merendeel van die dingen waren prima te krijgen @ doos voordat ze gelicenseerd waren..quote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrij veel gelicensde dingen staan er niet op
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
had ik al gezegd hoe tof last exile is?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en wat is die doos waar jullie het over hebben?
hint: boxtorrent.orgquote:
Ik ben nog nooit door een fansubgroup naar boxtorrents gelinked. Alles is nyaa, anirena of eigen tracker.quote:
op box staan alleen volledige torrents van series die geheel zijn gesubd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit door een fansubgroup naar boxtorrents gelinked. Alles is nyaa, anirena of eigen tracker.
Komt het dan niet veel later op boxtorrent?
Mooie serie was dat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef zquing het volgende:
Wanneer komt 'r weer een keer een serie van 't niveau last exile
Myanimelist kan je op ze commenten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef zquing het volgende:
er was toch zo'n site met reviews van subgroups?
KAA wacht op amerikaanse DVD's en ripped deze dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef Aanvoerder het volgende:
En KAA? Veel oude series die ik heb gekeken waren van hun hand. Vond die altijd wel goed.
ik zie 'm wel rondlopen op 't forum, maar mischien heeft hij betere dingen te doen tegenwoordig dan anime kijkenquote:
KAA gebruikt meestal subs van de beste subgroep. Voor Noein hebben ze bijvoorbeeld Shinsen gebruikt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
KAA wacht op amerikaanse DVD's en ripped deze dan.
Ze zijn prima, maar volgens mij rippen ze gewoon de engelse subs van de DVD's.. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat vind ik wel kort door de bocht. Want bijvoorbeeld code geass R2.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef Sh0g het volgende:
Beste groepen vind ik nog:
Eclipse
Saizen
Ureshii
Froth-Bite
Conclave
Mendoi
gg
Shinsen
AniYoshi
en de wat oudere die je ook niet mag vergeten:
AonE