In de OP, zakhooiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef Sackboy het volgende:
Wie is maison? Pics?
ze staat als onderwerpquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef Sackboy het volgende:
Wie is maison? Pics?
Is dat Hayden? Aangezien iemand hier het erover had. Heus wel dikke eer als zo'n chick zelfde verjaardag heeft als ik. Straks krijgen onze kinderen dat ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Oja en
[ afbeelding ]
Omdat ze vandaag 19 is geworden.
19? Sorry, das te oudquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Oja en
[ afbeelding ]
Daar staat toch heul geen naam bij, zakhooi! En ik had het over naaktpics natuurlijk, like duh!quote:
Eigenlijk heb ik helegaar geen zin in hardlopenquote:
Echte bazen weten dat gewoonquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Daar staat toch heul geen naam bij, zakhooi! En ik had het over naaktpics natuurlijk, like duh!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dat Hayden? Aangezien iemand hier het erover had. Heus wel dikke eer als zo'n chick zelfde verjaardag heeft als ik. Straks krijgen onze kinderen dat ook
Neemt niet weg dat je een zakhooi bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Daar staat toch heul geen naam bij, zakhooi! En ik had het over naaktpics natuurlijk, like duh!
Ik pleit voor een aparte .rarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Echte bazen weten dat gewoon.
En die naaktpics komen er volgens mij ook niet
Staat op voorkant van Hitkrant ofzo, en toen werd mij ernaar verwezen dat ze vandaag ook jarig wasquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Oja en
[ afbeelding ]
Omdat zij haar tietentjes nog niet gepost heeft hier? Zo gaat het toch in deze reeks?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staat Dynd er niet bij, btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |