abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:48:47 #76
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67924028
... je vergeet er ook een hoop blessed19

Viro: begin maar eens bij boxtorrent.org hele serie te downloaden op basis van keywords die je interesse wekken (fantasy/action/horror/etc).

Eden of the East begint in deel 1 met meer vragen dan wat anders
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_67924263
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:48 schreef wdn het volgende:
... je vergeet er ook een hoop blessed19

Viro: begin maar eens bij boxtorrent.org hele serie te downloaden op basis van keywords die je interesse wekken (fantasy/action/horror/etc).

Eden of the East begint in deel 1 met meer vragen dan wat anders
zeg toch ook o.a.

ik wil die oosterse eden ook wel zien, alleen zijn ze bij mij fucked up met te late ondertiteling, geluiden enzo
pi_67924289
Hmmn ik moet zeggen dat Eden of the East me niet zoveel aan lijkt, beetje standaard zo te zien.
Code Geass heb ik geprobeerd, vond het niks

Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie serie zeg maar, met vette effecten (zo kwam ik bij gundam 00). Black Lagoon vond ik ook erg vet
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_67924502
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:00 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmn ik moet zeggen dat Eden of the East me niet zoveel aan lijkt, beetje standaard zo te zien.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie serie zeg maar, met vette effecten (zo kwam ik bij gundam 00). Black Lagoon vond ik ook erg vet
last excile?
pi_67925271
quote:

Bounen No Xamdou.
Waarschijk de beste animatie ooit.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_67926062
quote:

En als je, zoals iemand zegt, Bounen no Xam'd gaat kijken, dan kun je ook best Eureka 7 kijken
Zelfde studio

En Soul Eater vond ik ook leuk getekend, misschien is die 't ook waard om te kijken hoe je dat vindt?
pi_67926142
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:24 schreef Bakakame het volgende:

[..]

En als je, zoals iemand zegt, Bounen no Xam'd gaat kijken, dan kun je ook best Eureka 7 kijken
Zelfde studio

En Soul Eater vond ik ook leuk getekend, misschien is die 't ook waard om te kijken hoe je dat vindt?
I'll give it a a shot, thanks
pi_67926328
Eureka 7 is zeker een aanrader. Ik heb nog niks van het nieuwe seizoen gekeken alleen Valkyria Chronicles Sengoku Basara, FMA en Hayate.

Morgen maar even tijd vrij maken voor de rest.
  zaterdag 11 april 2009 @ 18:22:39 #84
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67929212
quote:

"Vette effecten" Nooooooooooooooooou de eerste arc van Bleach. Gevecht tussen Ichigo + Kenpachi alleen al maakt die arc speciaal Shakugan no Shana had ook aardige effecten in de anime.

LockonStratos er is trouwens een website waar je als je 1 serie opzoekt er een lijst onder staat van vergelijkbare anime (genre/stijl/studio etc). Maar iemand anders zal je de url moeten geven want ik weet die niet meer

Hoe kijk je tegen historische anime aan? Rurouni Kenshin bijvoorbeeld is gewoon goed.

En mocht het je interessen: de 2 final fantasy films en resident evil: degenaration zijn ook keigoed.

[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 11-04-2009 18:30:29 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_67929473
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Bounen No Xamdou.
Waarschijk de beste animatie ooit.
Gecombineerd met Eureka Seven, om in de sfeer te blijven. En daarna nog Last Exile om in de genre te blijven van 'lucht'-ig.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_67930310
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:33 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Gecombineerd met Eureka Seven, om in de sfeer te blijven. En daarna nog Last Exile om in de genre te blijven van 'lucht'-ig.
Xam'd was wel beter dan eureka 7.
Veel volwassener.
pi_67931587
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:22 schreef wdn het volgende:

[..]
LockonStratos er is trouwens een website waar je als je 1 serie opzoekt er een lijst onder staat van vergelijkbare anime (genre/stijl/studio etc). Maar iemand anders zal je de url moeten geven want ik weet die niet meer
Bedoel je MyAnimeList? Waar je 'n anime opzoekt en er dan op dezelfde pagina vergelijkbare anime staan?
pi_67933244
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Xam'd was wel beter dan eureka 7.
Veel volwassener.
Klopt, op de allerlaatste scene van Xam'd na.

Chi's New Home.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_67936240
TvP
  zaterdag 11 april 2009 @ 23:39:07 #90
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_67938119
Freaky, doet me denken aan Elfen Lied.

Vrouw ervaart derde arm
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_67940510
DB: Evolution gezien...

ik heb echt zo zitten kijken:

zo fout/verkeerd/slecht dat het grappig werd...

2 "plus"punten: aardige effecten (altijd in voor wat spectakel ) & leuk uitziende meiden
voor de rest: een 4 voor de moeite......
pi_67940672
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:17 schreef mschol het volgende:
DB: Evolution gezien...

ik heb echt zo zitten kijken:

zo fout/verkeerd/slecht dat het grappig werd...

2 "plus"punten: aardige effecten (altijd in voor wat spectakel ) & leuk uitziende meiden
voor de rest: een 4 voor de moeite......
Je wilt toch niet zeggen dat je naar de bioscoop bent geweest voor zo'n wanproduct?

Ik wacht minstens op een R5 release.
pi_67940845
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:27 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat je naar de bioscoop bent geweest voor zo'n wanproduct?
jij gaat moeite doen om te downloaden...?

ik heb unlimited pas: dus betaal ¤18,- per maand en zie gemiddeld een film of 12 per maand op een mega scherm + super sound systeem, en op een enkeling na heb ik geen last van bioscoopgangers..
dat verslaat toch echt het thuis zitten voor een grote tv/beamer hoor

heb overigens ook nog Knowing en Che: Part 1 gezien
pi_67941143
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:38 schreef mschol het volgende:

[..]

jij gaat moeite doen om te downloaden...?

ik heb unlimited pas: dus betaal ¤18,- per maand en zie gemiddeld een film of 12 per maand op een mega scherm + super sound systeem, en op een enkeling na heb ik geen last van bioscoopgangers..
dat verslaat toch echt het thuis zitten voor een grote tv/beamer hoor

heb overigens ook nog Knowing en Che: Part 1 gezien
Ik ga zelf ook geregeld naar de bioscoop, maar zo'n film is gewoon puur bagger, daar heb ik geen geld voor over.

Maar met ongeveer 12 films per maand, dan kijk je volgens mij echt alles wat er gereleased wordt.

Betaal hier zelf iets van 28 euro voor 5 films. Niet gek veel geld, maar het moet wel de moeite waard zijn wil ik ervoor naar de bioscoop gaan.
pi_67941174
tvp
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_67943590
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:58 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik ga zelf ook geregeld naar de bioscoop, maar zo'n film is gewoon puur bagger, daar heb ik geen geld voor over.

Maar met ongeveer 12 films per maand, dan kijk je volgens mij echt alles wat er gereleased wordt.
nagenoeg alles...
turkse/egyptische films laat ik links liggen en 3D voorstellingen en sommige horror/thrillers zijn film afhankelijk (voor 3d betaal ik meer en thriller/horror films zijn niet geheel mijn ding
quote:
Betaal hier zelf iets van 28 euro voor 5 films. Niet gek veel geld, maar het moet wel de moeite waard zijn wil ik ervoor naar de bioscoop gaan.
dat is redelijk, als ik naar bios zou gaan zou ik per film minimaal 9 euro kwijt zijn (voor lange films (+140 minuten) zelfs 10 euro)
dus voor mij is het een stuk goedkoper

en ik heb het voordeel dat ik vanuit m'n werk langs 2 pathe bioscopen kom
pi_67945825
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:22 schreef wdn het volgende:

[..]

"Vette effecten" Nooooooooooooooooou de eerste arc van Bleach. Gevecht tussen Ichigo + Kenpachi alleen al maakt die arc speciaal Shakugan no Shana had ook aardige effecten in de anime.

Hoe kijk je tegen historische anime aan? Rurouni Kenshin bijvoorbeeld is gewoon goed.

En mocht het je interessen: de 2 final fantasy films en resident evil: degenaration zijn ook keigoed.
Ik hou me aanbevolen voor de url
Ja ik heb Bleach helemaal gezien superdik idd
FF 7 AC heb ik ook gezien, en Rurouni Kenshin wel eens van gehoord..
RE: Degeneration is toch een real life movie??
  zondag 12 april 2009 @ 12:55:27 #98
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_67946533
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:26 schreef mschol het volgende:

[..]

Egyptische films
Die zijn best leuk, welke bios?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_67947107
Er komt een real life action Full metal panic! film.
Nou is de kans al groot dat het een grote flop wordt, die de FMP legacy verkracht, maar het wordt nog erger.
Amerka's meest gladde kasthomo, Zac Efron(high school music ), speelt waarschijnlijk Sagara.
Ik ben voor de verbranding van Zac Efron.
pi_67947364
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:29 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Ik hou me aanbevolen voor de url
Ja ik heb Bleach helemaal gezien superdik idd
FF 7 AC heb ik ook gezien, en Rurouni Kenshin wel eens van gehoord..
RE: Degeneration is toch een real life movie??
Wellicht niet de website die is bedoelt maar eentje die vergelijkbaar is anime-planet.com
Zoek een anime op en daaronder staat een lijst van anime's die gerelateerd zijn aan de eerste en worden aangeraden door andere users.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')