moet jij dan niet etenquote:
Nee ik eet nooitquote:
welles alleen je kookt nietquote:
3-1 goede wedstrijd hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:55 schreef postmortum het volgende:
godver wat een kutwedstrijd gisteren
Ik kan heel goed kokenquote:
BEWIJSquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan heel goed koken!
PICS?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:57 schreef BigKahuna het volgende:
ik ging zo boodschappen doen, er was een keilief kassameisje![]()
Geylquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Word hij nooit volwassen of zo, 10 jaar geleden zag ie er ook al zo uit, alleen kleiner.
[ afbeelding ]
quote:
maak ons ook dat niet lekker met een knappe bliepmiepquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee sorry daar heb ik nou weer net niet om gevraagd.
1-2quote:
Je wil meisjes het woord geyl niet horen zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:00 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
meisjes horen zulke woorden niet te gebruiken![]()
Bij het verlaten van het veld kreeg de arbiter vanaf de hoofdtribune verschillende attributen naar zich toegegooid. Een plastic fles raakte Winter zelfs boven op het hoofd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
1-2![]()
gelukkig kan de knvb ons niet maken wegens spreekkoren want die waren in het limburgs
meisjes = vrouwen onder de 16quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil meisjes het woord geyl niet horen zeggen?Succes met je seksleven dan verder
!
ik wilde het alleen even mededelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef gers het volgende:
[..]
maak ons ook dat niet lekker met een knappe bliepmiep
nee ik had een bekertje met bier volgepistquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:02 schreef gers het volgende:
[..]
Bij het verlaten van het veld kreeg de arbiter vanaf de hoofdtribune verschillende attributen naar zich toegegooid. Een plastic fles raakte Winter zelfs boven op het hoofd.
was jij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |