Hij is wel lekker he maar ga toch liever voor de provider ooit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:49 schreef bewegende_ninja het volgende:
[ afbeelding ]![]()
(pic gejat van LACEBAG)
Ik ook... heb voor mezelf een lijstje gemaakt voor de kicks die ik in 2009 ga halen:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is wel lekker he maar ga toch liever voor de provider ooit.
Te nice.... ik denk dat ik die liever heb dan die hele lfstl.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:.Voor sjimz, zoals beloofd:
[ afbeelding ]
Echt? Wat jammer!quote:
gast. Wel zeiken, maar stiekem toch mailen..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:09 schreef Cloud_SB het volgende:
Saaw: die sale is dood. valt tegen.
Word@sjimz, vieze hypeschoen. 2 jaar lang hype opbouwen en kutsmoesen en dan zoiets afleveren. Fuckouttahere.
Ik ga wel mailen vanavond voor een belgische maat van me.
Hee da's mijn wivah ouwe...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef Cloud_SB het volgende:
http://img128.imageshack.us/img128/4493/snc11272nt8.jpg
Deuk als een malle.
Dat zijn, veel schoenenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
o hai
[ afbeelding ]
omdat de laatste pic meer dan een half jaar oud is
ja, eke dag netjes neer zetten is voor homo'squote:Op zaterdag 1 november 2008 00:11 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat zijn, veel schoenenTering jij tieft ze gewoon op een stapel.
Gaan die 9,5 dan voor minder weg?quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik ga morgen weer met mijn piemel op de overgbleven paartjes asics x solebox slaan in maat 9.5 en 1 die ik niet weet.
Zag ze vandaag op Nike.net staan. Kan een paartje naar mn werk laten komen en 20% korting scoren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:03 schreef Cloud_SB het volgende:
Sunboom is eckte grappig. Tuurlijk niet.
Fucking kanker AAN! ouwe!
[ afbeelding ]
<3
Bahquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:47 schreef thaWarhead het volgende:
Chez Rico in Maastricht al gecheckt?
Voor SB's moet je dan ook naar een skateshop...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:19 schreef jusdOrange het volgende:
Ben er 1 keer geweest..
Ik vond het aanbod enorm teleurstellend, sowieso weinig SB's en de kerel achter de toonbank was volgens mij kkstoned (niks mis mee maar je staat natuurlijk wel te verkopen...).
Er is nu ook een nieuwe winkel op de hoek van de Grote Staat en Spilstraat genaamd Sidestep die moeten ook vele modellen hebben. Volgende week maar eens kijken.quote:Op zondag 2 november 2008 10:59 schreef Rubstah het volgende:
Haha, die Chez Rico zit in de straat achter me maar ken ik niet eens.
Ga er morgen wel ff kijken. Ik ga meestal naar Patta/Ben-G of Rollin in Alkmaar.
Zit nu sowieso ook "Curbs" in Maastricht(Wycker Brugstraat), een skatewinkel, redelijk wat SB's tot nu toe gehad, helaas maar 2 paar Supra's gehad(en ik dig Supra wel dus das jammer), verder meer DC/Lakai/DVS/Vans.
Verder ben ik niet zo'n sneakerfreak als de meeste hier, ik verzamel ze niet ik koop gewoon enkele paren in het jaar en loop die kapot... Maar vind dit wel een lachen topic om plaatjes te kijken
haha zijn zeker niet in goede staat ligt echt onder het stof. Had ze vroeger eens gekocht en weet bij god niet wat het zijn maar het zijn dus stealths. Weet ik dat ookquote:Op zondag 2 november 2008 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
Die Stealths van McRolla gaan niet veel opbrengen, zeker niet in die staat. Heel Nederland liep daar op een gegeven moment mee.
New Era'squote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek je SoD's? Ik heb eventueel nog wel een VVVVVVNDS paartje te koop, size 10.5 of 11. (moet ik even voor je kijken)quote:Op zondag 2 november 2008 12:13 schreef SysanApse het volgende:
Deze zelf gehaald =D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand de nieuw prijs van dunk Skate or die ?
Door ze niet te kort te kopen?quote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef shiftsix het volgende:
hoe zorg je eigenlijk dat je broeken goed stacken?
Van die zijn er maar 3... Er is ook een versie zonder CLOT logo, maar die is heel veel gefaked.quote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef wesley_k het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een paartje AM1s Kanye West ID's
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik weet dat ze heel moeilijk te vinden zijn, maar heeft iemand enig idee voor hoeveel deze ongeveer aangeboden zullen worden, mocht ik een paartje tegenkomen op eBay ofzo.
Nike storequote:Op maandag 3 november 2008 12:36 schreef para909 het volgende:
Weet iemand waar je Air Mogans kan kopen?
Smaak.quote:Op maandag 3 november 2008 16:00 schreef thaWarhead het volgende:
12 is echt niet moeilijk te vinden...
En Vans mogen hier natuurlijk wel, al vind ik persoonlijk die nogal, eh, afgrijselijk.
Vraag ik me ook altijd af ja, waar ze die procenten (op de decimaal nauwkeurig!) op baserenquote:Op maandag 3 november 2008 21:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik heb hier nog wel een paartje vvvvvvvvvnds, 93,4% in Gusto-procenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |