Nu je het zegtquote:
quote:
SPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
EngelandVakantiesletjes
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:WTFSPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:Die gespierde die de vrouw doggy neemt vind ik te gespierd, ik wilde dat ik haar wasSPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:oke je kan ook te ver gaanSPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Die draai ik vaak om vrienden te irriterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |