Oeps, bedankt voor het zeggen ik je UI er even uit.quote:
You might want to rephrase that sentence.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oeps, bedankt voor het zeggen ik je UI er even uit.
Kijk die film nou maarquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
BEGRAAFT MOET MET EEN T, KANKERLUL.
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebrachtquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Word hij nooit volwassen of zo, 10 jaar geleden zag ie er ook al zo uit, alleen kleiner.
[ afbeelding ]
wat doet hij met zn rechterhandquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Word hij nooit volwassen of zo, 10 jaar geleden zag ie er ook al zo uit, alleen kleiner.
[ afbeelding ]
quote:
Die gast moet pas 13 zijn ofzo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebracht
Alleen ik vond hem op die foto zo leuk
ZEG NOU EENS GODVERDOMME... WAT BEN JE?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Z'n bloemetjes onderbroek laten zienquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wat doet hij met zn rechterhand
*hap*quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Z'n bloemetjes onderbroek laten zien
Dus jij gaat naar zijn onderbroek zitten kijken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*hap*
het zijn superman logotjes
Leuke muziek voor op een kinderfeestje.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij heeft onlangs een nieuw album uitgebracht
Was mij niet eens opgemerktquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar zijn onderbroek zitten kijken?
Wauw, onverwachts.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar zijn onderbroek zitten kijken?
Nee niks, maar Bambiquote:
Niks, maar ik dacht even dat ik op iemands hyves zat waarbij iemand een krabbel had gezet met een plaatje van Bambi. Ik miste enkel "Fijne zaterdag".quote:
Die wilde ik nog doenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar ik dacht even dat ik op iemands hyves zat waarbij iemand een krabbel had gezet met een plaatje van Bambi. Ik miste enkel "Fijne zaterdag".
En is niet bijgewerktquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
En de telling staat ook scheef.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef gers het volgende:
maarre een hayden deze keer ?
De dag dat iemand zo oud word dat ie gaat verharen. Moet ik echt alles uitleggen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is een verHaardag?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De dag dat iemand zo oud word dat ie gaat verharen. Moet ik echt alles uitleggen?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:40 schreef gers het volgende:
maarre een hayden deze keer ?
Wat dan?quote:
Nu moet ik weer trekken, tyquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een uitnodiging![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen briefje in de bus doen van een pakketjequote:
Waar woon je? Anders doodverwens je mij misschien welquote:
was dan niet zo bedoeldquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar woon je? Anders doodverwens je mij misschien wel
Neuhquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:01 schreef gers het volgende:
[..]
was dan niet zo bedoeld![]()
maar jij doet toch gewoon altijd keurig een briefje in de bus
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef slindenau het volgende:
Hoi.
Ik kom nog even melden dat ik hier niet meer zal komen.
Mijn UI kan uit de op.
Dankjewel.
htn=vrltnquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef slindenau het volgende:
Hoi.
Mijn UI kan uit de op.
Dankjewel.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
NeuhDat is niet eens verplicht
![]()
Maareh, floraliastraat?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:05 schreef slindenau het volgende:
Hoi.
Mijn UI kan uit de op.
Dankjewel.
Nee, ik bel zelfs altijd 2 keer aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:07 schreef gers het volgende:
[..]
ben jij ook zo'n postbode die maximaal 3 seconde wacht bij de voordeur
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:11 schreef Broekpaling het volgende:
De fiets van Piet van Pa is zojuist gepasseerd.
En de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, ik bel zelfs altijd 2 keer aan
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
2 keer heel snel zekerquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dood moeten die ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 keer heel snel zeker*ding-dong**ding-dong* ja, dat doet onze postbode ook altijd en dan ben ik bij de voordeur en dan zie ik nog net zo'n busje de hoek om scheuren.
Neen mijn waarde. Ik bel eens, wacht even een minuutje, en bel opnieuwquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 keer heel snel zeker*ding-dong**ding-dong* ja, dat doet onze postbode ook altijd en dan ben ik bij de voordeur en dan zie ik nog net zo'n busje de hoek om scheuren.
weet ik, ik zit je ook te plagen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Neen mijn waarde. Ik bel eens, wacht even een minuutje, en bel opnieuw
bijna de ideale postbodequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Neen mijn waarde. Ik bel eens, wacht even een minuutje, en bel opnieuw
En je gaat naar Colombia cultuur opsnuiven?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Mensen die pakketjes laten bezorgen die TNT
Ik heb een eigen lijndienst varen tussen de VS en NL, elk half uur komt er een boot in de haven van Rotterdam aan met allemaal pakketjes voor mij.
JUICYHIL IS SINTERKLAASquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb een eigen lijndienst varen tussen de VS en NL, elk half uur komt er een boot in de haven van Rotterdam aan met allemaal pakketjes voor mij.
Zorg dan ff dat Hayden, Haley en/of Stephanie een keer met die boot mee gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:24 schreef Juicyhil het volgende:
Huilen dan, je kutpakketje boeit me geen flikker. Wees blij dat ik het afgeef bij de buren en niet in de sloot flikker manquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:22 schreef gers het volgende:
[..]
bijna de ideale postbode![]()
behalve dat je geen briefjes in de bus doet als je het af geeft bij de buren
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Huilen dan, je kutpakketje boeit me geen flikker. Wees blij dat ik het afgeef bij de buren en niet in de sloot flikker man![]()
![]()
![]()
____!
HET IS FRIET TRUT!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:41 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ben even eten, patat...
quote:
moet jij dan niet etenquote:
Nee ik eet nooitquote:
welles alleen je kookt nietquote:
3-1 goede wedstrijd hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef postmortum het volgende:
godver wat een kutwedstrijd gisteren
Ik kan heel goed kokenquote:
BEWIJSquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan heel goed koken!
PICS?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef BigKahuna het volgende:
ik ging zo boodschappen doen, er was een keilief kassameisje![]()
Geylquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
maak ons ook dat niet lekker met een knappe bliepmiepquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee sorry daar heb ik nou weer net niet om gevraagd.
1-2quote:
Je wil meisjes het woord geyl niet horen zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:00 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
meisjes horen zulke woorden niet te gebruiken![]()
Bij het verlaten van het veld kreeg de arbiter vanaf de hoofdtribune verschillende attributen naar zich toegegooid. Een plastic fles raakte Winter zelfs boven op het hoofd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
1-2![]()
gelukkig kan de knvb ons niet maken wegens spreekkoren want die waren in het limburgs
meisjes = vrouwen onder de 16quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil meisjes het woord geyl niet horen zeggen?Succes met je seksleven dan verder
!
ik wilde het alleen even mededelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef gers het volgende:
[..]
maak ons ook dat niet lekker met een knappe bliepmiep
nee ik had een bekertje met bier volgepistquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
Bij het verlaten van het veld kreeg de arbiter vanaf de hoofdtribune verschillende attributen naar zich toegegooid. Een plastic fles raakte Winter zelfs boven op het hoofd.
was jij dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |