quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind de ED van K-ON zo ongelofelijk goed.
Alleen daarom al. K-ON>BECK
net begonnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:09 schreef LockonStratos het volgende:
Waar gaat K-ON precies over?
Zijn ze al ver of is het net begonnen? (ik hou er niet van om zoveel in te halen)
quote:It's Yui Hirasawa's first year in high school, and she's eagerly searching for a club to join. At the same time, Ritsu Tainaka, a drummer, and her friend Mio Akiyama, a bass player, are desperately trying to save the school's light music club, which is about to be disbanded due to lack of members. They manage to recruit Tsumugi Kotobuki to play the keyboard, meaning they only need one more member to get the club running again. Yui joins, thinking it will be an easy experience for her to play the castanets, the only instrument she knows. However, the other members think their new addition is actually a guitar prodigy...
Wat heb je tot nu toe al gekeken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:03 schreef Viro het volgende:
anime noob c.q. nieuwe anime verslaafde slachtoffer meldt zich
als ik em kan vinden: zeker weten dat ik die ga volgenquote:
Full Metal Panic en Full Metal Panic TSR (heeft mecha, maar minder extreem als Gundam, wel steengoede serie)quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:52 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmm ik weet het niet hoor met K-ON, ik hou meer van actie anime's...
I'll give it a try though
Iemand anders die iets kan aanraden?
je vergeet (o.a.):quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Full Metal Panic en Full Metal Panic TSR (heeft mecha, maar minder extreem als Gundam, wel steengoede serie)
Code Geass seizoenen 1 en 2 (deze serie heeft mij een beetje meer geinteresseerd voor mechaseries, daardoor ben ik ook Gundam 00 gaan kijken)
Hajime no Ippo (beste serie ooit imo, ik zou dan beginnen met de eerste serie en de 2 films, daarna kun je doorgaan met New Challenger. Hele toffe actiescènes en geweldige humor.)
Last Exile (Prachtige actie scènes)
Seirei no Moribito (Eén van de beste series die ik gezien heb. Actie en steengoed verhaal.)
zeg toch ook o.a.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:48 schreef wdn het volgende:
... je vergeet er ook een hoop blessed19![]()
Viro: begin maar eens bij boxtorrent.org hele serie te downloaden op basis van keywords die je interesse wekken (fantasy/action/horror/etc).
Eden of the East begint in deel 1 met meer vragen dan wat anders
last excile?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmn ik moet zeggen dat Eden of the East me niet zoveel aan lijkt, beetje standaard zo te zien.
Code Geass heb ik geprobeerd, vond het niks
Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie serie zeg maar, met vette effecten (zo kwam ik bij gundam 00). Black Lagoon vond ik ook erg vet
Bounen No Xamdou.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmn ik moet zeggen dat Eden of the East me niet zoveel aan lijkt, beetje standaard zo te zien.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie serie zeg maar, met vette effecten (zo kwam ik bij gundam 00). Black Lagoon vond ik ook erg vet
En als je, zoals iemand zegt, Bounen no Xam'd gaat kijken, dan kun je ook best Eureka 7 kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
I'll give it a a shot, thanksquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En als je, zoals iemand zegt, Bounen no Xam'd gaat kijken, dan kun je ook best Eureka 7 kijken
Zelfde studio
En Soul Eater vond ik ook leuk getekend, misschien is die 't ook waard om te kijken hoe je dat vindt?
"Vette effecten" Nooooooooooooooooou de eerste arc van Bleach. Gevecht tussen Ichigo + Kenpachi alleen al maakt die arc speciaalquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
Gecombineerd met Eureka Seven, om in de sfeer te blijven. En daarna nog Last Exile om in de genre te blijven van 'lucht'-ig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bounen No Xamdou.
Waarschijk de beste animatie ooit.
Xam'd was wel beter dan eureka 7.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:33 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Gecombineerd met Eureka Seven, om in de sfeer te blijven. En daarna nog Last Exile om in de genre te blijven van 'lucht'-ig.
Bedoel je MyAnimeList? Waar je 'n anime opzoekt en er dan op dezelfde pagina vergelijkbare anime staan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:22 schreef wdn het volgende:
[..]
LockonStratos er is trouwens een website waar je als je 1 serie opzoekt er een lijst onder staat van vergelijkbare anime (genre/stijl/studio etc). Maar iemand anders zal je de url moeten geven want ik weet die niet meer
Klopt, op de allerlaatste scene van Xam'd na.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Xam'd was wel beter dan eureka 7.
Veel volwassener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |