Wat jonguh, zoek je problemuh?quote:
Ik vind je OP geweldigquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat jonguh, zoek je problemuh?
Pffquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:03 schreef remlof het volgende:
Ook al staan die disclaimers er niet meer in, ze gelden nog steeds natuurlijk
*draait nav je ondertitel en sig LedZeps Immigrant Songquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Tijd voor koffie.
Deze disclaimer mag wel bij de Disclaimers.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:03 schreef remlof het volgende:
Ook al staan die disclaimers er niet meer in, ze gelden nog steeds natuurlijk
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh sorry kan iemand mijn highlight uit het vorige topic in wiki zetten, was helemaal vergeten m bij te werkenexcuses.
Dit is toch mijn episch faaldag hoor. Ik ben ziek, kan geen goede lapo maken, geen goede op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trip, je bent de blokhaken vergeten daarom kon ik het topic moeilijker vinden
Nee, zit op school nu. Heb een wiskunde middag. Joepiequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, zit op school nu. Heb een wiskunde middag. Joepiedus ik ben examens aan het maken en reageer maar af en toe!
Ohhhh. geeft niet johquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit is toch mijn episch faaldag hoor. Ik ben ziek, kan geen goede lapo maken, geen goede op.![]()
Ik ga effe in mezelf snijden, tot zo![]()
Merciquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GezelligWisknudde. Je Highlight staat er in trouwens.
Dank jequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhhh. geeft niet johen beterschap!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:20 schreef Rhythm het volgende:
Ik faal, ik herken maar de helft van de UI's in de OP.
Iddquote:
Nee? Die zie ik nooit posten. En ik heb zo'n vermoeden dat ie komende week ook niet gaat posten, dus...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
Is het nou een grap over deze bobbyB: [ afbeelding ]?
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 17:52 schreef remlof het volgende:
reetveter, moeilijk he, niet meedoen met lemminghypes? Week weg.
Je moet wel je naam er ff bij zettenquote:
Ha-haquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee? Die zie ik nooit posten. En ik heb zo'n vermoeden dat ie komende week ook niet gaat posten, dus...
Het is een SC grapje, omdat sommigen alleen zijn upload icon zien, zien ze niet zijn webicon, die in de OP staat. En zo af en toe wordt er dan gevraagd van wie die UI is, beetje flauwquote:
Hij staat er toch inquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:33 schreef Rhythm het volgende:
Maar is hij eruit gehaald omdat ie geband is? Want Jordeeh heeft ook een bannetje.
Aha, want ik begon me behoorlijk te ergeren omdat ik dacht dat jullie het echt niet wistenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is een SC grapje, omdat sommigen alleen zijn upload icon zien, zien ze niet zijn webicon, die in de OP staat. En zo af en toe wordt er dan gevraagd van wie die UI is, beetje flauwIs al vanaf deel 20 of zo.
_!
Ja, jij ziet deze:quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef Rhythm het volgende:
Ohh, is die waar jij het met BT over hebt RV. Ja ik zie volgens mij ook een ander plaatje bij hem.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aha, want ik begon me behoorlijk te ergeren omdat ik dacht dat jullie het echt niet wisten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
pussyquote:
Ja, die ken ik wel hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat onderstaand wel eens uit het niets voorbij komt.
[..]
Ook goeiedag, Maisnon! Leuk je weer te zien.quote:
Oh, dan heeft ie dat veranderd denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel hoortoen was ik er al geloof ik.
Maar ik zie ook die icon die jij net postte bij reetveter hoor bobbyb, maar hiervoor wel die andere
Nerdquote:
Die UI doet me denken aan zo'n kinderprogramma van vroegah. Meneer de koekepeer of zo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die met die stomme paint UI? Zo ja, inderdaad!
Als het aan mij ligt wel jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dit een verkapte banaan-vraag?
Mods kunnen ook geen bans uitdelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas (of gelukkig) ben jij geen mod
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Die TT ook"Nu nog steeds met disclaimers in de OP "
Mij ook alquote:
Geef mij cavia terug!quote:
Maar wel banaan-vragen indienenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mods kunnen ook geen bans uitdelen
quote:help
Tue 9 September 2008 12:39u door dagdag
ik heb een ban
stuur dit door naar 30 leden
wees blijquote:
Een standbeeld graag voor de daarvoor verantwoordelijke modquote:
Hahaha pricelessquote:
You've got mailquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha pricelesshet was leuker geweest als hij er achter had gezet, en anders zul je binnen 1 jaar sterven!
Wtf is dat dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou daag, ik ben naar bibilotheekles![]()
Omg
quote:Ik heb hem naar 15 verschillende leden gestuurd. Ontmoet ik nu vrijdag de liefde van m'n leven![]()
?
Tijdverspillingquote:
Ja oke, dat snapte ik al. Maar ik heb geen voorstelling whatsoever bij biebles, leg uit aub.quote:
Bij mij zegt ie alleen "hoe lang"quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik schrok, die foto was echt kankergrootmaar wel een leuke
Die gast heeft een iq lager als 1/6e van mijn schoenmaat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie alleen "hoe lang"met titel "ban"
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die gast heeft een iq lager als dan 1/6e van mijn schoenmaat.
Huiliequote:
Maar volgens de afspraak pm'de jij mij nu naaktpics van jezelf, toch?quote:
Oke, coming up!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar volgens de afspraak pm'de jij mij nu naaktpics van jezelf, toch?
Anders had BT het verbeterd hoor.quote:
Ok?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Megumi het volgende:
Nosh has left the building.
Laat mijn vriendinnetje eens met rustquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar volgens de afspraak pm'de jij mij nu naaktpics van jezelf, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |