abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61550461
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Mwah mwah. 750 woorden is een stuk meer dan ik dacht in ieder geval !!!
_! Voor 6 VWO 750 woorden. Wij moeten in 4 havo 800 woorden

Heb nog steeds geen onderwerp, maar mijn partner wil het over loverboys doen, maar dat is een kutonderwerp

Dat is voorbronmateriaal enzo, uiteenzetting uiteindelijk moet ik alleen doen, maar loverboys is zo kut
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61550484
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:29 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Heb nog steeds geen onderwerp, maar mijn partner wil het over loverboys doen, maar dat is een kutonderwerp
Heikel punt?
pi_61550488
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Mooi geschreven! Erg netjes
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61550550
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:29 schreef behangplakker het volgende:

[..]

_! Voor 6 VWO 750 woorden. Wij moeten in 4 havo 800 woorden

Dat is voorbronmateriaal enzo, uiteenzetting uiteindelijk moet ik alleen doen, maar loverboys is zo kut
Ik heb hiervoor nog nooit een uiteenzetting hoeven schrijven eerlijk gezegd alleen presentaties houden. Dus ja, kut voor jou dat je dat al moet in havo4 .

Loverboys zou ik niet doen als ik jou was, een vriendin van mij had dat ook en haar uiteenzetting was afgekeurd. Omdat je dan gaat opsommen enzo.
pi_61550553
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe is dit?

<knip>

Op computergames die in de winkel gekocht moeten worden staat vaak wel een leeftijdsaanduiding, games die bijvoorbeeld seks of veel geweld bevatten mogen alleen verkocht worden aan jongeren boven de 16 of 18. Nu blijkt alleen dat veel winkeliers zich hier niet aan houden en niet om een identificatiebewijs vragen. Jongeren die de spellen in de winkel niet meekrijgen kruipen vaak alsnog achter de computer om een illegale download van het desbetreffende spel te zoeken, en zo kan in feite iedereen de spellen die 18+ zijn gewoon spelen.
Waarom ga je eerst proberen 60 euro uit te geven aan een spel, en als je hem niet meekrijgt hem toch maar gratis downloaden
pi_61550562
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oke, merci !
pi_61550611
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb hiervoor nog nooit een uiteenzetting hoeven schrijven eerlijk gezegd alleen presentaties houden. Dus ja, kut voor jou dat je dat al moet in havo4 .
Moah, als ik eenmaal aan het schrijven bent heb ik veel in mijn hoofd dat ik ook op papier wil hebben, dan kom ik vaak eerder aan 900 woorden dan aan 800..
quote:
Loverboys zou ik niet doen als ik jou was, een vriendin van mij had dat ook en haar uiteenzetting was afgekeurd. Omdat je dan gaat opsommen enzo.
Ja ik vind het ook een kutonderwerp Doe liever importsteden van Lesotho ofzo, of Hoogland van Scandinavië, kun je iets onbekends en doms enorm opblazen omdat ze toch niet zo bekend zijn
pi_61550635
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Inderdaad, vooral het stuk van: "ik ben ook gezegend met een broertje dat van "gamen" houdt..
pi_61550665
quote:
Uit deze berichten blijkt duidelijk dat jongeren grote waarde hechten aan hun computerspelletjes, is het slechts een hobby of kan het zorgen voor gevaarlijke situaties?

Op computergames die in de winkel gekocht moeten worden staat vaak wel een leeftijdsaanduiding, games die bijvoorbeeld seks of veel geweld bevatten mogen alleen verkocht worden aan jongeren boven de 16 of 18.
Ik zou persoonlijk die komma's weghalen en er telkens 2 aparte zinnen van maken
pi_61550686
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Waarom ga je eerst proberen 60 euro uit te geven aan een spel, en als je hem niet meekrijgt hem toch maar gratis downloaden
Mwa, ik doe dat ook hoor. Niet omdat ik een spel niet mee krijg maar als ik bijvoorbeeld een CD wil kopen, heb ik hem meestal eerst gedownload.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61550702
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Omdat je eigenlijk heel braaf bent ?
pi_61550725
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Omdat je eigenlijk heel braaf bent ?
Ohja , braaf maar wel geweldadige spellen doen van 18+
pi_61550730
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Moah, als ik eenmaal aan het schrijven bent heb ik veel in mijn hoofd dat ik ook op papier wil hebben, dan kom ik vaak eerder aan 900 woorden dan aan 800..
[..]

