en je bent 21 jaar oud?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
Je word wakker met je odol en je moeder trekt de dekens van je af omdat het tijd is om op te staan.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, hebben jullie wel eens gemerkt dat iemand een stijve leuter had terwijl je met hem stond te dansen?
Ik zeg niet dat deze voorbeelden betrekking op mij hebbenquote:
Dat is echt klotequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, hebben jullie wel eens gemerkt dat iemand een stijve leuter had terwijl je met hem stond te dansen?
quote:
Misschien wel een betere plek, in KLB krijg je toch nooit serieuze reactiesquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef behangplakker het volgende:
AARRGH NU HEB IK IN SECKS GEPOST
ah niet zo erg eigenlijk
En hoe vond je dat, is mijn vraag danquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb dat wel eens dat als vriendinnen ( gewoon vrienden dus ) blijven slapen.
We slapen dan ook gewoon in hetzelfde bed enzo.
Maar als ze dan tegen mij aan gaan liggen draaien, tja ik ben ook maar een mens
En dan ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar als ze dan tegen mij aan gaan liggen draaien, tja ik ben ook maar een mens
Tijdens je slaap heb je sowieso een aantal keer een erectie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Klopt maar het is ook als we nog wakker zijn en gewoon aan het kletsen zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:00 schreef Lod het volgende:
[..]
Tijdens je slaap heb je sowieso een aantal keer een erectie.
Heb je soms geen ballen ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt maar het is ook als we nog wakker zijn en gewoon aan het kletsen zijn![]()
En sinds ik een vriendin heb gebeurt er niets meer, anders werd het nog wel eens gezellig
In een discotheek is dat nog wel eens kutquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als een lekker wijf tegen je aan schuurt is het toch juist de bedoeling dat je een stijve krijgt?
Jij denkt "hola" ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanouja, dat je opeens denkt van holaaaaa, wat prikt daar zo tegen mijn kont aan
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |