quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Omdat!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef Lyzio het volgende:
KOM 'S OP!
En waarom staat mijn UI niet tussen de rest van het gespuis?
Jij wilt gewoon dat ik die Emma Watson avatar weer pak zodat je op de OP van iedere SC kunt fappen, vuige knalkolonel!quote:
We willen iedereen gelijkwaardig behandelen, dus dat komt welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef Lyzio het volgende:
KOM 'S OP!
En waarom staat mijn UI niet tussen de rest van het gespuis?
Terwijl jij aan iemands pik zuigt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
BT , Het is gewoon leuk ommachtig te zijn als je boos bent.
Of het kan gewoon kommen omdat we geen meisjes-meisje zijn.
Of het is gewoon leuk om anderen neer teschieten in bijv. call of duty
The Conquerors suckt! The Age of Kings is de enigste echte AoE! Vooral als je één op één speelt in een Giant map met eilandjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We willen iedereen gelijkwaardig behandelen, dus dat komt wel![]()
Age of Empires, the age of kings erop gezet. Nu the conquerors nog.
Dan moet die kerel wel hard ownen hequote:
Ja, maar... Dan moet je al die villagers nog aan het werk zetten als je ze een opslagplaats voor goud en stenen laat makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
The Conquerors suckt! The Age of Kings is de enigste echte AoE! Vooral als je één op één speelt in een Giant map met eilandjes
BWEHEHEHEHE dat heb ik ook een keer gehad, maar ja, toen kon ik nog 50KM rijden ofzo toen ie zei dat ie nog maar 0KM op de tank kon.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sackboy en ik hebben een date op de klb meetdat is heel iets anders
!
Omdat ze kunnen lopen en zulks (vliegen en zwemmenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef hardromacore het volgende:
Waar blijven die gesprekken?
Laten we het hebben over onze bewondering voor dieren!?
Waarom?
Ik heb ongeveer hetzelfde maar dan met m'n telefoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BWEHEHEHEHE dat heb ik ook een keer gehad, maar ja, toen kon ik nog 50KM rijden ofzo toen ie zei dat ie nog maar 0KM op de tank kon.
Villagers moet je sowieso constant aan het werk zetten. In het begin heul veel van die mensen maken, zodat je flink in de supplies zit en daarna iedereen killen zodat je een massive army kan gaan bouwen die je vervolgens vervoert met scheepjes geëscorteerd door een hele vloot gevechtsbootjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar... Dan moet je al die villagers nog aan het werk zetten als je ze een opslagplaats voor goud en stenen laat maken
Stella, toon ons je borsten eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Maarre Stella, wanneer krijgen we wat meer van je te zien?
Zou een catering in de file, per scooter, rendabel zijn?quote:
Volgens mij heeft Stella van die hele vlezige tokkie borsten. En dan maar stijf volhouden dat het sproeten zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Maarre Stella, wanneer krijgen we wat meer van je te zien?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
NEE!!
Dan ben je te druk bezig met ^^^^^^^ knallen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef IQM het volgende:
Eén van de betere fipo's van het jaar. Mijn welgemeende complimenten, Bobby.
Heb je ook een cup?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik kots op degene die dat in de op heeft gezet
Juuplover-alert!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik kots op degene die dat in de op heeft gezet
Of ze heeft punttieten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Stella van die hele vlezige tokkie borsten. En dan maar stijf volhouden dat het sproeten zijn.
PARDON?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En het was niet eens bedoeld als fipo eigenlijk
[..]
Heb je ook een cup?
Dat was toch een keer, dat ze met scootertjes door de file gingen met drinken of zo? Ik zeg: gat in de markt!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een catering in de file, per scooter, rendabel zijn?
Call of duty is leuker!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Villagers moet je sowieso constant aan het werk zetten. In het begin heul veel van die mensen maken, zodat je flink in de supplies zit en daarna iedereen killen zodat je een massive army kan gaan bouwen die je vervolgens vervoert met scheepjes geëscorteerd door een hele vloot gevechtsbootjes
Oh, nu wil ik ook spelen
Het gaat helemaal niet over Juup het gaat er gewoon over dat iemand blijkbaar zo sneu/verveeld/levenloos is dat diegene moeite gaat doen om de OP te verneuken. Op wat voor manier dan ookquote:
Een paar borsten in je kamelenpet bedoeld ie.quote:
Kun je samen met Stella erin kotsen. En hebben we 2girls1cup V2quote:
Ja, misschien is dat het Stellaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
BT , Het is gewoon leuk ommachtig te zijn als je boos bent.
Of het kan gewoon kommen omdat we geen meisjes-meisje zijn.
Of het is gewoon leuk om anderen neer teschieten in bijv. call of duty
Want in AoE wordt dat natuurlijk gedaan door de Heer zelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Call of duty is leuker!
Dan kan je teminste zelf knallen!
Ik wil jou ook wel een keer knallen hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Call of duty is leuker!
Dan kan je teminste zelf knallen!
Ooh ja geil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je samen met Stella erin kotsen. En hebben we 2girls1cup V2
Ben het met je eens Stella Ilsequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over Juup het gaat er gewoon over dat iemand blijkbaar zo sneu/verveeld/levenloos is dat diegene moeite gaat doen om de OP te verneuken. Op wat voor manier dan ook
Ja, van Go Fast ! ofzo, alleen vind ik dat spul niet weg te krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was toch een keer, dat ze met scootertjes door de file gingen met drinken of zo? Ik zeg: gat in de markt!
En soms heb je met die internet -tegenstanders dat ze zo slap zijn dat het potje zo over is,..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Want in AoE wordt dat natuurlijk gedaan door de Heer zelf
Nou ik vraag je niet om het grapje uit te leggen, want als je grapjes moet uitleggen is het vrij sneu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef Lyzio het volgende:
WHAHA JULLIE HEBBEN M'N GRAPJE GEMISTBH = KAMELENPET, HILARISCH!
Hang je hilari-jas weg en trek je lolbroek uit, want dit word hem niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik snapte m eerst niet eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef Lyzio het volgende:
Is dat dat spul met honing erin?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van Go Fast ! ofzo, alleen vind ik dat spul niet weg te krijgen.
Maar verkoop van blikjes normaal drinken en candybars ofzo..
Hmmm...
Thank you captain obviousquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hang je hilari-jas weg en trek je lolbroek uit, want dit word hem niet.
Jij hand pistool ik bazuka??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel een keer knallen hoor.
Dat nummer komt gelukkig ook om de 3 minuten langs op elk radiostation. En als ik jou zie posten hoor ik het ook in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Fascination het volgende:
Oh weten jullie welk nummer ze laatst draaien in het hoorcollege, fascination![]()
.
Suuuuu-perquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Fascination het volgende:
Oh weten jullie welk nummer ze laatst draaien in het hoorcollege, fascination![]()
.
Wie had het over wapens?quote:
Uhm, het smaakte naar aardbeien-kauwgom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is dat dat spul met honing erin?Dat is inderdaad niet weg te krijgen, wat een bocht.
Vanaf 0.15MEKMUFFIN!
Zwervers ownen namelijk hard in welke film dan ook.
Dat is wel een hele ervaring zeg. Ik draai op het moment I'm Blue van Eiffel 65. Aangestoken door de 90's Request op 3FM. De vuige mindtrickers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Fascination het volgende:
.
och..quote:
Of je praat voor de verandering eens intellectueel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga. Ik hou niet zo van intellectuele gesprekken en discussies enzo, misschien kan ik wat foto's van mezelf plaatsen zodat ik meer aandacht krijg!!
Je weet best dat ik 't niet zo bedoel. Maar doeiiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga. Ik hou niet zo van intellectuele gesprekken en discussies enzo, misschien kan ik wat foto's van mezelf plaatsen zodat ik meer aandacht krijg!!
Ja goed idee..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, doe!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Sorry, can't.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Of je praat voor de verandering eens intellectueel.
met knallen bedoelde ik eigenlijke heerlijke harde sex!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
och..
Ja dat bedoel ik der mee , ben blondt..
Maar met wapens is toch ook wel leuk???
Lieverd, zo bedoel je het wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet best dat ik 't niet zo bedoel. Maar doeii.
why not?quote:
Touché!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
We moeten Emma ook nog eens samen uitwonen. Dat was namelijk de afspraak. Heb jij al contact met haar kunnen leggen? Weet ze eigenlijk wel dat er FOK! is, de arme meid?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
met knallen bedoelde ik eigenlijke heerlijke harde sex!
Tot mijn grote ongenoegen heb ik geen persoonlijkheid waarmee ik jullie kan vermakenquote:
Leerze!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd, zo bedoel je het wel.
Maarja, ik ga leren. Dus ik hoop dat ze dit hele topic over jou zullen praten
WI is Emmaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
We moeten Emma ook nog eens samen uitwonen. Dat was namelijk de afspraak. Heb jij al contact met haar kunnen leggen? Weet ze eigenlijk wel dat er FOK! is, de arme meid?
Oefquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh. kom opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot mijn grote ongenoegen heb ik geen persoonlijkheid waarmee ik jullie kan vermakenmaar gelukkig heb ik mn prachtig mooie hoofd nog
Het vriendinnetje van Pino.quote:
Echt nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je eens hoe het voelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt niet.
Bah wat een flauwe opmerking.
Natuurlijk weet ik zelf ook wel beterquote:
En een ego van hier totquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot mijn grote ongenoegen heb ik geen persoonlijkheid waarmee ik jullie kan vermakenmaar gelukkig heb ik mn prachtig mooie hoofd nog
Nee, ik doe alleen nog maar Hayden, Haley en Hilaryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
We moeten Emma ook nog eens samen uitwonen. Dat was namelijk de afspraak. Heb jij al contact met haar kunnen leggen? Weet ze eigenlijk wel dat er FOK! is, de arme meid?
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik zelf ook wel betermaar fascination moet niet van die ondoordachte opmerkingen gaan maken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen nog maar Hayden, Haley en Hilary
Wanneer zei ik datquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolk. Misschien heb ik 't verkeerd verwoord maar ik doelde met die opmerking op dat trieste plebs niet op jou
.
jaja , vast..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolk. Misschien heb ik 't verkeerd verwoord maar ik doelde met die opmerking op dat trieste plebs niet op jou
.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef IQM het volgende:
Goed hoe Bt dit aanpakt.Zo doe ik het ook altijd. Gewoon dezelfde bal terugkaatsen. En dan begint diegene opeens te miepen.
Hypocriet gedoe.
HUIL DAN! GA HUILEN! MEISJE, HUIL DANquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef IQM het volgende:
Goed hoe Bt dit aanpakt.Zo doe ik het ook altijd. Gewoon dezelfde bal terugkaatsen. En dan begint diegene opeens te miepen.
Hypocriet gedoe.
PS = Ergo. Maar dat leer je op de grote school nog wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
jaja , vast..
Ps. de poging om je er uit telullen is mislukt..
Haley van Paramore?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen nog maar Hayden, Haley en Hilary
Paramore van Misery Business?quote:
Nou, dan is ie goed op wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.
Grote school.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PS = Ergo. Maar dat leer je op de grote school nog wel.
Je weet toch dat het om opmerkingen zoals deze gaat he?quote:
Jezelf quoten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of ze ze is stiekem een vent en post internetz foto's.
Ik zeg het ook niet alleen om deze opmerking, ik zeg het omdat je altijd zo doet. En ik vind het inmiddels behoorlijk storend. En nu ga je wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:35 schreef Fascination het volgende:
Nou oke sorry Bt had 't niet moeten zeggen maar je maakt nu wel van een mug een olifant.
En om geen aandacht te trekken zal ik nu wel vertrekken.
Huilen is voor jou te laat ik kom niet meerkwam ineens in me op
.
Ja, wat? Am I right or am I right?quote:
Ja, bij een meisje van een internetforum dat aan de andere kant van het land woont en ik verder ook niet ken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.
Een en al uitlokkerij hier, dat hoor je te weten als SlowChattert.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je weet toch dat het om opmerkingen zoals deze gaat he?Of is dit een soort van signaal?
Ik maakte maar een grappie heur.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat? Am I right or am I right?
[..]
Ja, bij een meisje van een internetforum dat aan de andere kant van het land woont en ik verder ook niet ken.
Raar, hè, dat mensen het soms met elkaar eens zijn.Dat gevoel ken je zeker niet.
Je zou het niet zeggen, maar ik ben redelijk nieuw in de SCquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een en al uitlokkerij hier, dat hoor je te weten als SlowChattert.
Ohnoes11!!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ik ben redelijk nieuw in de SCEn dat als KLB-Icoon!
Ja, tijd voor bier met tieten. Tieten mogen niet, maar we hebben nu een geldig excuus; we moesten de spanning brekenquote:
Bwehe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, tijd voor bier met tieten. Tieten mogen niet, maar we hebben nu een geldig excuus; we moesten de spanning breken
Tieten mogen wel hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, tijd voor bier met tieten. Tieten mogen niet, maar we hebben nu een geldig excuus; we moesten de spanning breken
Oh..quote:
Bon voyagequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:41 schreef IQM het volgende:
Zo, ik duik de trein in.![]()
(Niet echt, natuurlijk, want dat doet best wel pijn.)
Haha tieten is geen probleemquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Lyzio het volgende:
Dus tieten mogen wel?Wat een cultuurshocken allemaal op mijn persoon gericht zeg. Geen tieten, wel tieten, geen tieten van minderjarige meisjes. I'm confused
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tieten mogen wel hooralleen niet te veel jailbait plaatjes enzo, die horen thuis in b&h vinden onze mods.
Maar ik begin wel:
[ afbeelding ]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha tieten is geen probleemjailbait ook niet. Maar gewoon niet te vaak is de regel (denk ik
) ofja, mijn interpretatie van de regel!
Dan nu, welke usert durft haar tieten te posten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicWaar gaat dat dan over?
Mss was het niet zo'n tietentopic, dat kanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicWaar gaat dat dan over?
Geen topics openen is tieten posten. Dat is de regel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nu, welke usert durft haar tieten te posten?
Maar ik kan niet vrijwillig een topic openen, aangezien ik geen 'nieuw topic' knopje heb.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geen topics openen is tieten posten. Dat is de regel.
I broke my G string while fingering a minor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:53 schreef BigKahuna het volgende:
Tyfus, snaar gebroken
Ik heb dus zegmaar de gevoelige snaar geraakt![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik kan niet vrijwillig een topic openen, aangezien ik geen 'nieuw topic' knopje heb.
Boohhhh wat een geile foto is dat toch ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tieten mogen wel hooralleen niet te veel jailbait plaatjes enzo, die horen thuis in b&h vinden onze mods.
Maar ik begin wel:
[ afbeelding ]
ER IS NOOIT TEVEEL JAILBAIT.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
alleen niet te veel jailbait plaatjes enzo
quote:
Nee, ik snap homo's gewoon niet. Voorbeeldje:quote:
Detect je ook fail bij jezelf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik snap homo's gewoon niet. Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
EEN HOMO ZOU DIT NIET OP PRIJS STELLEN.
Nooit.quote:
MOOOOHHHH GERTJEEEEH!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ER IS NOOIT TEVEEL JAILBAIT.
[ afbeelding ]
Ach ze verzinnen telkens weer wat nieuws. Kan je toch niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:20 schreef Lyzio het volgende:
Waar staat dat dan van die regel?Te veel jailbait mag niet. Hoeveel is teveel?
Waardeloze moderators, op Juup na natuurlijk. Juup owned.
Je had ook gewoon op mij moeten stemmen destijds, dan hadden we deze ongein nu nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ze verzinnen telkens weer wat nieuws. Kan je toch niet meer serieus nemen
Like you voted for mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:27 schreef Sackboy het volgende:
Ja maar dan was Juup nog altijd mod geworden
Nee, die al maanden in mijn UI staat.quote:
Welk trieste plebs trouwens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Niks gemist hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die al maanden in mijn UI staat.
Zijn BT en Fas uitgebitched trouwens? Heb ik dat weer gemist
quote:
Johnny Cashquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:
En nog even tussendoor, een pareltje!
The man in black. Mister... Johnny Cash![]()
Zeur niet, ik vraag altijd hiphop aan. En ze draaien het ook nooitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Johnny CashWordt helaas nooit gedraaid als ik dat aanvraag in den clubs
Ik was AofE doen. Heb alle 7 beginlevels zo snel gehaaldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef BobbyB het volgende:
Heb ik staan koken en al gegeten en zijn we welgeteld maar 10 (bagger) reacties verder?
I'D HIT IT !quote:
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef behangplakker het volgende:
Beschamend dat er al zolang niet hier is gepost. Dat gebeurd 's nachts bijna niet eens
PM!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.
quote:
Whehehe, you wish! For my eyes only!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.
Zou het superXmacho geweest zijn?quote:
Hotlinken van jj.am werkt nietquote:
Denk hetquote:
NEIN! DAS WOLLTE ICH NICHT!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het![]()
Wil je trouwens stoppen met kettingposts?Anders druk ik op het NS Bert knopje.
Sinds wanneer mag je geen NS Bert meer zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga trouwens jou aangeven bij de mods dat je nsb-ert bent.
Sinds de oorlogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je geen NS Bert meer zijn?
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Johnny CashWordt helaas nooit gedraaid als ik dat aanvraag in den clubs
quote:
coolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:
THIS IS HOW WE ROLL!
Dire Straitsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:
THIS IS HOW WE ROLL!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:
quote:
heb nog ergens een boel originele clips van Johnny Cashquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[..].
Zometeen, om 20.30, Walk The Line, op RTL8.
Erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[..].
Noob-smiley.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
En ik ben... [ afbeelding ] ...CSI:Miami kijken.
Ik heb een grafhekel aan Joaquin Phoenixquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[..].
quote:
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Lyzio het volgende:
Ik pleit voor een volgende SC met het thema Johnny Cash!
Ik heb laatst alle cd's die ik van hem kon vinden gekocht samen met alle classics van Bruce Springsteen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd![]()
Ik heb laatst 3 cd box sets gedownloaded van Johnny, man wat is die goed
check ur mailquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle cd's die ik van hem kon vinden gekocht samen met alle classics van Bruce Springsteen!
Jump down, turn around, pick a bale o'cotton!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:
Wat doet die rare Crane en Biels nou weer jongen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goede avond mensen !
Biels![]()
Crane![]()
Stelletje labiele kut users.
Hij was uniek, qua soundquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:52 schreef BigKahuna het volgende:
Bruce Springsteen > Johnny Cash.
Hank Williams > Johnny Cash.
Maar toch; Johnny Cash
ywquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jump down, turn around, pick a bale o'cotton!Mijn dank is groot!
Keke Palmer?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
If it aint love
Then tell me why am I always searching for excuses to call
And if it aint love
Then tell me why am I always hopin' to see him in the hall
And if it aint love
Somebody tell me why I lie awake at night starin' at the wall
Het zijn gewoon de twee grootste debielen van het forum.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat doet die rare Crane en Biels nou weer jongen?
Misschien way out of line, maar kennen jullie (en met name Hupt hier) Willy DeVille?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
yw
i shot a man in Reno, just to see him die
Je vindt mij niet de grootste debiel van FOK!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de twee grootste debielen van het forum.![]()
Zelfingenomen dwazen.
Zo dat lucht op.
Geen idee meer wat je zei eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je vindt mij niet de grootste debiel van FOK!Ook al maakte ik een minder mooie opmerking over je kapotte schoen/hand
Spanish strollquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien way out of line, maar kennen jullie (en met name Hupt hier) Willy DeVille?
BRO!quote:
Het begin heeft wel echt de vibe van BRoF. Erg mooi, maar toch wel een beetje gemakkelijkquote:
ik heb nog ergens een mp3 van hem hoe ze de bergen ingaan om geluiden op te nemen voor z'n nieuwe lp, duurt iets van 20 minuten, machtig manquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het begin heeft wel echt de vibe van BRoF. Erg mooi, maar toch wel een beetje gemakkelijkMaar Johnny blijf Johnny, daar is niets lelijk of old aan.
BTquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Halloin de uren dat ik zei dat ik aan het leren was heb ik een uur lang met mn beste vriendin gebeld, gegeten, te veel energie drink gedronken, gedouched en nog meer leuks
Je hebt net zoveel discipline als een Franse (quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Halloin de uren dat ik zei dat ik aan het leren was heb ik een uur lang met mn beste vriendin gebeld, gegeten, te veel energie drink gedronken, gedouched en nog meer leuks
Hoe cliché het ook klinkt blijf ik I Walk The Line het mooiste vinden. De tekst is zo ontzettend mooi en waar en voor die tijd nog vrij onuitgesproken. Gevolgd door Hurt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een mp3 van hem hoe ze de bergen ingaan om geluiden op te nemen voor z'n nieuwe lp, duurt iets van 20 minuten, machtig man
maar God's Gonna Cut You Down is wel een van mn fav's
Ja iemand moet er echt eens wat discipline in rammen ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt net zoveel discipline als een Franse () hoor ik al wel.
Slecht hoor.
Wel...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja iemand moet er echt eens wat discipline in rammen ofzo(Voel je niet geroepen dit letterlijk te nemen)
Haha, ik zei in rammen, haha ik zei nemen.
Big River en Cry! Cry! Cry! blijven mn Sun fav's, en vooral z'n laatste werk is echt heel sterkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe cliché het ook klinkt blijf ik I Walk The Line het mooiste vinden. De tekst is zo ontzettend mooi en waar en voor die tijd nog vrij onuitgesproken. Gevolgd door Hurt.
And you can have it all, my empire of dirt.
Ongeëvenaard.
Ja survivallen prima hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel...
Ik kan je wel discipline leren hoor.![]()
Kom maar 2 weken mee survivallen.
hoe istie, lief fobo postertje?quote:
Johnny Cash heeft in het begin en op het laatst gepiekt. Dat is maar weinig artiesten gegeven. Met recht een held dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Big River en Cry! Cry! Cry! blijven mn Sun fav's, en vooral z'n laatste werk is echt heel sterk
Zag laatst een docu over hem op de BCC, lol, wat was die man sterk in z'n laatste jaren.
Mijn Noorse schone heeft hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja survivallen prima hoordan zou ik discipline genoeg hebben. Leren daarentegen ..
Hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn Noorse schone heeft hetzelfde probleem.
Maar goed, ze is oud en wijs genoeg om zelf te weten wat ze doet.
Ik steun der toch wel wat er ook gebeurd.
Hahaha over 6 jaar wonen wij weer in Noorwegen als het goed is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahadat is nou aardig van je
maarja, ik heb nog wel 6 jaar leren te gaan vrees ik!
![]()
Oeh, gaafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha over 6 jaar wonen wij weer in Noorwegen als het goed is.
Als de studies af zijn dan gaan we zo snel mogelijk terug.
Eigenlijk de gehele tijd, maar z'n laatsten waren echt z'n creatiefstequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Johnny Cash heeft in het begin en op het laatst gepiekt. Dat is maar weinig artiesten gegeven. Met recht een held dus.
Ik kan niets luisteren op youtubequote:
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Eigenlijk de gehele tijd, maar z'n laatsten waren echt z'n creatiefste
Dat moet je zelf beslissen, iets downloaden kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niets luisteren op youtubeis het zo goed dat ik het zou moeten downloaden?
quote:
Jullie fokkers lezen altijd wat jullie willen lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik las bijna dat je wou, dat je van mij was
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niets luisteren op youtubeis het zo goed dat ik het zou moeten downloaden?
yup Daddy-Oquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?
Nu op rtl8!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?
Nog gebeft van het weekend?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?
Respect voor BT: -10
DAT NUMMER![]()
![]()
![]()
Zwoele herinneren![]()
Al zo'n half jaar niet meer denk ikquote:
Dude, dat is het mooiste wat er is!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Al zo'n half jaar niet meer denk ik
Ik luister het nu tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?
Respect voor BT: -10
DAT NUMMER![]()
![]()
![]()
Zwoele herinneren![]()
En waarom staat onze befkoning op non-actief?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Al zo'n half jaar niet meer denk ik
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie fokkers lezen altijd wat jullie willen lezen
Volgens mij vind jij Jason Mraz - Details in the Fabric een heel goed nummer of niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik download ook maar een shitload John(n?)y Cash
Ik hou er gewoon van om zo af en toe een nummer heeeel vaak achter elkaar te luisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Jason Mraz - Details in the Fabric een heel goed nummer of niet?
ehh, je hebt smaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik download ook maar een shitload John(n?)y Cash
Hmm dat doe ik ook weleens, maar dan wil ik hem daarna meestal ook nooit meer horen omdat ie me strot uitkomtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon van om zo af en toe een nummer heeeel vaak achter elkaar te luisteren
Haha ja heb ik ook, maar ik kan een nummer ook 50 keer achter elkaar luisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik ook weleens, maar dan wil ik hem daarna meestal ook nooit meer horen omdat ie me strot uitkomt
Ik weet het. Ik heb mijn photobucket-album gedeletequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef afcajos het volgende:
Zeg lyzio, ik zat weer eens even je pareltje: Door sperma moonwalken [PAINT] door te lezen en de paints doen het niet meer
Tja, wie biedt zich aan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom staat onze befkoning op non-actief?
Zeg d'r even dat het met dubbele N moet. John[b]n[/n]y Cash dus.quote:
Origineel is van Wilbert Harrisonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Lyzio het volgende:
Vroegah konden artiesten nog strak staan van de dope. Bryan Ferry! HELD!
Kun jij dat zelf niet zeggen danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zeg d'r even dat het met dubbele N moet. John[b]n[/n]y Cash dus.
Ben ik nou de enigste die na 3.11 kippenvel krijgt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
In naleving van het gestorven topic daarom, miss Whitney Houston.. bring it darling:
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Breath, ga eens leren.![]()
En ga door met Johnny Cash downloaden.
En apart dat je dat Veldhuis en Kemper-nummer niet kent.
't Is reclame op RTL 8.
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben ik nou de enigste die na 3.11 kippenvel krijgt?
nog iemand met tastequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Breath, ga eens leren.![]()
En ga door met Johnny Cash downloaden.
En apart dat je dat Veldhuis en Kemper-nummer niet kent.
't Is reclame op RTL 8.
Moet ik er wat discipline in rammen ofzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzobah. ik ga mn diploma nooit halen.
Je kan hem beter voor een prikkie op de bazaar in Beverwijk halen, veel makkelijker en snellerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzobah. ik ga mn diploma nooit halen.
Succesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet ik er wat discipline in rammen ofzo.
YOU ARE DEAD INSIDE!quote:
Ja, die optie overweeg ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je kan hem beter voor een prikkie of de bazaar in Beverwijk halen, veel makkelijker en sneller
Ik misschien ook welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
'Je middelbare school niet afgemaakt? Op websites als Marktplaats kun je Nederlandse makkelijk nepdiploma's vinden. Ze zijn nauwelijks van echt te onderscheiden en kosten zo'n 300 euro. Dit blijkt uit een onderzoek van NOS. Het diploma ligt binnen drie dagen klaar, officieel gestempeld en ondertekend. Nederlandse diploma's zijn gewoon heel simpel te vervalsen.
Dat zegt het Nuffic, een instantie die de diploma's controleert. De IB Groep krijgt jaarlijks een heleboel diploma's binnen en het is moeilijk om ze allemaal te bekijken op echtheid, daar moeten ze namelijk experts voor inhuren. Het probleem ligt bij de diploma's zelf die geen speciaal kenmerk hebben. Binnenkort is het afgelopen met de neppapiertjes want de IB Groep is bezig met een database waarin alle namen van de leerlingen staan die een diploma hebben behaald.'
Nou, ben ik net op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |