Er is nu ook een nieuwe winkel op de hoek van de Grote Staat en Spilstraat genaamd Sidestep die moeten ook vele modellen hebben. Volgende week maar eens kijken.quote:Op zondag 2 november 2008 10:59 schreef Rubstah het volgende:
Haha, die Chez Rico zit in de straat achter me maar ken ik niet eens.
Ga er morgen wel ff kijken. Ik ga meestal naar Patta/Ben-G of Rollin in Alkmaar.
Zit nu sowieso ook "Curbs" in Maastricht(Wycker Brugstraat), een skatewinkel, redelijk wat SB's tot nu toe gehad, helaas maar 2 paar Supra's gehad(en ik dig Supra wel dus das jammer), verder meer DC/Lakai/DVS/Vans.
Verder ben ik niet zo'n sneakerfreak als de meeste hier, ik verzamel ze niet ik koop gewoon enkele paren in het jaar en loop die kapot... Maar vind dit wel een lachen topic om plaatjes te kijken
haha zijn zeker niet in goede staat ligt echt onder het stof. Had ze vroeger eens gekocht en weet bij god niet wat het zijn maar het zijn dus stealths. Weet ik dat ookquote:Op zondag 2 november 2008 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
Die Stealths van McRolla gaan niet veel opbrengen, zeker niet in die staat. Heel Nederland liep daar op een gegeven moment mee.
New Era'squote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek je SoD's? Ik heb eventueel nog wel een VVVVVVNDS paartje te koop, size 10.5 of 11. (moet ik even voor je kijken)quote:Op zondag 2 november 2008 12:13 schreef SysanApse het volgende:
Deze zelf gehaald =D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand de nieuw prijs van dunk Skate or die ?
Door ze niet te kort te kopen?quote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef shiftsix het volgende:
hoe zorg je eigenlijk dat je broeken goed stacken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |