quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Hou toch es je kop man.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:08 schreef slindenau het volgende:
Moeilijk he, zoeen GHB plaatje vinden.
wtfquote:FW: FW: FW: FW: FW: FW: De hemel heeft je een engel gestuurd Haha
De hemel heeft je een engel gestuurd.
De hemel wilde haar niet en heeft haar naar mij gestuurd.
Ik wil haar ook niet, dus heb ik haar naar jou gestuurd !
Wtfquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:11 schreef slindenau het volgende:
Krijg trouwens net zoeen doorstuurmailtje () op Hyves (
) binnen....
[..]
wtf
Jonge, je moet nou toch ook wel doorhebben dat dat niet serieus is. sjeesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whehhe, jij kan echt nergens tegen
Met je kutpoll![]()
Jamaar, ik kan ook nergens tegen, vandaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jonge, je moet nou toch ook wel doorhebben dat dat niet serieus is. sjees
Neem 1 ding van mij aan: neem mij niet al te serieusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jamaar, ik kan ook nergens tegen, vandaar
Photobucket is flink aan het censureren inderdaad. Tieten etc mogen er niet eens inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:19 schreef slindenau het volgende:
Oh, ik heb trouwens nog een klacht: al mijn 2 jaar oude Pedobear plaatjes op Photobucket zijn weg
Komen ze nu opeens mee.
[ afbeelding ]
Oh, en de ironie; dit plaatje heb ik in hetzelfde photobucket album gehost
Jamaar, Pedobear = een getekend teddybeertje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Photobucket is flink aan het censureren inderdaad. Tieten etc mogen er niet eens in
Zat in de vorige ook al hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |