Hmm site gevonden, iemand ervaringen met sneakerhead.com? En hoe vallen vandals, bij maat EU45,5 of US11 of US12 nemen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feelsgoodman heeft een 45 te koop staan als ik mij niet vergis.
Thnx! Warhead... waar ben jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:08 schreef sjimz het volgende:
Zijn van het superhero pack, vraag maar aan Warhead!
Aaah zeer sweetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:08 schreef PinPine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
November Release
?? en Spider-man. Vind de zwarte zelf wel mooi
Zeer goed te combineren met een gemiddelde kledingkast.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:13 schreef snucky het volgende:
[..]
Aaah zeer sweet
Vind die spider-man wel dope
Ze vallen vrij ruim.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:03 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hmm site gevonden, iemand ervaringen met sneakerhead.com? En hoe vallen vandals, bij maat EU45,5 of US11 of US12 nemen?
Batmans ja, idd lekker die zwartequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:08 schreef PinPine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
November Release
?? en Spider-man. Vind de zwarte zelf wel mooi
thnx!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:36 schreef thaWarhead het volgende:
Probeer de Carhartt store in Amsterdam.
low heb ik het ook over ja. maar bedoel je niet maatje groter? (gezien nike in general klein uitvalt)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Alleen low pak ik altijd half maatje kleiner.
Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:36 schreef SunBoom het volgende:
WIAEAH (Wat Ik Als Eerste Aan Had):
[ afbeelding ]
Met sb dunk lows neem ik altijd een halve maat groter vanwege die stuffed tongue.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:35 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
low heb ik het ook over ja. maar bedoel je niet maatje groter? (gezien nike in general klein uitvalt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |