Beter opletten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef SunBoom het volgende:
Henk hosseld zijn NB's altijd voor <50
Hij zal ze wel van eBay hebben.
Dat is jouw meningquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef EliseZwart het volgende:
Schaamteloos van Warhead gejatBlijft een mooie schoen.
[ afbeelding ]
voor 50 ja, van lacebagquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef SunBoom het volgende:
Henk hosseld zijn NB's altijd voor <50
Hij zal ze wel van eBay hebben.
haha die hak ook. Alsof je op een groot plak kauwgom staat, geweldig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:14 schreef EliseZwart het volgende:
Schaamteloos van Warhead gejatBlijft een mooie schoen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef seto het volgende:
Ik heb al 3 4 maanden geen sneakers gekocht BOOYA
of je houdt geen cent over voor sneakers na je shoppingspree bij Supreme en Bapequote:Op woensdag 19 november 2008 14:01 schreef seto het volgende:
Nee, gewoon minder interesse in sneakers
true, hier neem ik even een pauze.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:21 schreef seto het volgende:
Hij maakt zijn eigen schoenen met vachten van de panda en bald eagle.
fapfapfapquote:Op woensdag 19 november 2008 17:48 schreef bewegende_ninja het volgende:
En nog maar een blije aankoop van vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:56 schreef feelsgoodman het volgende:
Nette sneakerpauze, toch wel een dikke twee weken volgehouden.
Zo, mag ik je even aanraken?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik had vandaag ineens een doos met 3 SBTG dozen naast me staan.
.............
Zaten er SBTG 400% Bearbricks in.
Damn lekker ouwe!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:48 schreef bewegende_ninja het volgende:
En nog maar een blije aankoop van vandaag
[ afbeelding ]
quote:
Air Max met een mesh toebox, kan je beter een halve maat omhoog gaan. Leren AMs zitten true to size of soms ruimer. Welke AM ga je halen?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Rekkof het volgende:
Hoe vallen Air maxen ong? Wat voor maat kan ik nemen bij bv nike dunk low (geen sb) maat 42?
Zit aan leren 90's te denken. Heb leuke 2e hands gezien, maar is maat 43. Zou ik ze passen?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:00 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Air Max met een mesh toebox, kan je beter een halve maat omhoog gaan. Leren AMs zitten true to size of soms ruimer. Welke AM ga je halen?
ja, past welquote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef Rekkof het volgende:
[..]
Zit aan leren 90's te denken. Heb leuke 2e hands gezien, maar is maat 43. Zou ik ze passen?
Spidermanuitvoering?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef rense het volgende:
[ afbeelding ]
fake?
lijken beetje erg hoge zool ?
of komt et door de foto?
vorm wijkt af, zool is idd te hoog en fadshoe.com heeft alleen maar fakes.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef rense het volgende:
[ afbeelding ]
fake?
lijken beetje erg hoge zool ?
of komt et door de foto?
oke;)quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef SHOOOTO het volgende:
^ja, misschien is het handiger om wat sneakers te pakken bij Sneakers/Foot Locker etc..![]()
[..]
vorm wijkt af, zool is idd te hoog en fadshoe.com heeft alleen maar fakes.
[ afbeelding ]
Slecht, had ook is wat besteld, geld overgemaakt. kreeg ik een aantal dagen later te horen, dat mn schoenen er toch niet waren en of ik wat anders wilde uitzoeken. gevraagd of ze het geld dan konden terugstorten, heb daar een week op moeten wachten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef para909 het volgende:
Hoe is jullie ervaring met Boardlords? Ik ben al 10 dagen aan het wachten op mijn Melbourne SB's...
Gevalletje van erg jammer dus...
Nice, waar heb je die op de kop getikt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nieuw paartje dunks op de kop getikt voor 40 euro
[ afbeelding ]
Driewerfquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
[ afbeelding ]
Veterzakje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:13 schreef Stopdekonijnen het volgende:
[..]
Nice, waar heb je die op de kop getikt?
Zou ik ook zeggen als ik me er niet aan kon houdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:27 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Die sneakerstop was een hoax!
Leuk, toet heeft dezelfdequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
[ afbeelding ]
Omfg, er is een meisje die dezelfde schoenen heeft als ik... m'n wereld stort in!!quote:
Idd, want meisjes die zijn viesquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik zou ze maar snel weg doen, HAL.
Coolquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:05 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Idd, want meisjes die zijn vies![]()
maar weer eens een recycle:
[ afbeelding ]
sorry maar die schoen is echt mad gay broeder.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:25 schreef Robertje het volgende:
[..]
Cool
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe schoenen. Nike Terminator High ENG. Zeldzame schoen.
Daarnaast ook nog is lelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:44 schreef seto het volgende:
[..]
sorry maar die schoen is echt mad gay broeder.
Geen ervaring mee, maar als je het wilt doen zou ik ze op 30 graden, in een kussensloop, zonder centrifugeren wassen. Met een klein beetje wasmiddel. Dit alles op eigen verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef berent het volgende:
Had vorige week ook al gevraagd naar hoe ik m'n verkekte slam city's het beste kan schoonmaken. Nu heb ik ze alleen gister weer aangehad en zijn ze echt goorder dan ooit en wil ik ze eigenlijk gewoon in de wasmachine gooien. Iemand hier ervaring mee? Welk programma/wasmiddel etc. En zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken m'n tiffs ineens best wel schoon:
[ afbeelding ]
Niemand een antwoord op me vraag!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef mcrolla het volgende:
http://www.endclothing.co.uk/index.php?act=viewProd&productId=3752
Weet iemand waar ze deze schoen gaan verkopen in Nederland. Of welke Onlineshop ze gaat aanbieden. OF een winkel in de buurt van Maastricht.
Ik weet me maat niet dus zou ze graag eerst passen. Maar Amsterdam de enige optie als ze in Januarie uitkomen?quote:Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, niet echt experts op dat gebied hier. adidas Originals in Amsterdam misschien proberen? Of bestel ze gewoon op die site die je zelf geeft?
Misschien kan je bij Chez Rico terecht, ze hebben genoeg adidas modellen die je even kan passen. Misschien kunnen ze 'm ook voor je bestellen.quote:Op zondag 23 november 2008 19:32 schreef mcrolla het volgende:
[..]
Ik weet me maat niet dus zou ze graag eerst passen. Maar Amsterdam de enige optie als ze in Januarie uitkomen?
boardlords.nlquote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Bellic het volgende:
Weert plaatsje in Limburg 30km van Eindhoven.
geen idee, ze hebben iig een ruim aanbod qua adidas (meer dan de Randstad iigquote:Op zondag 23 november 2008 21:00 schreef thaWarhead het volgende:
Denk niet dat dit soort schoenen bij Chez Rico komen.
Held.quote:
Het is ook niet het type wat bij chez rico in zijn winkel ligt iddquote:Op zondag 23 november 2008 21:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
geen idee, ze hebben iig een ruim aanbod qua adidas (meer dan de Randstad iig)
Kwestie van voorkeur denk ik.quote:Op maandag 24 november 2008 19:03 schreef Bijsluiter het volgende:
vraagje van een geinteresseerde noob: jullie zijn toch sneaker verzamelers? Waarom heb ik dan soms het idee dat het bijna alleen maar om Nike gaat?Zijn nike's de enige echte sneaker ofzo?
quote:Naar: "'Boardlords Skateshop'" <info@boardlords.nl>
Onderwerp: RE: Wijziging bestelling #
Datum: 12/11/08 21:34
Hallo,
Wat is de levertijd van mijn sneakers?
Groeten,
quote:Van: Info [mailto:info@boardlords.nl]
Verzonden: donderdag 13 november 2008 14:07
Hallo,
Die gaan morgen op de bus, je hebt ze dan zaterdag in huis.
Groet,
quote:Verzonden: dinsdag 18 november 2008 19:04
Aan: Boardlords.nl
Hallo,
Ik heb mijn schoenen nog niet mogen ontvangen…
Groeten,
quote:Van: Boardlords.nl [mailto:info@boardlords.nl]
Verzonden: woensdag 19 november 2008 15:17
Sorry, pakje lag achter een aantal dozen (waarschijnlijk gevallen).
Gaat vandaag op de bus.
Groet,
quote:Verzonden: vrijdag 21 november 2008 18:07
Beste,
Mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Op 13-11 j.l zei je dat de sneakers op de post zouden gaan die dag, echter zonder succes. Op 19-11 j.l. meldde je dat mijn pakketje achter een stapel dozen lag en dat ze op de post gingen. Vervolgens zie ik dat ze pas de 20e zijn verzonden.
Ik vind het ronduit slordig en irritant worden dat ik zo lang moet wachten op iets dat ik toch echt al 10 dagen geleden heb betaald!
quote:Van: Boardlords.nl [mailto:info@boardlords.nl]
Verzonden: zaterdag 22 november 2008 14:30
Hallo,
Je moet hem vandaag in huis hebben.
Groet,
quote:Verzonden: za 22-11-2008 22:58
Hallo,
Ook vandaag heb ik niets mogen ontvangen van de postbode. Ik ben erg teleurgesteld in Boardlords.
De sneakers die ik besteld heb kon ik ook voor 25 euro goedkoper bij een internationale shop halen, alleen was de verzendtijd 2 weken. Ik koos juist voor een Nederlandse shop die weliswaar duurder was, maar dan zou ik de sneakers wel op tijd binnen hebben. Niet dus! Ik had dus net zo goed de sneakers uit Amerika kunnen halen, dan waren ze goedkoper geweest en nog op tijd ook.
Groeten,
Goed, ook vandaag dus geen pakketje en ook nooit een track & trace ontvangen...quote:Datum: 24/11/08 4:10 PM
Van: Boardlords.nl <info@boardlords.nl>
Onderwerpen: RE: Wijziging bestelling #
Hallo,
Als het goed is heb je toch een trackingsnummer gekregen ?
Daarmee kun je precies zien waar het pakketje zich bevindt.
Zoals al vermeld was het pakketje achter een stelling gevallen en heeft daar enkele dagen liggen wachten.
Maar goed, hij is verstuurd en onderweg.
Groet,
Ben benieuwd of je dadelijk een mailtje krijgt met de mededeling dat je schoen is uitverkocht en of je een andere wilt uitzoeken. Dat is toch ook een paar keer gebeurd?quote:weer een slechte ervaring bij BL
Dat ze schoenen niet meer hebben is nog één ding, maar dat ze schoenen niet opsturen terwijl ze dat wel beloven is toch wel heel slecht...quote:Op maandag 24 november 2008 19:24 schreef thaWarhead het volgende:
Het probleem met BL blijft dat ze heel veel bij Nike bestellen en dat niet vertellen aan hun klanten. Nike levert nu eenmaal niet altijd even betrouwbaar...
Once upon a time in the west.quote:Op maandag 24 november 2008 19:35 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nog ene pic.
[ afbeelding ]
Charles Bronson is een baas.
Zeker! Het zijn Nike SB Melbournes... Het is ook niet zo dat ik daar al een tijdje op gewacht heb ofzo....quote:
witquote:Op maandag 24 november 2008 17:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hoppa.
[ afbeelding ]
Maar...witte of zwarte veters?
wtf is dat voor pauper opmerking. durf goed te kijken en je ziet dat zwart er niet uit ziet.quote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef morgane het volgende:
Zwart. Wit op wit is weird, dan zie je bijna niet dat er veters in zitten.
Ja die waren ook te doen maar je moet keuzes maken hequote:Op maandag 24 november 2008 22:10 schreef bewegende_ninja het volgende:
Fucking lekker....al vind ik die co.jp citty attacks die hij verkocht echt 10 x harder.
Ow nee tuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:17 schreef feelsgoodman het volgende:
Jezus wat is sjimz toch een sneakernoob.
05 is een SB, de andere vintage. Dit is gewoon een retroquote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow nee tuurlijk niet
Ze waren al veel eerder OG![]()
![]()
Maar het zijn in ieder geval niet de 05 uitvoering met suede of de vintage uitvoering.
Jup.quote:Op maandag 24 november 2008 22:19 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
05 is een SB, de andere vintage. Dit is gewoon een retro
Nice!quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
Na anderhalve maand zonder maar weer eens een schoentje zo goed als binnen.
Nike Dunk UNLV BTTYS 99 OG's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef seto het volgende:
sjimz heeft een fan:
http://www.lacebag.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1240
mooie prijs voor '99 UNLVs, prijs voor zijn City Attacks is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
Na anderhalve maand zonder maar weer eens een schoentje zo goed als binnen.
Nike Dunk UNLV BTTYS 99 OG's
[ afbeelding ]
quote:I love it when they "slam dunk." That's sexy.
Dacht dat je die aan het verkopen was?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mooie prijs voor '99 UNLVs, prijs voor zijn City Attacks is ook niet verkeerd.
[..]
[ afbeelding ]
ik krijg alleen BS trades/offers, dan hou ik ze liever.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Dacht dat je die aan het verkopen was?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:52 schreef Phrits het volgende:
2 pick-ups
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:geslacht : man
Ik vind ze persoonlijk te gekquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar ja , smaken verschillen
Kwam deze nog tegen in een winkel![]()
[ afbeelding ]
Zijn er echt mensen die dit soort schoenen kopen
Maar ook hier geldt natuurlijk , smaken verschillen
Waar ergens?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:55 schreef thaWarhead het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Zag ze vandaag nog in mijn maat voor 50 euro liggen
Hmmm... die zien er best wel ok uit. Maar sommige schoenen van Alife, Clae of The Hundreds kunnen makkelijk op een sollicitatiegsprek vind ik!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:29 schreef Mindstate het volgende:
Zo weinig mogelijk sneakers aandoen naar dat soort dingen imo
Ik zag een tijdje geleden een nieuwe op highsnobiety:
[ afbeelding ]
Adidas Superstar 'Black Tie'
Ligt eraan waar en voor welke functie je solliciteert.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... die zien er best wel ok uit. Maar sommige schoenen van Alife, Clae of The Hundreds kunnen makkelijk op een sollicitatiegsprek vind ik!
Bij een advocaten- of notariskantoor zou ik niet op die schoenen aan komen zetten inderdaad. Maar ik denk dat je zo dicht mogelijk bij jezelf moet blijven wanneer je solliciteert. Dus een colbert met een jeans en nette kicks vind ik meer dan voldoende... Ik zal nooit naar een sollicitatiegsprek gaan in een 3-delig pak en lakschoenen. Maargoed, ik ga wel heel erg off-topic nuquote:Op woensdag 26 november 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en voor welke functie je solliciteert.
Hehe, ja vind het echt zo'n chille schoenen... heb ze ff op een rijtje gezet:quote:
lol, inhaalrace voor '09?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef bewegende_ninja het volgende:
Vind VI denk ik het mooiste Jordan model [ afbeelding ]
Krijg deze week ook nog new love J1 binnen... ook erg nice imho.
Slam Dunk eps heb ik ergens op een x aantal DVDs, geef maar een gil if you're interested.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Damn die wit/zwarte VI's zijn ook bijzonder clean man... bedoel je die manga slam dunk? Zal eens de piratenbaai raadplegen.
Jij hebt toch die J-rods, SHOOTO? Ook TE nice... P-rod met jump-men logo
Nice... daar geef ik wel een gil voor... @ LBquote:Op woensdag 26 november 2008 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Slam Dunk eps heb ik ergens op een x aantal DVDs, geef maar een gil if you're interested.
en ja:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm nog liggen in het groen... je hebt zeker niet size 9,5?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef saaw het volgende:
reverse jam mid in roze, paars, geel ofgroen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog liggen in het groen... je hebt zeker niet size 9,5?
Nope.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:39 schreef bewegende_ninja het volgende:
Had je je blackbeards nou verkocht sjimz?
En terecht.quote:
Purple devilsquote:Op woensdag 26 november 2008 22:42 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
En terecht.
Moet eigenlijk ook hoog nodig eens een vers paartje 1500's aanschaffen.
colettes vind ik de 2e uitvoering echt wel hardquote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef bewegende_ninja het volgende:
Providers > alle andere NB's, al komt die nazar ook echt belachelijk hard op dat oogje na. Colette vind ik niks en VEEL te duur, purple devils zijn ook nice maar ook echt enorm duur.
Providers gaan hopelijk een van m'n eerste pickups van 2009 worden.
Ik had ze gelijk moeten halen voor +/- 350 dollar.... nu worden ze alleen nog maar duurder en duurderquote:
Nee blauwe:quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef saaw het volgende:
reverse jam mid in roze, paars, geel ofgroen
[ afbeelding ]
Dan zijn zie niet overrated maar overpriced omdat het weer eens zo'n fijne limited release was.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:23 schreef seto het volgende:
maakt wel uit want nu zijn ze veel te duur.
Probeer Bonk in Breda eensquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Brigand het volgende:
Iemand enig idee waar deze schoen te verkrijgen is? (Omg. Tilburg of Webshops in nederland)
[ afbeelding ]
Hij staat op de webshop van boardlords maar daar heb ik niet echt vertrouwen in nadat ik daar een maand heb gewacht op een eerdere bestelling
Tnx voor de tip, heb ze vanmiddag een mailtje gestuurd en deze krijgen ze in het weekend binnenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Probeer Bonk in Breda eens
ebay.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef Rekkof het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde deze als kerstkado aan vriendin geven, maar kan ze nergens in maat 38 vinden.
Iemand een adresje?
Zij wil ze hebben, ik vind ze afschuwelijkquote:
hey dat zijn de dawn of the dead nike's waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:05 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Idd, want meisjes die zijn vies![]()
maar weer eens een recycle:
[ afbeelding ]
Liggen nu in de sale bij Lockwood in Antwerpen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hey dat zijn de dawn of the dead nike's waar heb je die vandaan?
Elke keer hebben wij het weer gedaan als hier iemand anders stennis komt schoppen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, een boel rotzooi verwijderd.
mensen, als jullie het hier niet normaal kunnen houden, gooi ik de boel met alle liefde helemaal op slot hoor.
we zijn hier namelijk geen kleuterjuffen.
beschouw dit maar als een waarschuwing.
maak daar dan melding van dmv een topc reportquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Elke keer hebben wij het weer gedaan als hier iemand anders stennis komt schoppen...
Dope chucks, welke zijn het eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:00 schreef thaWarhead het volgende:
Niet zeuren over die tong, zit op mn Chuck Taylors ook gewoon naar buiten.
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:15 schreef SunBoom het volgende:
Heb deze Dunks verkregen uit een ruil tegen mijn BA Dunks:
[ afbeelding ]
Op zich niet helemaal eerlijk natuurlijk, maar ach ben er blij mee.
Staat niet voor niets tussen aanhalingstekensquote:
Thanks, brah.quote:Op zondag 30 november 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:
Nice Blazers en shanghai's mate!
Doubt it. Zag de eerste 10minuten toen de shop open was al de eerste twee paartjes over de toonbank gaan.quote:Op zondag 30 november 2008 17:50 schreef koston het volgende:
Fucking dope man
Heb je enig idee of die Unlucky's er nog liggen? Ik heb er eigenlijk het geld niet voor, maar voor ds Unlucky's wil ik wel een paar weekjes op water en brood gaan leven
Mja, was ik al bang voor. Hopelijk komen er dan nog andere mooie dingen de komende weken.quote:Op zondag 30 november 2008 17:52 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Thanks, brah.
[..]
Doubt it. Zag de eerste 10minuten toen de shop open was al de eerste twee paartjes over de toonbank gaan.
Boohooohooo Ik moest 12 uur wachtenquote:Op zondag 30 november 2008 20:08 schreef feelsgoodman het volgende:
warai auto urusai desu~~
Nice warhead. Ik moest godverdomme nog een kwartier wachten totdat ik mijn paartje SB's kon kopen.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Boohooohooo Ik moest 12 uur wachtenEn toen nog 25 minuten op de bus naar huis.
Yanksquote:Op zondag 30 november 2008 20:24 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
![]()
Jij wint.
Trouwens mijn PP's voor VNDS Bisons getrade, wat een feest altijd met die amerikanen.
Bijna? Bij lange na niet.quote:Op zondag 30 november 2008 20:29 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Yanks
Grats met die nice trade... bijna net zo goed als mijn gore-tex trade, whehe
Wow, lekker manquote:Op zondag 30 november 2008 20:08 schreef thaWarhead het volgende:
Nachtje je tenen eraf vriezen leidt tot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je die gehaald ik wil ze ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
ik heb deze maandag gekocht.
[ afbeelding ]
De la Souls en Tiffsquote:Op maandag 1 december 2008 17:03 schreef feelsgoodman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn collectie voor de geinterreseerden.
11.quote:Op maandag 1 december 2008 17:27 schreef shiftsix het volgende:
welke maat zijn die avengers?
Nice, retail voor betaald?quote:Op maandag 1 december 2008 18:54 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Pickup! eindelijk heb ik ze, thanks zo frisco![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |