Tvp in het Japans?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef seto het volgende:
sumimasen, demo anata no kutsu wa totemo sayaku desu yo.
JAWEL, IK HEB ZIN IN EEN KKMOOIE KERST OUWE!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:00 schreef seto het volgende:
Je hebt geen zin in een mooie kerst zie ik.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef sjimz het volgende:
ARC x Saucony >>>>>>>>>> Solebox x Saucony.
NEEquote:Op woensdag 5 november 2008 17:00 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nog ille shit gezien daar qua sneakers?
Hmmm.... valt me toch een beetje tegen. Dacht dat het vrij aan was qua sneakers daar maar wsl moet je dan echt in Tokyo zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef seto het volgende:
[..]
NEE
Volgens Asami is er een leuke sneakershop in Kyoto, en er moet ergens een Sneaker Land ofzo in Osaka zitten maar ik weet niet waar.
Ik zag wel een keer een Japanner op OG J1's lopen
Daar ga ik binnenkort heen, dus misschien vind ik wel wat.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Hmmm.... valt me toch een beetje tegen. Dacht dat het vrij aan was qua sneakers daar maar wsl moet je dan echt in Tokyo zijn?
Ik krijg ze pas met kerstmis en ik betaal ze nietquote:Op woensdag 5 november 2008 17:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Mooie sneakerpauze trouwens, eheheheheehhhhesehseehssehsehsehsehsehseh.
Je betaalt via CC. Wat wil je gaan halen?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef baNEEL het volgende:
Als je op bijvoorbeeld flatspot.com iets leuks hebt gezien, hoe bestel en betaal je dat enzo? Via creditcard ofzo?
ja ja, toch wel, dat knipperende licht is omdat hij Super Sayan is! terwijl jij & ik dachten dat die alleen op tv bestondenquote:
Ik twijfel nog even tussenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je betaalt via CC. Wat wil je gaan halen?
En of ik dat meen, vrind.quote:
Die onderste brah.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:36 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |