Het gaat nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je wel aan toch? Lukt het een beetje met de bedrijven?
quote:Paaskonijn wint de irritantste-user-prijs door het aanvoeren van de notes ranglijst.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Disch mein ding!
Ganz geil.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Disch mein ding!
vetquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Disch mein ding!
Jawel, ik ben nu nog 1000 nummers erop aan het zetten. Maar dat duurt gewoon een kwartierquote:
Ik ben aardig.quote:
Ah dat is wel balen ja.. Maar gewoon door blijven bellen, je vindt heus wel iets leuksquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het gaat nietweet niet hoe ik het moet aanpakken, ben een beetje hopeloos. Zit al anderhalve week niks anders te doen dan met die stage regelen bezig te zijn, ik wil ook wat meer doen
Nu dus bij een sjieke studio in Eindhoven, ze zouden op donderdag me bellen, dat duurt nog zo lang!
Mijn studie werkt echt met halve jaren, en dit semester moet ik stage lopen, anders pas in januari en dan heb ik dus nog een half jaar studievertraging.
Bleeeegh!
Moooiquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Disch mein ding!
Heuj lapo jatterquote:
Fijne oordopjes zitten er ook bijquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nu nog 1000 nummers erop aan het zetten. Maar dat duurt gewoon een kwartier![]()
Maar geluid enzo is wel goed
Hey,quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj lapo jatterwaarom sta ik niet bij highlights
?
Iemand heeft de OP aan zitten passen in de wiki.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj lapo jatterwaarom sta ik niet bij highlights
?
ik ben effe fotograafje spelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Maisnon het volgende:
Hey trip, dat zijn reggae nummers die ik kan waarderen die ik daar even poste he
Grrrrrrrrrquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iemand heeft de OP aan zitten passen in de wiki.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Fijne oordopjes zitten er ook bij![]()
Hmm ik denk dat het tijd word dat ik de mijne maar eens ga vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |