Ik zag hem eerder ook al in Nieuws & achtergrondenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor (mijn) repost.
Paaskonijnquote:Op donderdag 11 september 2008 15:32 schreef Maisnon het volgende:
Paaskonijn missen't is gewoon een lutser dat ie zoiets flikt.
BK wat vind je van Sufjan Stevens
Stoer mènquote:Op donderdag 11 september 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
Heb ik toch maar weer even een topic geopend.
mwoh vroeg ik me gewoon afquote:Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Paaskonijn![]()
Haten = Verlaten
Sufjan Stevens vind ik vrij slecht eerlijk gezegd. Hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BK, geef jij je attracties nooit namen? Ik geef ze altijd namen
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef behangplakker het volgende:Teveel werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BK, geef jij je attracties nooit namen? Ik geef ze altijd namen
![]()
Je moet juist werk maken van je parkquote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef behangplakker het volgende:NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BK, geef jij je attracties nooit namen? Ik geef ze altijd namen
Wtf doe jij met RCTGras maaien en namen geven aan attracties
Ik wil alleen maar kankerveel geld verdienen.
><(({°>
Zolang werken nog een noodzakelijk kwaad is, zal ik nooit ergens werk van makenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet juist werk maken van je park
Komop zeg, heb je een vet cool stoer uberpark, zie je achter elke attractie 1 of 2 staan bij de ingangquote:Op donderdag 11 september 2008 15:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee
Wtf doe jij met RCTGras maaien en namen geven aan attracties
Ik wil alleen maar kankerveel geld verdienen.
Boeiend, van namen gaan je bezoekers niet meer betalenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Komop zeg, heb je een vet cool stoer uberpark, zie je achter elke attractie 1 of 2 staan bij de ingang![]()
Gras betaalt geen geld.quote:En gras maaien is een essentieel onderdeel van een pretpark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |