quote:Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwah mwah. 750 woorden is een stuk meer dan ik dacht in ieder geval!!!
Heikel punt?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen onderwerp, maar mijn partner wil het over loverboys doen, maar dat is een kutonderwerp
Mooi geschreven! Erg netjesquote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb hiervoor nog nooit een uiteenzetting hoeven schrijven eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 september 2008 14:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
_! Voor 6 VWO 750 woorden. Wij moeten in 4 havo 800 woorden
![]()
Heb nog steeds geen onderwerp, maar mijn partner wil het over loverboys doen, maar dat is een kutonderwerp
Dat is voorbronmateriaal enzo, uiteenzetting uiteindelijk moet ik alleen doen, maar loverboys is zo kut![]()
Waarom ga je eerst proberen 60 euro uit te geven aan een spel, en als je hem niet meekrijgt hem toch maar gratis downloadenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe is dit?
<knip>
Op computergames die in de winkel gekocht moeten worden staat vaak wel een leeftijdsaanduiding, games die bijvoorbeeld seks of veel geweld bevatten mogen alleen verkocht worden aan jongeren boven de 16 of 18. Nu blijkt alleen dat veel winkeliers zich hier niet aan houden en niet om een identificatiebewijs vragen. Jongeren die de spellen in de winkel niet meekrijgen kruipen vaak alsnog achter de computer om een illegale download van het desbetreffende spel te zoeken, en zo kan in feite iedereen de spellen die 18+ zijn gewoon spelen.
Moah, als ik eenmaal aan het schrijven bent heb ik veel in mijn hoofd dat ik ook op papier wil hebben, dan kom ik vaak eerder aan 900 woorden dan aan 800..quote:Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor nog nooit een uiteenzetting hoeven schrijven eerlijk gezegdalleen presentaties houden. Dus ja, kut voor jou dat je dat al moet in havo4
.
Ja ik vind het ook een kutonderwerpquote:Loverboys zou ik niet doen als ik jou was, een vriendin van mij had dat ook en haar uiteenzetting was afgekeurd. Omdat je dan gaat opsommen enzo.
Inderdaad, vooral het stuk van: "ik ben ook gezegend met een broertje dat van "gamen" houdt..quote:
Ik zou persoonlijk die komma's weghalen en er telkens 2 aparte zinnen van makenquote:Uit deze berichten blijkt duidelijk dat jongeren grote waarde hechten aan hun computerspelletjes, is het slechts een hobby of kan het zorgen voor gevaarlijke situaties?
Op computergames die in de winkel gekocht moeten worden staat vaak wel een leeftijdsaanduiding, games die bijvoorbeeld seks of veel geweld bevatten mogen alleen verkocht worden aan jongeren boven de 16 of 18.
Mwa, ik doe dat ook hoor. Niet omdat ik een spel niet mee krijgquote:Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom ga je eerst proberen 60 euro uit te geven aan een spel, en als je hem niet meekrijgt hem toch maar gratis downloaden
Omdat je eigenlijk heel braaf bentquote:Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom ga je eerst proberen 60 euro uit te geven aan een spel, en als je hem niet meekrijgt hem toch maar gratis downloaden
Ohjaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je eigenlijk heel braaf bent?
Haha ja ik doe ook graag onderwerpen waar de desbetreffende leraar moeilijk veel vanaf kan wetenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, als ik eenmaal aan het schrijven bent heb ik veel in mijn hoofd dat ik ook op papier wil hebben, dan kom ik vaak eerder aan 900 woorden dan aan 800..
[..]
Ja ik vind het ook een kutonderwerpDoe liever importsteden van Lesotho ofzo, of Hoogland van Scandinavië, kun je iets onbekends en doms enorm opblazen omdat ze toch niet zo bekend zijn
Moah, bij cd's vind ik het heel anders dan spellen. Als ik een cd heel mooi vind dan wil ik wel het origineel (wat vaak niet te vinden is ook in mijn genrequote:Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik doe dat ook hoor. Niet omdat ik een spel niet mee krijgmaar als ik bijvoorbeeld een CD wil kopen, heb ik hem meestal eerst gedownload.
We moeten het altijd wel uit bronnenmateriaal halen enzo, maar ik verander de bronnen altijd ietsiepietsie dat het mooier lijkt, zodat ik het meer opgeblazen kan vertellen. Kan het ik het leuker brengen wat een hoger cijfer oplevertquote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik doe ook graag onderwerpen waar de desbetreffende leraar moeilijk veel vanaf kan wetenkun je tenminste nog een beetje je eigen fantasie gebruiken bij het schrijven.
Haha, ja joh heerlijk is datquote:Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral het stuk van: "ik ben ook gezegend met een broertje dat van "gamen" houdt..
Oke, staat mooier inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk die komma's weghalen en er telkens 2 aparte zinnen van maken
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We moeten het altijd wel uit bronnenmateriaal halen enzo, maar ik verander de bronnen altijd ietsiepietsie dat het mooier lijkt, zodat ik het meer opgeblazen kan vertellen. Kan het ik het leuker brengen wat een hoger cijfer oplevert
Pff, '..' is volgens mij goed. ".." Is volgens mij als je een citaat van iemand zet. Ik doe zelf altijd wel ".." omdat ik het gewend benquote:Op donderdag 11 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ja joh heerlijk is datdoor hem weet ik wel alles over games
Maar moet ik daar nou '..' doen of "..."?
Ja ik weet het dus ook nooit zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Pff, '..' is volgens mij goed. ".." Is volgens mij als je een citaat van iemand zet. Ik doe zelf altijd wel ".." omdat ik het gewend ben
Je moest het bij ons is wetenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
, maar dit hoef ik niet digitaal in te leveren. Gewoon uitprinten, en ze leest het door in de les. Dusja, geen problemen met bronnen
Mijn leraar zegt wel eens: Google is je beste vriend !quote:Op donderdag 11 september 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet het dus ook nooit zeker
Hahahaquote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moest het bij ons is wetenWe moeten bij derde proefwerkweek ook een uiteenzetting maken. Krijg je iets van 20 bronnen waarvan de helft fout is en de helft goed, moet je het ook nog zelf uitzoeken enzo en van elke alinea aangeven waar en welke bron je hebt gebruikt enzo
In de inleiding moet je aangeven wat je gaat bespreken in je uiteenzetting, maar je mag het niet opsommen. Je moet deelonderwerpen maken naar aanleiding van de (goede) bronnen..
Had ik vorig jaar een 8.1. Ging er nog 2 punten vanaf omdat ik spellings- & interpunctiefouten had6.1 was mijn uiteindelijke cijfer. Hoogste van de klas
Geloof me, de school is wel niet zo trots op zichzelfquote:Op donderdag 11 september 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahamaar wow, dat het zo moeilijk is bij jullie joh.. Ik heb aardig wat vrienden op de havo maar ik heb ze daar nog nooit over gehoord, misschien ligt het ook wel gewoon aan je school
!
Ik vind stukjes schrijven ook altijd leuk als er een leuk onderwerp is, maar hier is het vaak zo streng dat ze een onderwerp voor je kiezen.. of je hebt de pech dat je klasgenoot het over loverboys wilt doenquote:maarja, als ik jou was zou ik blij zijn dat je het nu leerten stukjes schrijven vind ik nog wel aardig leuk om te doen, mits het over een interessant onderwerp mag natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |