Wat jonguh, zoek je problemuh?quote:
Ik vind je OP geweldigquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat jonguh, zoek je problemuh?
Pffquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:03 schreef remlof het volgende:
Ook al staan die disclaimers er niet meer in, ze gelden nog steeds natuurlijk
*draait nav je ondertitel en sig LedZeps Immigrant Songquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Tijd voor koffie.
Deze disclaimer mag wel bij de Disclaimers.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:03 schreef remlof het volgende:
Ook al staan die disclaimers er niet meer in, ze gelden nog steeds natuurlijk
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh sorry kan iemand mijn highlight uit het vorige topic in wiki zetten, was helemaal vergeten m bij te werkenexcuses.
Dit is toch mijn episch faaldag hoor. Ik ben ziek, kan geen goede lapo maken, geen goede op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trip, je bent de blokhaken vergeten daarom kon ik het topic moeilijker vinden
Nee, zit op school nu. Heb een wiskunde middag. Joepiequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, zit op school nu. Heb een wiskunde middag. Joepiedus ik ben examens aan het maken en reageer maar af en toe!
Ohhhh. geeft niet johquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit is toch mijn episch faaldag hoor. Ik ben ziek, kan geen goede lapo maken, geen goede op.![]()
Ik ga effe in mezelf snijden, tot zo![]()
Merciquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GezelligWisknudde. Je Highlight staat er in trouwens.
Dank jequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhhh. geeft niet johen beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |