quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Onur is een baas! Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Dat is een leugen. En waar blijven je picsquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Pics naar BT PMen? Zij PM't mij juist allemaal pics.
Dat zeg je gewoon zodat je nu geen foto hoeft te PM'enquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef gers het volgende:
KUT MOET NAAR DE LES
dag allemaal![]()
BT mischien pm ik nog wel een foto
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw. Ik heb het gemaakt tot onderwerp!
Ik heb het op 21 augustus al gemaakt tot onderwerpquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw. Ik heb het gemaakt tot onderwerp!
Klopt ik loog.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is een leugen. En waar blijven je pics?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee, hij is in een tragisch ongeluk overleden![]()
[ afbeelding ]
Why?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:11 schreef Maisnon het volgende:
ik moet allemaal mensen bellen die ik nog nooit gezien/gesproken hebvet eng
Wauw. Je owned mequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb het op 21 augustus al gemaakt tot onderwerp
Voor Juicyhilquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef behangplakker het volgende:
Oh trouwens nog gefeliciteerd BT met je onderwerp. Maar er is nog geen hayden gepost in dit topic, Bobby waar blijf je
Haha dat is toch niet eng joh?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:11 schreef Maisnon het volgende:
ik moet allemaal mensen bellen die ik nog nooit gezien/gesproken hebvet eng
quote:
quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, net kwam er bij mij een kruisje, vandaar dat fail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |