True that! Heb ik ook een fuckin' hekel aan... er stond zelfs vvvvvvvvvvvndsquote:
Ja dat dus, en eventueel extra pics vragen dan komt het meestal wel goed.quote:Op maandag 3 november 2008 22:02 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Niet DS -> gewoon foto's checken!![]()
Maargoed, je kan niet altijd alles goed zien op pics, dus is het weleens handig als er wat meer info bij staat
quote:
I know maar ik kan ze gewoon echt niet lang dragen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef bewegende_ninja het volgende:
Zonde van die trainers sjimz, zonde
Zo kut is dat hè! Ik kan eigenlijk alleen goed lopen op dunks... krijg ook altijd last van mijn voeten, enkels en knieën als ik lang loop of sta op bijv. maxjes of stabsquote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
I know maar ik kan ze gewoon echt niet lang dragen.
Mijn enkels gaan pijn doen dan joh
Deze beter?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef thaWarhead het volgende:
Ik hoop het niet want die zijn fake.
Nice Oompa's!quote:
euh? :'Dquote:Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef Sakray het volgende:
[..]
Hehe dit is mijn wivah van today all green today XD
Tvp in het Japans?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef seto het volgende:
sumimasen, demo anata no kutsu wa totemo sayaku desu yo.
JAWEL, IK HEB ZIN IN EEN KKMOOIE KERST OUWE!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:00 schreef seto het volgende:
Je hebt geen zin in een mooie kerst zie ik.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef sjimz het volgende:
ARC x Saucony >>>>>>>>>> Solebox x Saucony.
NEEquote:Op woensdag 5 november 2008 17:00 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nog ille shit gezien daar qua sneakers?
Hmmm.... valt me toch een beetje tegen. Dacht dat het vrij aan was qua sneakers daar maar wsl moet je dan echt in Tokyo zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef seto het volgende:
[..]
NEE
Volgens Asami is er een leuke sneakershop in Kyoto, en er moet ergens een Sneaker Land ofzo in Osaka zitten maar ik weet niet waar.
Ik zag wel een keer een Japanner op OG J1's lopen
Daar ga ik binnenkort heen, dus misschien vind ik wel wat.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Hmmm.... valt me toch een beetje tegen. Dacht dat het vrij aan was qua sneakers daar maar wsl moet je dan echt in Tokyo zijn?
Ik krijg ze pas met kerstmis en ik betaal ze nietquote:Op woensdag 5 november 2008 17:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Mooie sneakerpauze trouwens, eheheheheehhhhesehseehssehsehsehsehsehseh.
Je betaalt via CC. Wat wil je gaan halen?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef baNEEL het volgende:
Als je op bijvoorbeeld flatspot.com iets leuks hebt gezien, hoe bestel en betaal je dat enzo? Via creditcard ofzo?
ja ja, toch wel, dat knipperende licht is omdat hij Super Sayan is! terwijl jij & ik dachten dat die alleen op tv bestondenquote:
Ik twijfel nog even tussenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je betaalt via CC. Wat wil je gaan halen?
En of ik dat meen, vrind.quote:
Die onderste brah.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:36 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Spreek je aub voor jezelf? Opkankeren met dat bepalen voor anderen, waarom ze schoenen kopen. Als ik kon kiezen dan liever niet die solebox tag.... hoef niet zo nodig reclame te maken voor een schoenenwinkel.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef Modus het volgende:
Als die Saucony's in die kleur gewoon met een Saucony labeltje op de tong bij Hans Textiel zouden liggen zou geen hond ze ooit kopen.
De onderste is misntens 15x fresher en 17 keer cleaner.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:36 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Ik twijfel nog even tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Low half maatje groter nemen (SB), high true to size.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:12 schreef baNEEL het volgende:
Hoe zitten Nike Dunks qua maat? Welke US maat moet ik hebben op mijn maatje 43?
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:44 schreef bewegende_ninja het volgende:
Nog een waarschijnlijke blije aankoop
[ afbeelding ]
Juist. Griptape Midsquote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef bewegende_ninja het volgende:
De onderste is misntens 15x fresher en 17 keer cleaner.
Welke maat?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Juist. Griptape MidsIk heb ze nu ook aan.
Qua kisten zit je dus 1 maatje kleiner dan ik en brede voeten? Europees iets kleiner, vrijwel gelijk. Hoewel de enige schoenen in maat 43 die ik (nog) heb, eigenlijk wellicht iets te klein zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:09 schreef bewegende_ninja het volgende:
Mijn maten:
Kisten: 165B
Europa: 43/43,5
Nike over het algemeen: 10
Ik heb een paartje DC Volcano size 9, maar 9,5 zou ook nog kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |