Die roze is veel mooier! Bewegende_Ninja wilde die nog kopen... helaas hadden ze em niet in een 9,5!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
Hier zou ik wel heel graag een teeveepeetje willen!
Ik ben van plan het 2e paar van links binnenkort te kopen (met dat groen/paars dus):
[ afbeelding ]
Hhahaha, zo grappig!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Die roze is veel mooier! Bewegende_Ninja wilde die nog kopen... helaas hadden ze em niet in een 9,5!
Haha, ik was het niet van planquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef sjeppert het volgende:
ga je hem ook zo dragen met die veters
ook hier weer props voor je collectie TB
Nee johquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef bewegende_ninja het volgende:
Jawel joh... dat hoort bij die LA GEARS; over the top.
wmb een fail.quote:Rumored to be designed after Quagmire of animated series Family, this Dunk High SB are yet another release that has much speculation behind it. The Quagmire Dunk High are only limited to a few images with this one providing the most detail which consists of navy, red and gold stars which reflect Quagmire’s usual outfit. As of now there isn’t much information surrounding this model, but 2009 is possibly the release date. Via NSB.
Echt een perfecte festivalschoen idd....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef Cloud_SB het volgende:
Mijn BA's zijn helemaal verkleurt en shit haha
Festivals ftw!
cali's doen het ook goed op festivals!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Echt een perfecte festivalschoen idd....
Echt he... wat een idioot... cali's rocken @ lowlands.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
cali's doen het ook goed op festivals!
Dat probeer ik mezelf ook altijd te vertellen maar dat lukt me nooit zo goedquote:
Ik had nog nooit all brown cali's gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:33 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Echt he... wat een idioot... cali's rocken @ lowlands.
En ik maar zuinig doen met die schoenen, whehe.
I dare you... volgend jaar lowlands @ je blackbeards...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had nog nooit all brown cali's gezien.
Foto is niet van mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:14 schreef SHOOOTO het volgende:
damn, die BA's zijn schoon vergeleken met mijn paar..
(en de oranje laces zijn tof)
Wie weet, al hebben die minder kans om te overleven doordat het model wat minder stevig isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
I dare you... volgend jaar lowlands @ je blackbeards...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
cali's doen het ook goed op festivals!
BREATH! LET THEM BREATH, FOR CRYING OUT LOUD!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Foto is niet van mij
Oranje laces, tsja....ff proberen straks. Clubkid![]()
Hier wel een WIVAH van mijn paartje:
[ afbeelding ]
NIKE ID VOOR DE TWEEDE KEER LOLquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:57 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
NIemand die weet wat voor uitvoering dit is? Of of ie nog ergens te krijgen is?
Niet haten jij!!!11quote:
Damn inderdaad strak gestriktquote:BREATH! LET THEM BREATH, FOR CRYING OUT LOUD!
Beetje uit de richting, niet ergens in randstad? Of eventueel via een site..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:12 schreef bewegende_ninja het volgende:
Volgens mij bij de outlet in Roermond.
Frontrunner.....is toch een vrouwenschoen....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:11 schreef Wezzel het volgende:
Weet iemand waar je nog helemaal zwarte vandals kan krijgen? Als ik me niet vergis laatst langs zien komen in dit forum...
Unisex...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef PinPine het volgende:
[..]
Frontrunner.....is toch een vrouwenschoen....
Ga zo nog ff langs m'n werk om een biertje te pakken, zal ff voor je kijken.quote:
Die versie zal niet bij de FrontRunner te krijgen zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef PinPine het volgende:
[..]
Frontrunner.....is toch een vrouwenschoen....
Ha Ha, nee dat klopt...staat zo'n lage versie. Maar frontrunner haalt z'n nikes uit engeland, dus soms zie je hele gekke modellen voorbij komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
Knappe gozer als je die bij de FrontRunner kan krijgen
Was al bang dat het niet zo makkelijk zou gaan..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
Knappe gozer als je die bij de FrontRunner kan krijgen
45,5..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:
Welke maat heb je dan nodig voor die vandals?
Hmm site gevonden, iemand ervaringen met sneakerhead.com? En hoe vallen vandals, bij maat EU45,5 of US11 of US12 nemen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feelsgoodman heeft een 45 te koop staan als ik mij niet vergis.
Thnx! Warhead... waar ben jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:08 schreef sjimz het volgende:
Zijn van het superhero pack, vraag maar aan Warhead!
Aaah zeer sweetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:08 schreef PinPine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
November Release
?? en Spider-man. Vind de zwarte zelf wel mooi
Zeer goed te combineren met een gemiddelde kledingkast.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:13 schreef snucky het volgende:
[..]
Aaah zeer sweet
Vind die spider-man wel dope
Ze vallen vrij ruim.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:03 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hmm site gevonden, iemand ervaringen met sneakerhead.com? En hoe vallen vandals, bij maat EU45,5 of US11 of US12 nemen?
Batmans ja, idd lekker die zwartequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:08 schreef PinPine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
November Release
?? en Spider-man. Vind de zwarte zelf wel mooi
thnx!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:36 schreef thaWarhead het volgende:
Probeer de Carhartt store in Amsterdam.
low heb ik het ook over ja. maar bedoel je niet maatje groter? (gezien nike in general klein uitvalt)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Alleen low pak ik altijd half maatje kleiner.
Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef SunBoom het volgende:
WIAEAH (Wat Ik Als Eerste Aan Had):
[ afbeelding ]
Met sb dunk lows neem ik altijd een halve maat groter vanwege die stuffed tongue.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
low heb ik het ook over ja. maar bedoel je niet maatje groter? (gezien nike in general klein uitvalt)
Hij is wel lekker he maar ga toch liever voor de provider ooit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:49 schreef bewegende_ninja het volgende:
[ afbeelding ]![]()
(pic gejat van LACEBAG)
Ik ook... heb voor mezelf een lijstje gemaakt voor de kicks die ik in 2009 ga halen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is wel lekker he maar ga toch liever voor de provider ooit.
Te nice.... ik denk dat ik die liever heb dan die hele lfstl.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:.Voor sjimz, zoals beloofd:
[ afbeelding ]
Echt? Wat jammer!quote:
gast. Wel zeiken, maar stiekem toch mailen..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Saaw: die sale is dood. valt tegen.
Word@sjimz, vieze hypeschoen. 2 jaar lang hype opbouwen en kutsmoesen en dan zoiets afleveren. Fuckouttahere.
Ik ga wel mailen vanavond voor een belgische maat van me.
Hee da's mijn wivah ouwe...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef Cloud_SB het volgende:
http://img128.imageshack.us/img128/4493/snc11272nt8.jpg
Deuk als een malle.
Dat zijn, veel schoenenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
o hai
[ afbeelding ]
omdat de laatste pic meer dan een half jaar oud is
ja, eke dag netjes neer zetten is voor homo'squote:Op zaterdag 1 november 2008 00:11 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat zijn, veel schoenenTering jij tieft ze gewoon op een stapel.
Gaan die 9,5 dan voor minder weg?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik ga morgen weer met mijn piemel op de overgbleven paartjes asics x solebox slaan in maat 9.5 en 1 die ik niet weet.
Zag ze vandaag op Nike.net staan. Kan een paartje naar mn werk laten komen en 20% korting scoren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:03 schreef Cloud_SB het volgende:
Sunboom is eckte grappig. Tuurlijk niet.
Fucking kanker AAN! ouwe!
[ afbeelding ]
<3
Bahquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:47 schreef thaWarhead het volgende:
Chez Rico in Maastricht al gecheckt?
Voor SB's moet je dan ook naar een skateshop...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:19 schreef jusdOrange het volgende:
Ben er 1 keer geweest..
Ik vond het aanbod enorm teleurstellend, sowieso weinig SB's en de kerel achter de toonbank was volgens mij kkstoned (niks mis mee maar je staat natuurlijk wel te verkopen...).
Er is nu ook een nieuwe winkel op de hoek van de Grote Staat en Spilstraat genaamd Sidestep die moeten ook vele modellen hebben. Volgende week maar eens kijken.quote:Op zondag 2 november 2008 10:59 schreef Rubstah het volgende:
Haha, die Chez Rico zit in de straat achter me maar ken ik niet eens.
Ga er morgen wel ff kijken. Ik ga meestal naar Patta/Ben-G of Rollin in Alkmaar.
Zit nu sowieso ook "Curbs" in Maastricht(Wycker Brugstraat), een skatewinkel, redelijk wat SB's tot nu toe gehad, helaas maar 2 paar Supra's gehad(en ik dig Supra wel dus das jammer), verder meer DC/Lakai/DVS/Vans.
Verder ben ik niet zo'n sneakerfreak als de meeste hier, ik verzamel ze niet ik koop gewoon enkele paren in het jaar en loop die kapot... Maar vind dit wel een lachen topic om plaatjes te kijken
haha zijn zeker niet in goede staat ligt echt onder het stof. Had ze vroeger eens gekocht en weet bij god niet wat het zijn maar het zijn dus stealths. Weet ik dat ookquote:Op zondag 2 november 2008 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
Die Stealths van McRolla gaan niet veel opbrengen, zeker niet in die staat. Heel Nederland liep daar op een gegeven moment mee.
New Era'squote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek je SoD's? Ik heb eventueel nog wel een VVVVVVNDS paartje te koop, size 10.5 of 11. (moet ik even voor je kijken)quote:Op zondag 2 november 2008 12:13 schreef SysanApse het volgende:
Deze zelf gehaald =D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand de nieuw prijs van dunk Skate or die ?
Door ze niet te kort te kopen?quote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef shiftsix het volgende:
hoe zorg je eigenlijk dat je broeken goed stacken?
Van die zijn er maar 3... Er is ook een versie zonder CLOT logo, maar die is heel veel gefaked.quote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef wesley_k het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een paartje AM1s Kanye West ID's
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik weet dat ze heel moeilijk te vinden zijn, maar heeft iemand enig idee voor hoeveel deze ongeveer aangeboden zullen worden, mocht ik een paartje tegenkomen op eBay ofzo.
Nike storequote:Op maandag 3 november 2008 12:36 schreef para909 het volgende:
Weet iemand waar je Air Mogans kan kopen?
Smaak.quote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef thaWarhead het volgende:
12 is echt niet moeilijk te vinden...
En Vans mogen hier natuurlijk wel, al vind ik persoonlijk die nogal, eh, afgrijselijk.
Vraag ik me ook altijd af ja, waar ze die procenten (op de decimaal nauwkeurig!) op baserenquote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik heb hier nog wel een paartje vvvvvvvvvnds, 93,4% in Gusto-procenten
True that! Heb ik ook een fuckin' hekel aan... er stond zelfs vvvvvvvvvvvndsquote:
Ja dat dus, en eventueel extra pics vragen dan komt het meestal wel goed.quote:Op maandag 3 november 2008 22:02 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Niet DS -> gewoon foto's checken!![]()
Maargoed, je kan niet altijd alles goed zien op pics, dus is het weleens handig als er wat meer info bij staat
quote:
I know maar ik kan ze gewoon echt niet lang dragen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef bewegende_ninja het volgende:
Zonde van die trainers sjimz, zonde
Zo kut is dat hè! Ik kan eigenlijk alleen goed lopen op dunks... krijg ook altijd last van mijn voeten, enkels en knieën als ik lang loop of sta op bijv. maxjes of stabsquote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
I know maar ik kan ze gewoon echt niet lang dragen.
Mijn enkels gaan pijn doen dan joh
Deze beter?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hoop het niet want die zijn fake.
Nice Oompa's!quote:
euh? :'Dquote:Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef Sakray het volgende:
[..]
Hehe dit is mijn wivah van today all green today XD
Tvp in het Japans?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef seto het volgende:
sumimasen, demo anata no kutsu wa totemo sayaku desu yo.
JAWEL, IK HEB ZIN IN EEN KKMOOIE KERST OUWE!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:00 schreef seto het volgende:
Je hebt geen zin in een mooie kerst zie ik.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef sjimz het volgende:
ARC x Saucony >>>>>>>>>> Solebox x Saucony.
NEEquote:Op woensdag 5 november 2008 17:00 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nog ille shit gezien daar qua sneakers?
Hmmm.... valt me toch een beetje tegen. Dacht dat het vrij aan was qua sneakers daar maar wsl moet je dan echt in Tokyo zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef seto het volgende:
[..]
NEE
Volgens Asami is er een leuke sneakershop in Kyoto, en er moet ergens een Sneaker Land ofzo in Osaka zitten maar ik weet niet waar.
Ik zag wel een keer een Japanner op OG J1's lopen
Daar ga ik binnenkort heen, dus misschien vind ik wel wat.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Hmmm.... valt me toch een beetje tegen. Dacht dat het vrij aan was qua sneakers daar maar wsl moet je dan echt in Tokyo zijn?
Ik krijg ze pas met kerstmis en ik betaal ze nietquote:Op woensdag 5 november 2008 17:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Mooie sneakerpauze trouwens, eheheheheehhhhesehseehssehsehsehsehsehseh.
Je betaalt via CC. Wat wil je gaan halen?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef baNEEL het volgende:
Als je op bijvoorbeeld flatspot.com iets leuks hebt gezien, hoe bestel en betaal je dat enzo? Via creditcard ofzo?
ja ja, toch wel, dat knipperende licht is omdat hij Super Sayan is! terwijl jij & ik dachten dat die alleen op tv bestondenquote:
Ik twijfel nog even tussenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je betaalt via CC. Wat wil je gaan halen?
En of ik dat meen, vrind.quote:
Die onderste brah.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:36 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Spreek je aub voor jezelf? Opkankeren met dat bepalen voor anderen, waarom ze schoenen kopen. Als ik kon kiezen dan liever niet die solebox tag.... hoef niet zo nodig reclame te maken voor een schoenenwinkel.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef Modus het volgende:
Als die Saucony's in die kleur gewoon met een Saucony labeltje op de tong bij Hans Textiel zouden liggen zou geen hond ze ooit kopen.
De onderste is misntens 15x fresher en 17 keer cleaner.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:36 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Low half maatje groter nemen (SB), high true to size.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:12 schreef baNEEL het volgende:
Hoe zitten Nike Dunks qua maat? Welke US maat moet ik hebben op mijn maatje 43?
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:44 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nog een waarschijnlijke blije aankoop
[ afbeelding ]
Juist. Griptape Midsquote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef bewegende_ninja het volgende:
De onderste is misntens 15x fresher en 17 keer cleaner.
Welke maat?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Juist. Griptape MidsIk heb ze nu ook aan.
Qua kisten zit je dus 1 maatje kleiner dan ik en brede voeten? Europees iets kleiner, vrijwel gelijk. Hoewel de enige schoenen in maat 43 die ik (nog) heb, eigenlijk wellicht iets te klein zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:09 schreef bewegende_ninja het volgende:
Mijn maten:
Kisten: 165B
Europa: 43/43,5
Nike over het algemeen: 10
Ik heb een paartje DC Volcano size 9, maar 9,5 zou ook nog kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |