LOL IS DIT ECHTquote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stel het dan ook even ter sprake van de man die een man uit een taxi sleurde en toen probeerde te kijken of hij in het echt net zo makkelijk de politie kon afschudden als in GTA IVWaren gewonden en doden bij gevallen dacht ik
![]()
Ait lijpe shit gek. Ik ben nu bezig met Dynamite Dunesquote:Op donderdag 11 september 2008 15:06 schreef behangplakker het volgende:
Jonge al een half procent gedownloadIk ga beneden rijst eten
Ja zoiets was echt gebeurdquote:
Hahaha dat ga ik er zeker inzettenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stel het dan ook even ter sprake van de man die een man uit een taxi sleurde en toen probeerde te kijken of hij in het echt net zo makkelijk de politie kon afschudden als in GTA IVWaren gewonden en doden bij gevallen dacht ik
![]()
[..]
Oh, dan
Okeu, doeiquote:Op donderdag 11 september 2008 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha dat ga ik er zeker inzetten!
Alleen ik moet nu gaan, want ik moet om 4 uur beginnen met werkenen nog even eten enzo.
Ik maak het vanavond af en ik post het resultaat nog wel!
Je moet ze rond laten lopen in de gebieden waar veel gesloopt wordquote:Op donderdag 11 september 2008 15:11 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme heb ik fakking veel bewakers, gaan ze alsnog die bankjes slopen.
Heb ikquote:Op donderdag 11 september 2008 15:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet ze rond laten lopen in de gebieden waar veel gesloopt word
RCT?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:11 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme heb ik fakking veel bewakers, gaan ze alsnog die bankjes slopen.
Ik stel altijd 75% aan die alleen maar gras moeten maaienquote:Op donderdag 11 september 2008 15:18 schreef BigKahuna het volgende:
Het mooie aan Dynamite Dunes is dat je niet steeds bij die klusjesmannen moet zeggen dat ze niet mogen grasmaaien.
Pas maar op, dadelijk zegt de lerares dat je het gekopieerd hebt van iemand met username Breathtaking op het FOK!Forum.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okeja maar ik wil ook nog een stukje erin dat labiele mensen er wel door beinvloed kunnen worden..
En ik krijg er geen cijfer voor, ik wil gewoon een goede indruk maken op mn leraresverder is het gewoon een handelingsdeel
Waaromquote:Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik stel altijd 75% aan die alleen maar gras moeten maaien![]()
Dat lijkt me nou geweldigquote:Op donderdag 11 september 2008 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk zegt de lerares dat je het gekopieerd hebt van iemand met username Breathtaking op het FOK!Forum.
Omdat het er anders zo onverzorgt uitzietquote:
Bedankt voor (mijn) repost.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:23 schreef Maisnon het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |