Dat was zijn arm. Daarna vergrootte ie zichzelf.quote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef wc-eend het volgende:
Dat was toch een terugslag van die ring?
Whehehe... Prutsers zijn zequote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef wc-eend het volgende:
Dattebayo mist Naruto![]()
Ze hebben het intro en outro gesubbed..
quote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef wc-eend het volgende:
Dattebayo mist Naruto![]()
Ze hebben het intro en outro gesubbed..
mwa kleine nuance verschil was dat Bonello nog leefde en slechts een aanpassing van het lihaam was:Pquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is die FMA OP toch goed
Ik vond de "klein zijn" grappen wel meevallen. In de 1e episode deden ze het wel teveel.
Aflevering 3 deed mij weer denken aan de eerste FMA. Alleen toen cornello zo groot werd? Das toch human transmutation? Beetje raar.
Thx!!quote:Op maandag 20 april 2009 16:46 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dit is de manier hoe ik een rss-feed toevoeg aan u-torrent stap voor stap vanaf het begin tot het eind:
Doe het zoals ik het beschrijf en het zou goed moeten werken, bij mij werkt het uitstekend iig.
-knip-
Nope, hij herkent [ en ] helemaal niet. De originele naam van de torrent herkent hij dus ook niet. Misschien mijn utorrent versie eens updatenquote:
Yay bedankt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef MaxiTitan het volgende:
Je hebt ook een vinkje staan "Filter matches original name instead of decode name", vink die aan en gebruik [AnY-Conclave]_Valkyria_Chronicles_*_*1280* als filter.
Dat vinkje zorgt er dus voor dat je meer op bestandsnaam kan specificeren, mijn ervaring is dat dit soms oplossing biedt voor je probleem. In dit geval werkt het ik heb hem zelf getest.
Maar over het algemeen laat ik het vinkje met rust omdat je niet zo specifiek hoeft te definiëren 9 van de 10 keer om een goede match te krijgen.
Je ziet ze idd niet meer als de rss downloader de episode al binnen heeft...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Yay bedankt!
Klopt het overigens dat na een tijdje helemaal geen overeenkomstige afleveringen meer te zien zijn? Hij laat de oude niet meer zien.
En de tokyo bieb RSS heeft 268 nodes, maar laat helemaal niks zien. Zal wel te groot zijn? Ik heb zelfs nog gebruik gemaakt van de customize functie om alleen anime weer te geven (en geen muziek, manga, etc).
Nouja het is afwachten tot er iets binnenstroomt
Tokyotosho kan ik in Deluge gewoon als RSS feed oppakken en dan een regel vastleggen onder de naam "Chi" met als "regex" .*Kitty.*Chi.*Address.*mkv (biivoorbeeld). En die download dan vanzelf. Optioneel kan ik met \p\p meen ik ook nog episodes oppakken maar dat is niet echt nodig (de v2 versies download ik toch wel).quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Sh0g het volgende:
Ah ik snap 'em ja. Jammer, want Chi's New Address en Hetalia Axis Powers (beide gg) en FMA van Eclipse zijn volgens mij enkel via tokyo tosho binnen te halen, omdat de fansubbers zo'n simpele site hebben zonder RSS.
Je kan het natuurlijk gewoon proberen maar (hou het dan wel in de gaten) mijn ervaring is iig dat het bij tokyo tosho nog wel eens spaak loopt, hetzelfde is ook met nyaa. Dat vind ik toch wel jammer want het is zoals je zegt niet alle fansub groepen hebben een site met rss maar de eps komen wel/ook op tokyo-tosho...quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Sh0g het volgende:
Ah ik snap 'em ja. Jammer, want Chi's New Address en Hetalia Axis Powers (beide gg) en FMA van Eclipse zijn volgens mij enkel via tokyo tosho binnen te halen, omdat de fansubbers zo'n simpele site hebben zonder RSS.
Nop, all I know is dat DB 'm subt.. Waar gaat 't over? Bevalt 't?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben verslaafd aan de ED van 07 Ghost.
Nog meer slachtoffers?
Kijkt er uberhaupt iemand 07 ghost hier?
Ga in plaats van .com naar .info .quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Bakakame het volgende:
Komt iemand anders hier wél op Tokyo Tosho?
Great, thanks!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ga in plaats van .com naar .info .
Het .com domein schijnt problemen te hebben.
Waarom zou je streamen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:38 schreef Bredewout92 het volgende:
Weet iemand een goeie site waar je anime kan streamen? Ik gebruikte eerst stage8 maar die is weg
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom zou je streamen?
Al die flash streams zijn echt ruk.
Allemaal automated naar flash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |