Ik heb gepost tot half 4 en moest er om half 8 weer uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een rel en dan nog het topic niet vol. Baaswannabe's
Nerdelquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb gepost tot half 4 en moest er om half 8 weer uit
Anders zet je je bril ff opquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:05 schreef Knekwurst het volgende:
Wat een slecht thema. Je hebt gewoon willekeurige kontjes gepakt?
Haha ja, lekker net alsof de auto met stront bekogelt wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nerdel![]()
Hoe ging je rijles? nog een neger doodgereden?
Faalhaas.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:05 schreef Knekwurst het volgende:
Wat een slecht thema. Je hebt gewoon willekeurige kontjes gepakt?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha ja, lekker net alsof de auto met stront bekogelt was![]()
![]()
Ehm neuh, ik zette de muziek keihard aan en bleef lekker in de warme auto zitten. Laat die luie instructrice maar wat doen, t is haar autoquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Haha, jij zeker zo snel kijken of je bumper niet beschadigt was, rolfeinz123!!1!!1!!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm neuh, ik zette de muziek keihard aan en bleef lekker in de warme auto zitten. Laat die luie instructrice maar wat doen, t is haar auto
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen Bobby
Awquote:
ja, maar ik ga niet uren aan zo'n plaatje zitten werkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Aw
Mja k had het er meer over dat jij beter van zulks een borden kan maken, die bij mij ziet er al een stuk netter uit
(kan ook doordat t plaatje van Sb misschien wat lastiger te gebruiken is)
Je moet wat over hebben voor je mede bazenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, maar ik ga niet uren aan zo'n plaatje zitten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |