omdat je soms niet anders kanquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom zou je streamen?
Al die flash streams zijn echt ruk.
Allemaal automated naar flash.
Stage6...quote:
Crunchyroll.com is een site waar je verschillende anime series legaal kan kijken, gratis...quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Weet iemand een goeie site waar je anime kan streamen? Ik gebruikte eerst stage8 maar die is weg
www.animeseason.comquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Weet iemand een goeie site waar je anime kan streamen? Ik gebruikte eerst stage8 maar die is weg
Tegenwoordig is zo ongeveer alles te vinden.quote:
helaas zijn de series die gelicensed zijn vaak toch erg lastig te vinden...quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is zo ongeveer alles te vinden.
Zeker met archive XDCC bots.
was dat?quote:Op zondag 26 april 2009 19:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is zo ongeveer alles te vinden.
Zeker met archive XDCC bots.
waardeloze doos?quote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
was dat?
Maar private trackers doen 't m voor me(en dan bedoel ik niet die waardeloze doos)
Downloaden via IRC.quote:Op zondag 26 april 2009 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
was dat?
Maar private trackers doen 't m voor me(en dan bedoel ik niet die waardeloze doos)
Vrij veel gelicensde dingen staan er niet opquote:Op zondag 26 april 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
waardeloze doos?
dat valt wel mee...
haal er enorm veel van af, voornamelijk omdat ik dan zeker ben van:
A) een goede release
B) een complete release
merendeel van die dingen waren prima te krijgen @ doos voordat ze gelicenseerd waren..quote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrij veel gelicensde dingen staan er niet op
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef zquing het volgende:
had ik al gezegd hoe tof last exile is?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en wat is die doos waar jullie het over hebben?
hint: boxtorrent.orgquote:
Ik ben nog nooit door een fansubgroup naar boxtorrents gelinked. Alles is nyaa, anirena of eigen tracker.quote:
op box staan alleen volledige torrents van series die geheel zijn gesubd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit door een fansubgroup naar boxtorrents gelinked. Alles is nyaa, anirena of eigen tracker.
Komt het dan niet veel later op boxtorrent?
Mooie serie was dat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef zquing het volgende:
Wanneer komt 'r weer een keer een serie van 't niveau last exile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |