Waar ergens?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:55 schreef thaWarhead het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Zag ze vandaag nog in mijn maat voor 50 euro liggen
Hmmm... die zien er best wel ok uit. Maar sommige schoenen van Alife, Clae of The Hundreds kunnen makkelijk op een sollicitatiegsprek vind ik!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:29 schreef Mindstate het volgende:
Zo weinig mogelijk sneakers aandoen naar dat soort dingen imo
Ik zag een tijdje geleden een nieuwe op highsnobiety:
[ afbeelding ]
Adidas Superstar 'Black Tie'
Ligt eraan waar en voor welke functie je solliciteert.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... die zien er best wel ok uit. Maar sommige schoenen van Alife, Clae of The Hundreds kunnen makkelijk op een sollicitatiegsprek vind ik!
Bij een advocaten- of notariskantoor zou ik niet op die schoenen aan komen zetten inderdaad. Maar ik denk dat je zo dicht mogelijk bij jezelf moet blijven wanneer je solliciteert. Dus een colbert met een jeans en nette kicks vind ik meer dan voldoende... Ik zal nooit naar een sollicitatiegsprek gaan in een 3-delig pak en lakschoenen. Maargoed, ik ga wel heel erg off-topic nuquote:Op woensdag 26 november 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en voor welke functie je solliciteert.
Hehe, ja vind het echt zo'n chille schoenen... heb ze ff op een rijtje gezet:quote:
lol, inhaalrace voor '09?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef bewegende_ninja het volgende:
Vind VI denk ik het mooiste Jordan model [ afbeelding ]
Krijg deze week ook nog new love J1 binnen... ook erg nice imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |