Oeps, bedankt voor het zeggen ik je UI er even uit.quote:
You might want to rephrase that sentence.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oeps, bedankt voor het zeggen ik je UI er even uit.
Kijk die film nou maarquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
BEGRAAFT MOET MET EEN T, KANKERLUL.
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebrachtquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Word hij nooit volwassen of zo, 10 jaar geleden zag ie er ook al zo uit, alleen kleiner.
[ afbeelding ]
wat doet hij met zn rechterhandquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Word hij nooit volwassen of zo, 10 jaar geleden zag ie er ook al zo uit, alleen kleiner.
[ afbeelding ]
quote:
Die gast moet pas 13 zijn ofzo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebracht
Alleen ik vond hem op die foto zo leuk
ZEG NOU EENS GODVERDOMME... WAT BEN JE?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Z'n bloemetjes onderbroek laten zienquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wat doet hij met zn rechterhand
*hap*quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Z'n bloemetjes onderbroek laten zien
Dus jij gaat naar zijn onderbroek zitten kijken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*hap*
het zijn superman logotjes
Leuke muziek voor op een kinderfeestje.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebracht
Was mij niet eens opgemerktquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar zijn onderbroek zitten kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |