Het gaat nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je wel aan toch? Lukt het een beetje met de bedrijven?
quote:Paaskonijn wint de irritantste-user-prijs door het aanvoeren van de notes ranglijst.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Disch mein ding!
Ganz geil.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Disch mein ding!
vetquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Disch mein ding!
Jawel, ik ben nu nog 1000 nummers erop aan het zetten. Maar dat duurt gewoon een kwartierquote:
Ik ben aardig.quote:
Ah dat is wel balen ja.. Maar gewoon door blijven bellen, je vindt heus wel iets leuksquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het gaat nietweet niet hoe ik het moet aanpakken, ben een beetje hopeloos. Zit al anderhalve week niks anders te doen dan met die stage regelen bezig te zijn, ik wil ook wat meer doen
Nu dus bij een sjieke studio in Eindhoven, ze zouden op donderdag me bellen, dat duurt nog zo lang!
Mijn studie werkt echt met halve jaren, en dit semester moet ik stage lopen, anders pas in januari en dan heb ik dus nog een half jaar studievertraging.
Bleeeegh!
Moooiquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Disch mein ding!
Heuj lapo jatterquote:
Fijne oordopjes zitten er ook bijquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nu nog 1000 nummers erop aan het zetten. Maar dat duurt gewoon een kwartier![]()
Maar geluid enzo is wel goed
Hey,quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj lapo jatterwaarom sta ik niet bij highlights
?
Iemand heeft de OP aan zitten passen in de wiki.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
Heuj lapo jatterwaarom sta ik niet bij highlights
?
ik ben effe fotograafje spelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Maisnon het volgende:
Hey trip, dat zijn reggae nummers die ik kan waarderen die ik daar even poste he
Grrrrrrrrrquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iemand heeft de OP aan zitten passen in de wiki.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Fijne oordopjes zitten er ook bij![]()
Hmm ik denk dat het tijd word dat ik de mijne maar eens ga vervangen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga bij de buren langs om toevallig uitgenodigd te worden voor het eten.
Ah, mijn onschuld is bewezen, lets get drunk everyone!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Grrrrrrrrr!!
@ Triptamine - Wat ik in wiki had gezet en er dus nu niet meer staat
Doe jij nou eens normaal GasTurbine, wat is je probleem zegquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef GasTurbine het volgende:
Wat doet die dikke eigenlijk in de OP, zie haar amper posten.
Het staat er weer bij!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Grrrrrrrrr!!
@ Triptamine - Wat ik bobbyB in wiki had gezet en er dus nu niet meer staat
Misschien als jij wat aardiger doet, post ze wel. Geen idee of je dit nog gelezen had?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef GasTurbine het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:51 schreef Juup© het volgende:
GT. nok nou eens met jouw geziek mbt b.v. Fascination. Als jij zo'n probleem met haar hebt negeer haar dan of ga ergens anders posten.
Veelbelovende TT 14.gifquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:54 schreef afcajos het volgende:
Mannen, check mijn nieuwe topic![]()
Op ongewenste moment een erectie krijgen:')
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Het leuke is dat ik eerst een mp4 had van 250 euro, maar die ging kapot. Toen ik bij de winkel kwam kon ik hem ruilen maar er was een fout ofzo in de winkel. Nu heb ik er 1 van 280 euro, extra verzekering, beschermplaatje en alles erop en eraan gratisWaarom hij het doet weet ik niet, maar ik ben er blij mee
Houd je smoelwerk jonge, vuile nepnegertquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef GasTurbine het volgende:
Als je ook video's wil zien erop zou ik geen Apple halen, kun je heel weinig soorten video's op afspelen. Een betere is Creativequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hip
Ik heb een hele oude nog,
Muvo100 ofzo..
Ik zit er aan te denken om en Ipod te halen
Typ het dan niet foutquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Mooi gebruik van het woord strapasten joske
OG is geen nepnegert.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Houd je smoelwerk jonge, vuile nepnegert
Daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je ook video's wil zien erop zou ik geen Apple halen, kun je heel weinig soorten video's op afspelen. Een betere is Creative
A Propos is veel mooierquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Typ het dan niet fout![]()
mooi woord inderdaad
Ik heb een a100 alpha met Makro en telequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hip
Ik heb een hele oude nog,
Muvo100 ofzo..
Ik zit er aan te denken om en Ipod te halen
Ok, ik formuleer het anders.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien als jij wat aardiger doet, post ze wel. Geen idee of je dit nog gelezen had?
[..]
goedzo!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ok, ik formuleer het anders.
Waarom staat dat mens wat met een kinderachtige kutreactie kwam binnenvallen een paar topics terug in de OP? Ik zie haar amper posten.
Daar krijg ik gewoon een idee: Opruiming in de OP !quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:02 schreef BigKahuna het volgende:
Maarehm, GT heeft toch gelijk? Ze post hier toch amper?
Disclaimer vervangen door: Muziekquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar krijg ik gewoon een idee: Opruiming in de OP !
Met dit plaatje erbij:quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik vind dat ik best wel in de OP mag !
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Disclaimer vervangen door: Muziekelk topic een nieuw topiclied
Nah,quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Met dit plaatje erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Met dit plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Beginnen we met:quote:
Kutvarken dat het isquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:08 schreef BigKahuna het volgende:
Maar wat was nou dat hele gedoe met die Fascination?
Ik heb dat gemist, maar ik zie iedereen steeds agressief worden als iemand haar dik noemt
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo...
ik ben terug van bibliotheekles.
Is dat Bruce met The River?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Beginnen we met:
I come from down in the valley,
when mister when you're young....
yeahquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dat Bruce met The River?
quote:
Oh, wat een muziekkennis heeft BP toch weerquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Beginnen we met:
I come from down in the valley,
when mister when you're young....
Heb ik vanochtend al gedaan. Er staan wel meerdere in die niet veel posten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar krijg ik gewoon een idee: Opruiming in de OP !
Dankuquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend al gedaan. Er staan wel meerdere in die niet veel posten.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:08 schreef BigKahuna het volgende:
Maar wat was nou dat hele gedoe met die Fascination?
Ik heb dat gemist, maar ik zie iedereen steeds agressief worden als iemand haar dik noemt
Hoi BTquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist gewoon geen gepaste reactie.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:21 schreef afcajos het volgende:
Ik heb voor het eerst diarree sinds 10 jaar ofzohad een bbq waar ik niet kon wachten op mijn vlees
Halloquote:
Het is wel zoquote:
Ja, ik blijf niet aan de gangquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo!
Ooh, Fascination kan uit de OP. Ze gaf aan hier niet meer te gaan posten (wat ik nogal begrijpelijk vind)!
Leg eens uit, ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze gaf aan hier niet meer te gaan posten (wat ik nogal begrijpelijk vind)!
GasTurbine, stereotype Internetheld, vond het nodig om nogal onvriendelijk tegen Fascination te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik heb het gemist.
Die posts zijn sowieso verwijderd en het is niet nodig om alles weer naar boven te halen. Kwam er op neer dat er, wederom, een klein relletje rondom Fascination was. Wie er precies bij betrokken waren weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik heb het gemist.
Als je van 1 persoon al weggaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GasTurbine, stereotype Internetheld, vond het nodig om nogal onvriendelijk tegen Fascination te doen.
Nou ligt dat ook wel een heel klein beetje aan haar zelf.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GasTurbine, stereotype Internetheld, vond het nodig om nogal onvriendelijk tegen Fascination te doen.
Ah gosh. En nu vind ze de SC niet meer liefquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daarom vertrek jequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GasTurbine, miep miep miep miep miep miep miep fascination miep miep
Ik heb geen flauw idee hoe ze haar entree maakte.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ligt dat ook wel een heel klein beetje aan haar zelf.Ik weet nog dat de manier waarop ze haar entree maakte in de SC nou ook niet echt vriendelijk over kwam.
Ja, maar ik vind de situatie lachwekkendquote:
Hahahahahahahaha ik moest heel erg lachen om dat miep miepquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En daarom vertrek je
Op het gemiddelde WoWforum kom je ruigere internethelden tegen._!
Ik ook denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de situatie lachwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |