Klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Sanderrrr het volgende:
Loaded (2008)
Krijgt van de IMDb'ers maar een 4.6 maar ik vond het een leuke film. Gaat over een succesvolle student die tijdens een huisfeestje een foute jongen leert kennen en zo aan de drugs raakt en niks meer voor school doet, en van zo'n films hou ik wel.Iemand die soortgelijke films kent?
Niet helemaal, maar Candy zou iets kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Sanderrrr het volgende:
Loaded (2008)
Krijgt van de IMDb'ers maar een 4.6 maar ik vond het een leuke film. Gaat over een succesvolle student die tijdens een huisfeestje een foute jongen leert kennen en zo aan de drugs raakt en niks meer voor school doet, en van zo'n films hou ik wel.Iemand die soortgelijke films kent?
Dankquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar Candy zou iets kunnen zijn.
Of misschien Cashback, over een art-student met liefdesverdriet.
Requiem for a Dream, enigszins. Meer weet ik niet, succes d'rmee
Sisterhood of the Traveling Pants IIquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:34 schreef Niconigger het volgende:
Sisterhood of the Traveling Pants I
Wel een leuke film![]()
Ik geef hem een 7
Vond ik ook, maar daardoor kreeg de film wat mij betreft wel een punt minder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef Mikkie het volgende:
The Curious Case of Benjamin Button
Ik vond 'm eigenlijk iets te lang duren. De beelden zijn mooi, het verhaal werd mooi verteld, maar het had ook in een half uur minder gemogen. Nu eigenlijk een iets te lange zit, die overigens nog steeds de moeite waard is.
Een 8.
Ik vond vooral James Marsden als oudere broer verrassend leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Sex drive (2008)
Verrassend leuke film. Wat mij betreft een soort kruising tussen Road Trip en Superbad. Een paar hilarische karakters maken deze film tot beter dan veel anderen in dit genre. Vooral Lance, een nerd achtig ventje die met een ongelooflijk zelfverzekerde uitstraling iedere meid kan krijgen is lachen.
Hoofdfiguur is Ian, die een chat relatie heeft met een bloedmooie meid, Mrs Tasty. Op een dag vraagt Mrs Tasty of hij naar haar toe wil komen en ze laat ook duidelijk blijken dat het niet is voor een goed gesprek. Ian is eigenlijk een beetje gek op zijn beste vriendin Felicia, maar die wil hun vriendschap niet verpesten en gewoon vrienden blijven. Behalve dat lijkt ze ook de hots te hebben voor Lance, Ian's beste vriend. Daarom besluit Ian toch maar naar Mrs Tasty te gaan, een reis die ongeveer 9 uur zal duren. Lance en Felicia gaan met hem mee. Onderweg gaat natuurlijk vanalles mis.
'Sex drive' is wat mij betreft in zijn genre een zeer geslaagde film. Absoluut een aanrader.
Cijfer: 7.5
Die was leuk, maar ook vooral heel erg irritant (dat maakte het weer leuk denk ik). Toch is Lance mijn favoriete personage en daarna die twee jongere ventjes met die gigantische grote bek tegen meiden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:24 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik vond vooral James Marsden als oudere broer verrassend leuk.
Die 2 waren idd erg grappig met hun opmerkingen en hun opgepimpte auto..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die was leuk, maar ook vooral heel erg irritant (dat maakte het weer leuk denk ik). Toch is Lance mijn favoriete personage en daarna die twee jongere ventjes met die gigantische grote bek tegen meiden.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef Timo20 het volgende:
Slumdog Millionaire
Het verhaal van de uit de sloppenwijken van Mumbai afkomstige Jamal, die meedoet aan Who Wants To Be A Millionaire en daarmee miljonair wordt. Hij wordt echter verdacht van vals spelen en wordt verhoord door de politie. Aan de hand van dat verhoor wordt, met een hele raffel aan flashbacks, z`n levensverhaal verteld.
Het knappe van de film zit `m in het feit dat het niet uitmaakt waar in de film je je begeeft (of het nou in de flashbacks, de quiz of het politie verhaal is), alles is even goed en interessant. En dat is knap, want Boyle omzeilt zo het gevaar dat vaak schuil gaat in een film waarin flashbacks gebruikt worden: dat óf de flashbacks óf het verhaal in de huidige tijd interessanter is dan het andere deel van de film.
Dat ie door een prachtige mix van spanning, humor en drama, waarbij vooral de acteerprestaties van de kleine kinderen in de flashbacks opvalt: die zijn echt ontzettend goed.
Een prachtige film die nog maar een jaar geleden bijna niet in de bioscopen zou worden uitgebracht, is nu één van de grote kanshebbers bij het Oscar spektakel en nu al één van de mooiste films van het jaar. En terecht.
IMDB Cijfer: 8,7/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Is dat geen ster teveel?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:23 schreef Gorro het volgende:
Auf der anderen Seite (Fatih Akin, 2007)
Idd. eers het origineel kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 03:27 schreef ChickenMan het volgende:
Misschien had je beter het origineel kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |