Maar dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
Duurte wel erg long.
Haha jaquote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef BobbyB het volgende:
Had je onverwachts de LAPO ja?
Goed thema
Sterft vanzelf af. Zo niet, pak je dat boordmes weer, snij je het er helemaal af.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb nu een keippijnlijk bultje waar ik vanmiddag heel professioneel het broodmes in m'n vinger had geplaatst.
Bedankt voor de tip, ik zal 'm in spiegelbeeld in m'n rug kerven voor als ik 'm ooit eens nodig heb.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sterft vanzelf af. Zo niet, pak je dat boordmes weer, snij je het er helemaal af.![]()
Ik las een tijdje geleden in een van jouw posts dat ze een nieuw filmpje heeft gemaakt... Link?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat!
Maar ik mis Stephanie Sadorra in de OP.
Das met veel dingen zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha janu ik ze niet wil krijg ik ze
Als ik anaal verkracht wil worden vraag ik het wel aan een negerquote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef afcajos het volgende:
HEY BT, JIJ KOMT 2 OCT TOCH OOK NAAR AMSTERDAMEERST NAAR AJAX EN DAN ZUIPEN MET ANANAS EN MIJ!
En zoek maar op torrents naar Jenni Leequote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik las een tijdje geleden in een van jouw posts dat ze een nieuw filmpje heeft gemaakt... Link?
Nou, dan kijk je niet goed ofzoquote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat!
Maar ik mis Stephanie Sadorra in de OP.
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, dan kijk je niet goed ofzo![]()
Waar leg jij de link tussen bier drinken en anaal verkrachten?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik anaal verkracht wil worden vraag ik het wel aan een neger
Hehe, ok.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zoek maar op torrents naar Jenni Lee
quote:
De link is afcajos, de ananas en anaal verkrachtenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar leg jij de link tussen bier drinken en anaal verkrachten?
Gezopen vanmiddag?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
En toen zat ik weer op het werk![]()
Tyfus moe !
Maar wel laatste nachtje en dan weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |