Nu je het zegtquote:
quote:
SPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
EngelandVakantiesletjes
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:WTFSPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:Die gespierde die de vrouw doggy neemt vind ik te gespierd, ik wilde dat ik haar wasSPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:oke je kan ook te ver gaanSPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Die draai ik vaak om vrienden te irriterenquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:59 schreef GasTurbine het volgende:BWHAHAHAHAHAHAHA.SPOILER: en voor de excentriekeling ( ? )Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2008 03:04:04 ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
behangplakker zegt (3:02):
nee dat doet vriend van me altijd
had hij in een p gepoepet
ging hij helemaal foto's laten zien
jordy . zegt (3:03):
wat een baas
behangplakker zegt (3:03):
zelfs aan MIJN vader
Als je zulks een smaak blijft houden heb jij jouw favo-FOK!er award snel binnen.quote:
Tja, die staat stiekem op mijn ipod, wat kan ik er van zeggen...quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:05 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lag ik trouwens drie dagen plat om
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
nee dat doet vriend van me altijd
had hij in een p gepoepet
ging hij helemaal foto's laten zien
jordy . zegt (3:03):
wat een baas
behangplakker zegt (3:03):
zelfs aan MIJN vader
admins en mods mogen niet komen tenzij ze tetten hebben (geen yvonne natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi jordeeeh, waar en wanneer is die meet?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:07 schreef gers het volgende:
[..]
admins en mods mogen niet komen tenzij ze tetten hebben (geen yvonne natuurlijk)
Waar, Nijmegen waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi jordeeeh, waar en wanneer is die meet?
Echt wel dat zij komenquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:07 schreef gers het volgende:
[..]
admins en mods mogen niet komen tenzij ze tetten hebben (geen yvonne natuurlijk)
jordi wil remlof genot brengen om zo mod te wordenquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kom je ook? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |