ik erger me eraan dat ze die aziaat hebben overgeslagen bij de mijnen. Beter doen ze dat later nog, want die vent komt de rest van de manga voor.quote:
2e helft, denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Huh, tweede deel? Welke tweede deel? O_O
Van gungrave. De eindbaasgevechten waren slecht. Einde wel mooiquote:Op donderdag 30 april 2009 23:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Huh, tweede deel? Welke tweede deel? O_O
Heb je het nou over de animé of over de game?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Van gungrave. De eindbaasgevechten waren slecht. Einde wel mooi
animequote:Op donderdag 30 april 2009 23:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je het nou over de animé of over de game?
Ja, hallo... je kan toch niet zomaar gelijk even naar de grote vijand gaan... je moet eerst z'n minions verslaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
anime
Dat leken imo gewoon eindbaasgevechten. Maar echt heel slecht.
Maar ze waren ook gewoon slecht. Bleach was nog beter.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hallo... je kan toch niet zomaar gelijk even naar de grote vijand gaan... je moet eerst z'n minions verslaan.
Nee, juist niet, want het wordt niet zoals de 1e.quote:
FMA is een remake. Met als uitgangspunt dat men zich deze keer WEL aan de manga houdt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, juist niet, want het wordt niet zoals de 1e.
FMA 2 gaat de manga volgen, zeggen ze, maar ik betwijfel het een beetje zoals het nu gaat.
naja ze hebben iig een geweldige opening songquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind de FMA remake veel te snel gaan. Heb de eerste 3 delen gekeken. En ze houden zich niet heel erg vast aan de Manga. Maar goed, ik kijk 'm wel af natuurlijk.
3640? Nee, die zul je zelf aan elkaar moeten plakken ben ik bang. 1920x of 1600x1200 lukt nog wel denk ik. Maar 3640... nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef mschol het volgende:
weet iemand waar ik anime wallpapers vandaan kan vissen, met een resolutie rond de 3640x1200 ? (A)
daar was ik dus al bang voorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:18 schreef wdn het volgende:
[..]
3640? Nee, die zul je zelf aan elkaar moeten plakken ben ik bang. 1920x of 1600x1200 lukt nog wel denk ik. Maar 3640... nee.
Verkapte-kijk-mij-2-dure-schermen-hebben-post :pquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
daar was ik dus al bang voor
welgeteld 2 in 3840 (my bad, 2x 1920x1200 = 3840x1200) kunnen vinden
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
duur? dat valt eigenlijk nog best mee..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-2-dure-schermen-hebben-post :p
Ik heb geen 540 euro voor een monitorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
duur? dat valt eigenlijk nog best mee..
was maar 540 euro kwijt
1? nee 2quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb geen 540 euro voor een monitor![]()
Vraag me af wanneer er van Fairy tail nou eens een anime aangekondigd wordt. Het loopt al bijna 3 jaar en is harstikke populair.
Beetje late reactie, maar wil er toch nog even op reageren.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel kort door de bocht. Want bijvoorbeeld code geass R2.
Eclipse subbede nog significant beter dan gg.
Neem anders 2 losse images van 1 anime waar de personen op de afbeelding naar elkaar kijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Eclipsequote:Op zondag 3 mei 2009 08:29 schreef wc-eend het volgende:
Wie zijn goede subbers voor FMA2? Want shinsen is zijn subber kwijt.. en ep4 komt al en wil 3 ook wel zien..
4 komt al?quote:Op zondag 3 mei 2009 08:29 schreef wc-eend het volgende:
Wie zijn goede subbers voor FMA2? Want shinsen is zijn subber kwijt.. en ep4 komt al en wil 3 ook wel zien..
Download The_Alchemists nou maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 08:29 schreef wc-eend het volgende:
Heb ik een aantal dagen terug ook al gepost, ga gewoon naar de .info van TT.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Download The_Alchemists nou maar.Mag je 3x raden wie dat zijn.
Nee hoor.quote:
quote:2009-04-20 Regrettably, our domain owner (not me) decided to self-destruct the domain. In the mean time, please use our alternate domain, tokyotosho.info Tell your friends, family, and pets about the new domain!
quote:
Zie deze post voor het antwoordquote:Op zondag 3 mei 2009 08:29 schreef wc-eend het volgende:
1: Shinsen post een C&D order van Funi dat ze stoppenquote:
thanksquote:Op zondag 3 mei 2009 14:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Download The_Alchemists nou maar.Mag je 3x raden wie dat zijn.
[..]
Heb ik een aantal dagen terug ook al gepost, ga gewoon naar de .info van TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |