quote:
Air Max met een mesh toebox, kan je beter een halve maat omhoog gaan. Leren AMs zitten true to size of soms ruimer. Welke AM ga je halen?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Rekkof het volgende:
Hoe vallen Air maxen ong? Wat voor maat kan ik nemen bij bv nike dunk low (geen sb) maat 42?
Zit aan leren 90's te denken. Heb leuke 2e hands gezien, maar is maat 43. Zou ik ze passen?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:00 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Air Max met een mesh toebox, kan je beter een halve maat omhoog gaan. Leren AMs zitten true to size of soms ruimer. Welke AM ga je halen?
ja, past welquote:Op donderdag 20 november 2008 20:08 schreef Rekkof het volgende:
[..]
Zit aan leren 90's te denken. Heb leuke 2e hands gezien, maar is maat 43. Zou ik ze passen?
Spidermanuitvoering?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef rense het volgende:
[ afbeelding ]
fake?
lijken beetje erg hoge zool ?
of komt et door de foto?
vorm wijkt af, zool is idd te hoog en fadshoe.com heeft alleen maar fakes.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef rense het volgende:
[ afbeelding ]
fake?
lijken beetje erg hoge zool ?
of komt et door de foto?
oke;)quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef SHOOOTO het volgende:
^ja, misschien is het handiger om wat sneakers te pakken bij Sneakers/Foot Locker etc..![]()
[..]
vorm wijkt af, zool is idd te hoog en fadshoe.com heeft alleen maar fakes.
[ afbeelding ]
Slecht, had ook is wat besteld, geld overgemaakt. kreeg ik een aantal dagen later te horen, dat mn schoenen er toch niet waren en of ik wat anders wilde uitzoeken. gevraagd of ze het geld dan konden terugstorten, heb daar een week op moeten wachten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef para909 het volgende:
Hoe is jullie ervaring met Boardlords? Ik ben al 10 dagen aan het wachten op mijn Melbourne SB's...
Gevalletje van erg jammer dus...
Nice, waar heb je die op de kop getikt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nieuw paartje dunks op de kop getikt voor 40 euro
[ afbeelding ]
Driewerfquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
[ afbeelding ]
Veterzakje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:13 schreef Stopdekonijnen het volgende:
[..]
Nice, waar heb je die op de kop getikt?
Zou ik ook zeggen als ik me er niet aan kon houdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:27 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Die sneakerstop was een hoax!
Leuk, toet heeft dezelfdequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
[ afbeelding ]
Omfg, er is een meisje die dezelfde schoenen heeft als ik... m'n wereld stort in!!quote:
Idd, want meisjes die zijn viesquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik zou ze maar snel weg doen, HAL.
Coolquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:05 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Idd, want meisjes die zijn vies![]()
maar weer eens een recycle:
[ afbeelding ]
sorry maar die schoen is echt mad gay broeder.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:25 schreef Robertje het volgende:
[..]
Cool
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe schoenen. Nike Terminator High ENG. Zeldzame schoen.
Daarnaast ook nog is lelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:44 schreef seto het volgende:
[..]
sorry maar die schoen is echt mad gay broeder.
Geen ervaring mee, maar als je het wilt doen zou ik ze op 30 graden, in een kussensloop, zonder centrifugeren wassen. Met een klein beetje wasmiddel. Dit alles op eigen verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:31 schreef berent het volgende:
Had vorige week ook al gevraagd naar hoe ik m'n verkekte slam city's het beste kan schoonmaken. Nu heb ik ze alleen gister weer aangehad en zijn ze echt goorder dan ooit en wil ik ze eigenlijk gewoon in de wasmachine gooien. Iemand hier ervaring mee? Welk programma/wasmiddel etc. En zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken m'n tiffs ineens best wel schoon:
[ afbeelding ]
Niemand een antwoord op me vraag!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef mcrolla het volgende:
http://www.endclothing.co.uk/index.php?act=viewProd&productId=3752
Weet iemand waar ze deze schoen gaan verkopen in Nederland. Of welke Onlineshop ze gaat aanbieden. OF een winkel in de buurt van Maastricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |