de feed van baka werkte 1x goed, daarna teveel redirectsquote:Op donderdag 9 april 2009 06:47 schreef wdn het volgende:
Werkt in deluge net zo![]()
Superhandig.
1 opmerking: werkt alleen met RSS feeds die niet extra dingen meesturen in de feed (demonoid bijvoorbeeld werkt niet; tokyotosho wel).
Idd en ook eventjes opletten of je niet de nieuwsberichten rss-stream te pakken hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 06:47 schreef wdn het volgende:
Werkt in deluge net zo![]()
Superhandig.
1 opmerking: werkt alleen met RSS feeds die niet extra dingen meesturen in de feed (demonoid bijvoorbeeld werkt niet; tokyotosho wel).
de DB release of 07 ghost in het algemeen?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef Qunix het volgende:
Dattebayo heeft 07-GHOST gereleased... Ik vind hem bagger.
Nicequote:
Soul Eater. Alles op BluRayquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef LockonStratos het volgende:
Weet iemand een paar goede, leuke, nieuwe animes die in breedbeeld of 720/1080p worden uitgezonden?
So far heb ik Bleach in breedbeeld, naruto in 1080p, gundam 00 in 720p en FMA ook in 720p maar ik wil meer![]()
SEF komt binnen 2 weken met 1080p mkv'squote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Soul Eater. Alles op BluRay
Gewoon op tokyotosho zoeken op 720p
BECK vond ik imo toch wel heel wat toffer! vind K-ON een beetje een girly gehalte.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
K-ON! is leuk.![]()
Wel hoop ik dat de volgende Ep wat sneller verloopt qua verhaal.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit wat van BECK heb gezien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
BECK vond ik imo toch wel heel wat toffer! vind K-ON een beetje een girly gehalte.
http://myanimelist.net/anime/57/Beckquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit wat van BECK heb gezien.
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:35 schreef Ge4ce het volgende:
Beck's anime heeft geen keigoede opbouw naar het einde.![]()
![]()
hell! in de manga hoor je de soundtrack niet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:35 schreef Ge4ce het volgende:
Beck's anime heeft geen keigoede opbouw naar het einde.![]()
![]()
Beck's manga is 2x-3x beter dan de anime.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Shion no Ou had een keigoed verhaal
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:32 schreef wdn het volgende:
BECK zal uiteindelijk beter zijn denk ik. In BECK zat dramatiek en dat zal denk ik niet in K-ON terug komen.
Maar misschien wordt het een soort Shion no Ou. Dat zou ook niet verkeerd zijn. Was ook een anime met een keigoede opbouw naar het einde.
Tja, dan nog is de art, en de manier waarop nummers worden vertoond heel erg goed gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hell! in de manga hoor je de soundtrack niet!
:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |