Ze heeft haar foto's wel eens gepost, die heb ik vervolgens ooit een keer in de SC geplaatst, maar daar ben ik nu wel op uitgefapt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:25 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
tja, ik vind dat dat aan ons is om te bepalenje hebt toch ooit wel foto's gehad in FOK! Userfoto's of niet?
Zij?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
er staat geen stephanie sadorra op.
![]()
quote:
Hahaha pffquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze heeft haar foto's wel eens gepost, die heb ik vervolgens ooit een keer in de SC geplaatst, maar daar ben ik nu wel op uitgefapt.
Nope, post maar! Ik ken alleen die 2quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha pffja die foto's waren nog redelijk nieuw hoor. Dus tsja, dan blijven er alleen oude foto's over. Die je dan wrs ook al gezien hebt!
Nou, eens even kijken danquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nope, post maar! Ik ken alleen die 2Ik kom niet zo vaak in Userfoto's.
Thanksquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef BobbyB het volgende:![]()
Doe mij ook maar een bakkie
[ afbeelding ]
![]()
Deze is erg mooi. btw![]()
[ afbeelding ]
Okeequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanks! Maar ik ga even douchen en iets anders aantrekken. Moet zo naar school
Hihi, dankjequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:52 schreef TI_2008 het volgende:
Props, mooie pics en je bent zeker een mooie meid!!
Vind vooral die met het gitaar erg mooi!
Ik kan wel eens voor je kijken, maar ik ben op mijn werk en daar heb ik geen pics van mezelfquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, dankje! En nu pics van jullie please
?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, dankje! En nu pics van jullie please
?
Mooizoquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:56 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik kan wel eens voor je kijken, maar ik ben op mijn werk en daar heb ik geen pics van mezelfMa goed, ik zal zien of ik wat voor je ken regelen
Stond dat in de voorwaarden dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooizoen BobbyB en de rest, van jullie eis ik ook foto's
eerlijk is eerlijk he
Mag ik je ook PM'en? Bedacht me net dat er ook nog zoiets bestaat als het hemelse hyvesquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooizoen BobbyB en de rest, van jullie eis ik ook foto's
eerlijk is eerlijk he
Sure you canquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:04 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Mag ik je ook PM'en? Bedacht me net dat er ook nog zoiets bestaat als het hemelse hyves
En ja, jammer maar helaas, nu moet jequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stond dat in de voorwaarden dan?kut zooi, moet ik mijn rotkop hier gaan posten.
Wat stond hier?quote:
Nee hoor. Nog waaaaaaay meer. En stop ns met die foto postenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:11 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft bijna net zoveel geld als Onur
Sollyquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor. Nog waaaaaaay meer. En stop ns met die foto posten
Nee, nu moet jij jouw foto naar haar PMen. Ik heb haar ook zojuist een hart verzakking bezorgd met mijn foto.quote:
Why not?quote:
me too, als ze hem tenminste al heeft gezienquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, nu moet jij jouw foto naar haar PMen. Ik heb haar ook zojuist een hart verzakking bezorgd met mijn foto.
Oh ik wil hem ook wel hier posten hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, nu moet jij jouw foto naar haar PMen. Ik heb haar ook zojuist een hart verzakking bezorgd met mijn foto.
Nou ja, ze reageert niet meer, moeten we een ambulance bellen denk je?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:16 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
me too, als ze hem tenminste al heeft gezien
UIk moest gelijk aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh ik wil hem ook wel hier posten hoor.
[ afbeelding ]
guess soquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ze reageert niet meer, moeten we een ambulance bellen denk je?
Post jij je foto dan eensquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:20 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
What the fuck, jij lacht hem gewoon uit......
en ik lach vrolijk met je mee!
Jij kent die gast op die foto zeker niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:20 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
What the fuck, jij lacht hem gewoon uit......
en ik lach vrolijk met je mee!
Ik doe een poging enigzins anoniem te blijven, omdat ik andere activiteiten op het internet ontplooi onder een soortgelijke nicknamequote:
Nee het zegt mij idd bitter weinig, maar vind prachtig hoe zijn hoofd gewoon fotovullend is!+quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij kent die gast op die foto zeker niet?![]()
ook die zweefmolen op de achtergrond, ik lig helemaal in een scheur hier.
Leeft ie eigenlijk nogquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, hij is in een tragisch ongeluk overledenquote:
Zweefmolen is ontwaard, dat is in Walibi Flevo of niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kzag het gister al op de televisie! Goede zaak, nu nog de lenen.nl reclames van de tv en het is er zowaar weer iets beter op geworden!quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:29 schreef Cypress_Hill het volgende:
http://www.nu.nl/news/172(...)rotijd_en_Astro.html
sbs gaat er gewoon mee doorquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:31 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Kzag het gister al op de televisie! Goede zaak, nu nog de lenen.nl reclames van de tv en het is er zowaar weer iets beter op geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |