Dankuquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend al gedaan. Er staan wel meerdere in die niet veel posten.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:08 schreef BigKahuna het volgende:
Maar wat was nou dat hele gedoe met die Fascination?
Ik heb dat gemist, maar ik zie iedereen steeds agressief worden als iemand haar dik noemt
Hoi BTquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist gewoon geen gepaste reactie.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:21 schreef afcajos het volgende:
Ik heb voor het eerst diarree sinds 10 jaar ofzohad een bbq waar ik niet kon wachten op mijn vlees
Halloquote:
Het is wel zoquote:
Ja, ik blijf niet aan de gangquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo!
Ooh, Fascination kan uit de OP. Ze gaf aan hier niet meer te gaan posten (wat ik nogal begrijpelijk vind)!
Leg eens uit, ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze gaf aan hier niet meer te gaan posten (wat ik nogal begrijpelijk vind)!
GasTurbine, stereotype Internetheld, vond het nodig om nogal onvriendelijk tegen Fascination te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik heb het gemist.
Die posts zijn sowieso verwijderd en het is niet nodig om alles weer naar boven te halen. Kwam er op neer dat er, wederom, een klein relletje rondom Fascination was. Wie er precies bij betrokken waren weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik heb het gemist.
Als je van 1 persoon al weggaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GasTurbine, stereotype Internetheld, vond het nodig om nogal onvriendelijk tegen Fascination te doen.
Nou ligt dat ook wel een heel klein beetje aan haar zelf.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GasTurbine, stereotype Internetheld, vond het nodig om nogal onvriendelijk tegen Fascination te doen.
Ah gosh. En nu vind ze de SC niet meer liefquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daarom vertrek jequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GasTurbine, miep miep miep miep miep miep miep fascination miep miep
Ik heb geen flauw idee hoe ze haar entree maakte.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ligt dat ook wel een heel klein beetje aan haar zelf.Ik weet nog dat de manier waarop ze haar entree maakte in de SC nou ook niet echt vriendelijk over kwam.
Ja, maar ik vind de situatie lachwekkendquote:
Hahahahahahahaha ik moest heel erg lachen om dat miep miepquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En daarom vertrek je
Op het gemiddelde WoWforum kom je ruigere internethelden tegen._!
Ik ook denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de situatie lachwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |