abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61551076
Ik moest gitaarspelen op school ik heb niet eens muziek
><(({°>
pi_61551084
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:50 schreef BigKahuna het volgende:
Msn doet het niet
BIJ MIJ OOK AL NIET gelukkig kunnen wij hier nog praten
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61551093
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moest gitaarspelen op school ik heb niet eens muziek
Leg de situatie uit
pi_61551104
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Geloof me, de school is wel niet zo trots op zichzelf Niveau moet heel hoog liggen enzo en het slaagpercentage moet heel hoog liggen. Daarom lieten ze in 4havo vorig jaar meer dan 25% van de leerlingen zitten, zodat ze volgend jaar het 5e ingaan met hoge examencijfers
[..]

Ik vind stukjes schrijven ook altijd leuk als er een leuk onderwerp is, maar hier is het vaak zo streng dat ze een onderwerp voor je kiezen.. of je hebt de pech dat je klasgenoot het over loverboys wilt doen
Blij dat ik niet op zo'n school zit onze school is echt slecht haha, en nu krijgen we superveel herkansingen enzo om ervoor te zorgen dat we toch nog met redelijke cijfers slagen best wel grappig .

En ik zou gewoon tegen die klasgenoot zeggen dat je het daar niet over wilt doen?
pi_61551119
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Leg de situatie uit
Een leraar had een gitaar mee omdat we toch geen moer hoefden te doen, en die leraar ging gitaarspelen maar kon er geen moer van en toen zei iedereen ROBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN.
><(({°>
pi_61551126
Ik heb fans snap je .
><(({°>
pi_61551154
Dus ik heb Banana Pancakes van Jack Johnson ten gehore gebracht Evenals Hey there Delilah . En Follow Through van Gavin DeGraw .
><(({°>
pi_61551220
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Dus ik heb Banana Pancakes van Jack Johnson ten gehore gebracht Evenals Hey there Delilah . En Follow Through van Gavin DeGraw .
JIJ BENT ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO POPULAIR
pi_61551246
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef behangplakker het volgende:

[..]

JIJ BENT ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO POPULAIR
Je brengt me in verlegenheid .
><(({°>
pi_61551247
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Blij dat ik niet op zo'n school zit onze school is echt slecht haha, en nu krijgen we superveel herkansingen enzo om ervoor te zorgen dat we toch nog met redelijke cijfers slagen best wel grappig .

En ik zou gewoon tegen die klasgenoot zeggen dat je het daar niet over wilt doen?
Wij hebben 3 herkansingen per jaar

Ja, maar daar heeft hij nog bronmateriaal van, en als ik ander onderwerp doe moet ik weer bronmateriaal opzoeken, dus dan wil ik wel een leuk onderwerp hebben
pi_61551260
Jongeren spelen dus vaak games met geweld erin, maar in hoeverre worden ze hierdoor beïnvloed? De Amerikaanse onderzoekers Cheryl Olson en Lawrence Kutner waren hier ook erg benieuwd naar, en hebben begin 2008 een grootschalig onderzoek gestart.
Ze hebben meer dan 1250 twaalf- tot veertienjarige scholieren uit de hele Verenigde Staten ondervraagd, en ook vijfhonderd ouders aan het woord gelaten.
En dit met resultaat! Uit hun onderzoek blijkt namelijk dat het geweld onder jongeren en op scholen helemaal niet is toegenomen door gewelddadige games. Terwijl het geweld in spelletjes toe nam is het geweld op scholen juist afgenomen.

Veel jongeren geven aan dat games voor hen juist een manier zijn om hun woede af te reageren. Na een slechte dag op school even je agressie uiten in een computergame in plaats van bij je moeder.

Iemand een idee voor een vervolg ?
pi_61551263
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Je brengt me in verlegenheid .
Kun je me nog even vertellen waar je goede versie van RCT kan downloaden En met welk programma
pi_61551303
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Wij hebben 3 herkansingen per jaar

Ja, maar daar heeft hij nog bronmateriaal van, en als ik ander onderwerp doe moet ik weer bronmateriaal opzoeken, dus dan wil ik wel een leuk onderwerp hebben
Dan bedenk je toch een leuk onderwerp ? Dan is het ook een kleine moeite om die bronnen op te zoeken omdat je het toch al interessant vindt right ?

En ik krijg dit jaar 11 herkansingen ofzo
pi_61551304
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Kun je me nog even vertellen waar je goede versie van RCT kan downloaden En met welk programma
Ik heb een torrent gebruikt Als je op google Rollercoaster tycoon DELUXE torrent intypt dan komt het wel goed .

*Wel deluxe want dan kan je de baas uithangen met de 2 uitbreidingen jwz11 .
><(({°>
pi_61551328
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Jongeren spelen dus vaak games met geweld erin, maar in hoeverre worden ze hierdoor beïnvloed? De Amerikaanse onderzoekers Cheryl Olson en Lawrence Kutner waren hier ook erg benieuwd naar, en hebben begin 2008 een grootschalig onderzoek gestart.
Ze hebben meer dan 1250 twaalf- tot veertienjarige scholieren uit de hele Verenigde Staten ondervraagd, en ook vijfhonderd ouders aan het woord gelaten.
En dit met resultaat! Uit hun onderzoek blijkt namelijk dat het geweld onder jongeren en op scholen helemaal niet is toegenomen door gewelddadige games. Terwijl het geweld in spelletjes toe nam is het geweld op scholen juist afgenomen.

Veel jongeren geven aan dat games voor hen juist een manier zijn om hun woede af te reageren. Na een slechte dag op school even je agressie uiten in een computergame in plaats van bij je moeder.

Iemand een idee voor een vervolg ?
Kan een zin wel met En beginnen ? Bij ons gaat er met een spellings- of interpunctiefout meteen tiende van je cijfer af dus

Maar je kan denk ik best de hele tekst omgooien, dat je nu gaat praten dat geweldadige games goed zijn om te spelen, zolang het verantwoordelijk gebeurd.
pi_61551353
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:58 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik heb een torrent gebruikt Als je op google Rollercoaster tycoon DELUXE torrent intypt dan komt het wel goed .

*Wel deluxe want dan kan je de baas uithangen met de 2 uitbreidingen jwz11 .
TORRENT YESJE !(yesje )

Oke, ik zal even een link opzoeken en vragen aan je of hij goed is
pi_61551376
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:59 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Kan een zin wel met En beginnen ? Bij ons gaat er met een spellings- of interpunctiefout meteen tiende van je cijfer af dus

Maar je kan denk ik best de hele tekst omgooien, dat je nu gaat praten dat geweldadige games goed zijn om te spelen, zolang het verantwoordelijk gebeurd.
Oke ja maar ik wil ook nog een stukje erin dat labiele mensen er wel door beinvloed kunnen worden..

En ik krijg er geen cijfer voor, ik wil gewoon een goede indruk maken op mn lerares verder is het gewoon een handelingsdeel
pi_61551382
pi_61551392
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef behangplakker het volgende:

[..]

TORRENT YESJE !(yesje )

Oke, ik zal even een link opzoeken en vragen aan je of hij goed is
Alsof ik weet welke goed is !
Ik ben geen computerexpert ofzo.
><(({°>
pi_61551416
Hij is vast wel goed.
><(({°>
pi_61551421
En anders moet je een nieuwe computer kopen omdat het een virus is.
><(({°>
pi_61551425
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oke ja maar ik wil ook nog een stukje erin dat labiele mensen er wel door beinvloed kunnen worden..
Stel het dan ook even ter sprake van de man die een man uit een taxi sleurde en toen probeerde te kijken of hij in het echt net zo makkelijk de politie kon afschudden als in GTA IV Waren gewonden en doden bij gevallen dacht ik
quote:
En ik krijg er geen cijfer voor, ik wil gewoon een goede indruk maken op mn lerares verder is het gewoon een handelingsdeel
Oh, dan
pi_61551435
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:01 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Alsof ik weet welke goed is !
Ik ben geen computerexpert ofzo.
Ja, maar misschien herken je de link
pi_61551439
Oh, this is the start of something good. Don't you agree ?
I, haven't felt like this in so many moons. You know what I mean ?
><(({°>
pi_61551449
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef BigKahuna het volgende:
En anders moet je een nieuwe computer kopen omdat het een virus is.
Nee joh, dan roep ik mijn vriend die op vmbo niveau 4 is begonnen, maar nu ICT niveau 2 doet zonder diploma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')