Ja ik vind het ook een kutonderwerp Doe liever importsteden van Lesotho ofzo, of Hoogland van Scandinavië, kun je iets onbekends en doms enorm opblazen omdat ze toch niet zo bekend zijn
Haha ja ik doe ook graag onderwerpen waar de desbetreffende leraar moeilijk veel vanaf kan weten kun je tenminste nog een beetje je eigen fantasie gebruiken bij het schrijven.
pi_61550748
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mwa, ik doe dat ook hoor. Niet omdat ik een spel niet mee krijg maar als ik bijvoorbeeld een CD wil kopen, heb ik hem meestal eerst gedownload.
Moah, bij cd's vind ik het heel anders dan spellen. Als ik een cd heel mooi vind dan wil ik wel het origineel (wat vaak niet te vinden is ook in mijn genre ), maar een spel heb je in je computer en verder niet..
pi_61550774
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha ja ik doe ook graag onderwerpen waar de desbetreffende leraar moeilijk veel vanaf kan weten kun je tenminste nog een beetje je eigen fantasie gebruiken bij het schrijven.
We moeten het altijd wel uit bronnenmateriaal halen enzo, maar ik verander de bronnen altijd ietsiepietsie dat het mooier lijkt, zodat ik het meer opgeblazen kan vertellen. Kan het ik het leuker brengen wat een hoger cijfer oplevert
pi_61550787
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Inderdaad, vooral het stuk van: "ik ben ook gezegend met een broertje dat van "gamen" houdt..
Haha, ja joh heerlijk is dat door hem weet ik wel alles over games
Maar moet ik daar nou '..' doen of "..."?
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk die komma's weghalen en er telkens 2 aparte zinnen van maken
Oke, staat mooier inderdaad ik ga het nu doen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2008 14:42:27 ]
pi_61550823
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:

[..]

We moeten het altijd wel uit bronnenmateriaal halen enzo, maar ik verander de bronnen altijd ietsiepietsie dat het mooier lijkt, zodat ik het meer opgeblazen kan vertellen. Kan het ik het leuker brengen wat een hoger cijfer oplevert
, maar dit hoef ik niet digitaal in te leveren. Gewoon uitprinten, en ze leest het door in de les. Dusja, geen problemen met bronnen
pi_61550830
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha, ja joh heerlijk is dat door hem weet ik wel alles over games
Maar moet ik daar nou '..' doen of "..."?

Pff, '..' is volgens mij goed. ".." Is volgens mij als je een citaat van iemand zet. Ik doe zelf altijd wel ".." omdat ik het gewend ben
pi_61550884
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Pff, '..' is volgens mij goed. ".." Is volgens mij als je een citaat van iemand zet. Ik doe zelf altijd wel ".." omdat ik het gewend ben
Ja ik weet het dus ook nooit zeker
pi_61550919
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

, maar dit hoef ik niet digitaal in te leveren. Gewoon uitprinten, en ze leest het door in de les. Dusja, geen problemen met bronnen
Je moest het bij ons is weten We moeten bij derde proefwerkweek ook een uiteenzetting maken. Krijg je iets van 20 bronnen waarvan de helft fout is en de helft goed, moet je het ook nog zelf uitzoeken enzo en van elke alinea aangeven waar en welke bron je hebt gebruikt enzo In de inleiding moet je aangeven wat je gaat bespreken in je uiteenzetting, maar je mag het niet opsommen. Je moet deelonderwerpen maken naar aanleiding van de (goede) bronnen..

Had ik vorig jaar een 8.1. Ging er nog 2 punten vanaf omdat ik spellings- & interpunctiefouten had 6.1 was mijn uiteindelijke cijfer. Hoogste van de klas
pi_61550932
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik weet het dus ook nooit zeker
Mijn leraar zegt wel eens: Google is je beste vriend !
pi_61551003
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Je moest het bij ons is weten We moeten bij derde proefwerkweek ook een uiteenzetting maken. Krijg je iets van 20 bronnen waarvan de helft fout is en de helft goed, moet je het ook nog zelf uitzoeken enzo en van elke alinea aangeven waar en welke bron je hebt gebruikt enzo In de inleiding moet je aangeven wat je gaat bespreken in je uiteenzetting, maar je mag het niet opsommen. Je moet deelonderwerpen maken naar aanleiding van de (goede) bronnen..

Had ik vorig jaar een 8.1. Ging er nog 2 punten vanaf omdat ik spellings- & interpunctiefouten had 6.1 was mijn uiteindelijke cijfer. Hoogste van de klas
Hahaha maar wow, dat het zo moeilijk is bij jullie joh.. Ik heb aardig wat vrienden op de havo maar ik heb ze daar nog nooit over gehoord, misschien ligt het ook wel gewoon aan je school !

maarja, als ik jou was zou ik blij zijn dat je het nu leert en stukjes schrijven vind ik nog wel aardig leuk om te doen, mits het over een interessant onderwerp mag natuurlijk
pi_61551023
Hoi.
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_61551046
Msn doet het niet
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_61551063
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hahaha maar wow, dat het zo moeilijk is bij jullie joh.. Ik heb aardig wat vrienden op de havo maar ik heb ze daar nog nooit over gehoord, misschien ligt het ook wel gewoon aan je school !
Geloof me, de school is wel niet zo trots op zichzelf Niveau moet heel hoog liggen enzo en het slaagpercentage moet heel hoog liggen. Daarom lieten ze in 4havo vorig jaar meer dan 25% van de leerlingen zitten, zodat ze volgend jaar het 5e ingaan met hoge examencijfers
quote:
maarja, als ik jou was zou ik blij zijn dat je het nu leert en stukjes schrijven vind ik nog wel aardig leuk om te doen, mits het over een interessant onderwerp mag natuurlijk
Ik vind stukjes schrijven ook altijd leuk als er een leuk onderwerp is, maar hier is het vaak zo streng dat ze een onderwerp voor je kiezen.. of je hebt de pech dat je klasgenoot het over loverboys wilt doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')