huh K1 world max toevallig???quote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef Qunix het volgende:
Ach ja....
Nu 5.15 uur, een ochtend programma... Vandaag niet veel, morgen K-1 en zondag Countdown Jpop (CDTV).
En zondag 17:00 lokale tijd: '鋼の錬金術師 FULLMETAL ALCHEMIST'
Wauw, superpost!quote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-ON!
alles?quote:Op zondag 19 april 2009 17:08 schreef mschol het volgende:
nog tips voor must see's van ghibli ??
check, check (wat een dramaquote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef zquing het volgende:
[..]
alles?
iig Nausicaa, grave of the fireflies, totoro
Geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-ON!
Die is er niet...quote:Op zondag 19 april 2009 17:06 schreef LockonStratos het volgende:
Ok zo ziet K-ON er wel vet uit idd
Waar op die tv tokyo site moet ik klikken voor de stream? :$
Het anime/manga topic#77: Waar het lente-seizoen geweldig isquote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Voor 't eerst dat ik iets zie van K-ON, om eerlijk te zijn. Lijkt verdomd veel op Suzumiya Haruhi.
Dear lord.quote:Op zondag 19 april 2009 17:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het anime/manga topic#77: Waar het lente-seizoen geweldig is
die eerste reeks vergelijkingen zijn inderdaad van suzuki alto.quote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Voor 't eerst dat ik iets zie van K-ON, om eerlijk te zijn. Lijkt verdomd veel op Suzumiya Haruhi.
Meesterlijke postquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-ON!
dacht ook dat dat het was voor ik las waar het over gingquote:Op zondag 19 april 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Post ze danquote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Geweldig
Ik heb zulke dingen van meer animes gezien trouwens
http://forums.finalgear.c(...)ss-feed-guide-28795/quote:Op maandag 20 april 2009 13:15 schreef Sh0g het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe de settings van RSS feeds werken in utorrent?
Ik maak een nieuwe RSS feed aan, stel de downloadplaats enzo in, kopieer het trackeradres uit een eerder gedownloade torrent (mogen/moeten ze op /announce eindigen?), zeg dat 'ie alleen de 720p's moet binnenhalen en zet automatisch downloaden aan en laat het programma lekker aan, maar vervolgens gebeurt er dagen lang geen reet en moet ik het nog handmatig binnenhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |