Slam Dunk eps heb ik ergens op een x aantal DVDs, geef maar een gil if you're interested.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef bewegende_ninja het volgende:
Damn die wit/zwarte VI's zijn ook bijzonder clean man... bedoel je die manga slam dunk? Zal eens de piratenbaai raadplegen.
Jij hebt toch die J-rods, SHOOTO? Ook TE nice... P-rod met jump-men logo
Nice... daar geef ik wel een gil voor... @ LBquote:Op woensdag 26 november 2008 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Slam Dunk eps heb ik ergens op een x aantal DVDs, geef maar een gil if you're interested.
en ja:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm nog liggen in het groen... je hebt zeker niet size 9,5?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef saaw het volgende:
reverse jam mid in roze, paars, geel ofgroen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog liggen in het groen... je hebt zeker niet size 9,5?
Nope.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:39 schreef bewegende_ninja het volgende:
Had je je blackbeards nou verkocht sjimz?
En terecht.quote:
Purple devilsquote:Op woensdag 26 november 2008 22:42 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
En terecht.
Moet eigenlijk ook hoog nodig eens een vers paartje 1500's aanschaffen.
colettes vind ik de 2e uitvoering echt wel hardquote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef bewegende_ninja het volgende:
Providers > alle andere NB's, al komt die nazar ook echt belachelijk hard op dat oogje na. Colette vind ik niks en VEEL te duur, purple devils zijn ook nice maar ook echt enorm duur.
Providers gaan hopelijk een van m'n eerste pickups van 2009 worden.
Ik had ze gelijk moeten halen voor +/- 350 dollar.... nu worden ze alleen nog maar duurder en duurderquote:
Nee blauwe:quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef saaw het volgende:
reverse jam mid in roze, paars, geel ofgroen
[ afbeelding ]
Dan zijn zie niet overrated maar overpriced omdat het weer eens zo'n fijne limited release was.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:23 schreef seto het volgende:
maakt wel uit want nu zijn ze veel te duur.
Probeer Bonk in Breda eensquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Brigand het volgende:
Iemand enig idee waar deze schoen te verkrijgen is? (Omg. Tilburg of Webshops in nederland)
[ afbeelding ]
Hij staat op de webshop van boardlords maar daar heb ik niet echt vertrouwen in nadat ik daar een maand heb gewacht op een eerdere bestelling
Tnx voor de tip, heb ze vanmiddag een mailtje gestuurd en deze krijgen ze in het weekend binnenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Probeer Bonk in Breda eens
ebay.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef Rekkof het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde deze als kerstkado aan vriendin geven, maar kan ze nergens in maat 38 vinden.
Iemand een adresje?
Zij wil ze hebben, ik vind ze afschuwelijkquote:
hey dat zijn de dawn of the dead nike's waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:05 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Idd, want meisjes die zijn vies![]()
maar weer eens een recycle:
[ afbeelding ]
Liggen nu in de sale bij Lockwood in Antwerpen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hey dat zijn de dawn of the dead nike's waar heb je die vandaan?
Elke keer hebben wij het weer gedaan als hier iemand anders stennis komt schoppen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, een boel rotzooi verwijderd.
mensen, als jullie het hier niet normaal kunnen houden, gooi ik de boel met alle liefde helemaal op slot hoor.
we zijn hier namelijk geen kleuterjuffen.
beschouw dit maar als een waarschuwing.
maak daar dan melding van dmv een topc reportquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Elke keer hebben wij het weer gedaan als hier iemand anders stennis komt schoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |