Ik weet me maat niet dus zou ze graag eerst passen. Maar Amsterdam de enige optie als ze in Januarie uitkomen?quote:Op zondag 23 november 2008 19:07 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, niet echt experts op dat gebied hier. adidas Originals in Amsterdam misschien proberen? Of bestel ze gewoon op die site die je zelf geeft?
Misschien kan je bij Chez Rico terecht, ze hebben genoeg adidas modellen die je even kan passen. Misschien kunnen ze 'm ook voor je bestellen.quote:Op zondag 23 november 2008 19:32 schreef mcrolla het volgende:
[..]
Ik weet me maat niet dus zou ze graag eerst passen. Maar Amsterdam de enige optie als ze in Januarie uitkomen?
boardlords.nlquote:Op zondag 23 november 2008 19:19 schreef Bellic het volgende:
Weert plaatsje in Limburg 30km van Eindhoven.
geen idee, ze hebben iig een ruim aanbod qua adidas (meer dan de Randstad iigquote:Op zondag 23 november 2008 21:00 schreef thaWarhead het volgende:
Denk niet dat dit soort schoenen bij Chez Rico komen.
Held.quote:
Het is ook niet het type wat bij chez rico in zijn winkel ligt iddquote:Op zondag 23 november 2008 21:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
geen idee, ze hebben iig een ruim aanbod qua adidas (meer dan de Randstad iig)
Kwestie van voorkeur denk ik.quote:Op maandag 24 november 2008 19:03 schreef Bijsluiter het volgende:
vraagje van een geinteresseerde noob: jullie zijn toch sneaker verzamelers? Waarom heb ik dan soms het idee dat het bijna alleen maar om Nike gaat?Zijn nike's de enige echte sneaker ofzo?
quote:Naar: "'Boardlords Skateshop'" <info@boardlords.nl>
Onderwerp: RE: Wijziging bestelling #
Datum: 12/11/08 21:34
Hallo,
Wat is de levertijd van mijn sneakers?
Groeten,
quote:Van: Info [mailto:info@boardlords.nl]
Verzonden: donderdag 13 november 2008 14:07
Hallo,
Die gaan morgen op de bus, je hebt ze dan zaterdag in huis.
Groet,
quote:Verzonden: dinsdag 18 november 2008 19:04
Aan: Boardlords.nl
Hallo,
Ik heb mijn schoenen nog niet mogen ontvangen…
Groeten,
quote:Van: Boardlords.nl [mailto:info@boardlords.nl]
Verzonden: woensdag 19 november 2008 15:17
Sorry, pakje lag achter een aantal dozen (waarschijnlijk gevallen).
Gaat vandaag op de bus.
Groet,
quote:Verzonden: vrijdag 21 november 2008 18:07
Beste,
Mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Op 13-11 j.l zei je dat de sneakers op de post zouden gaan die dag, echter zonder succes. Op 19-11 j.l. meldde je dat mijn pakketje achter een stapel dozen lag en dat ze op de post gingen. Vervolgens zie ik dat ze pas de 20e zijn verzonden.
Ik vind het ronduit slordig en irritant worden dat ik zo lang moet wachten op iets dat ik toch echt al 10 dagen geleden heb betaald!
quote:Van: Boardlords.nl [mailto:info@boardlords.nl]
Verzonden: zaterdag 22 november 2008 14:30
Hallo,
Je moet hem vandaag in huis hebben.
Groet,
quote:Verzonden: za 22-11-2008 22:58
Hallo,
Ook vandaag heb ik niets mogen ontvangen van de postbode. Ik ben erg teleurgesteld in Boardlords.
De sneakers die ik besteld heb kon ik ook voor 25 euro goedkoper bij een internationale shop halen, alleen was de verzendtijd 2 weken. Ik koos juist voor een Nederlandse shop die weliswaar duurder was, maar dan zou ik de sneakers wel op tijd binnen hebben. Niet dus! Ik had dus net zo goed de sneakers uit Amerika kunnen halen, dan waren ze goedkoper geweest en nog op tijd ook.
Groeten,
Goed, ook vandaag dus geen pakketje en ook nooit een track & trace ontvangen...quote:Datum: 24/11/08 4:10 PM
Van: Boardlords.nl <info@boardlords.nl>
Onderwerpen: RE: Wijziging bestelling #
Hallo,
Als het goed is heb je toch een trackingsnummer gekregen ?
Daarmee kun je precies zien waar het pakketje zich bevindt.
Zoals al vermeld was het pakketje achter een stelling gevallen en heeft daar enkele dagen liggen wachten.
Maar goed, hij is verstuurd en onderweg.
Groet,
Ben benieuwd of je dadelijk een mailtje krijgt met de mededeling dat je schoen is uitverkocht en of je een andere wilt uitzoeken. Dat is toch ook een paar keer gebeurd?quote:weer een slechte ervaring bij BL
Dat ze schoenen niet meer hebben is nog één ding, maar dat ze schoenen niet opsturen terwijl ze dat wel beloven is toch wel heel slecht...quote:Op maandag 24 november 2008 19:24 schreef thaWarhead het volgende:
Het probleem met BL blijft dat ze heel veel bij Nike bestellen en dat niet vertellen aan hun klanten. Nike levert nu eenmaal niet altijd even betrouwbaar...
Once upon a time in the west.quote:Op maandag 24 november 2008 19:35 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nog ene pic.
[ afbeelding ]
Charles Bronson is een baas.
Zeker! Het zijn Nike SB Melbournes... Het is ook niet zo dat ik daar al een tijdje op gewacht heb ofzo....quote:
witquote:Op maandag 24 november 2008 17:48 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hoppa.
[ afbeelding ]
Maar...witte of zwarte veters?
wtf is dat voor pauper opmerking. durf goed te kijken en je ziet dat zwart er niet uit ziet.quote:Op maandag 24 november 2008 17:54 schreef morgane het volgende:
Zwart. Wit op wit is weird, dan zie je bijna niet dat er veters in zitten.
Ja die waren ook te doen maar je moet keuzes maken hequote:Op maandag 24 november 2008 22:10 schreef bewegende_ninja het volgende:
Fucking lekker....al vind ik die co.jp citty attacks die hij verkocht echt 10 x harder.
Ow nee tuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:17 schreef feelsgoodman het volgende:
Jezus wat is sjimz toch een sneakernoob.
05 is een SB, de andere vintage. Dit is gewoon een retroquote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow nee tuurlijk niet
Ze waren al veel eerder OG![]()
![]()
Maar het zijn in ieder geval niet de 05 uitvoering met suede of de vintage uitvoering.
Jup.quote:Op maandag 24 november 2008 22:19 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
05 is een SB, de andere vintage. Dit is gewoon een retro
Nice!quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
Na anderhalve maand zonder maar weer eens een schoentje zo goed als binnen.
Nike Dunk UNLV BTTYS 99 OG's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef seto het volgende:
sjimz heeft een fan:
http://www.lacebag.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1240
mooie prijs voor '99 UNLVs, prijs voor zijn City Attacks is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
Na anderhalve maand zonder maar weer eens een schoentje zo goed als binnen.
Nike Dunk UNLV BTTYS 99 OG's
[ afbeelding ]
quote:I love it when they "slam dunk." That's sexy.
Dacht dat je die aan het verkopen was?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mooie prijs voor '99 UNLVs, prijs voor zijn City Attacks is ook niet verkeerd.
[..]
[ afbeelding ]
ik krijg alleen BS trades/offers, dan hou ik ze liever.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Dacht dat je die aan het verkopen was?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:52 schreef Phrits het volgende:
2 pick-ups
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:geslacht : man
Ik vind ze persoonlijk te gekquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar ja , smaken verschillen
Kwam deze nog tegen in een winkel![]()
[ afbeelding ]
Zijn er echt mensen die dit soort schoenen kopen
Maar ook hier geldt natuurlijk , smaken verschillen
Waar ergens?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:55 schreef thaWarhead het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Zag ze vandaag nog in mijn maat voor 50 euro liggen
Hmmm... die zien er best wel ok uit. Maar sommige schoenen van Alife, Clae of The Hundreds kunnen makkelijk op een sollicitatiegsprek vind ik!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:29 schreef Mindstate het volgende:
Zo weinig mogelijk sneakers aandoen naar dat soort dingen imo
Ik zag een tijdje geleden een nieuwe op highsnobiety:
[ afbeelding ]
Adidas Superstar 'Black Tie'
Ligt eraan waar en voor welke functie je solliciteert.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... die zien er best wel ok uit. Maar sommige schoenen van Alife, Clae of The Hundreds kunnen makkelijk op een sollicitatiegsprek vind ik!
Bij een advocaten- of notariskantoor zou ik niet op die schoenen aan komen zetten inderdaad. Maar ik denk dat je zo dicht mogelijk bij jezelf moet blijven wanneer je solliciteert. Dus een colbert met een jeans en nette kicks vind ik meer dan voldoende... Ik zal nooit naar een sollicitatiegsprek gaan in een 3-delig pak en lakschoenen. Maargoed, ik ga wel heel erg off-topic nuquote:Op woensdag 26 november 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en voor welke functie je solliciteert.
Hehe, ja vind het echt zo'n chille schoenen... heb ze ff op een rijtje gezet:quote:
lol, inhaalrace voor '09?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef bewegende_ninja het volgende:
Vind VI denk ik het mooiste Jordan model [ afbeelding ]
Krijg deze week ook nog new love J1 binnen... ook erg nice imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |