quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Pwned.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moeten die pics nou? Ik zit op school
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:22 schreef BobbyB het volgende:
Dat word even alle images disabelen en thuis fappengodverdomme man, net nu er een collega achter mij zit
quote:
Pnwed.quote:
Omdat ik me altijd voorbeeldig gedraagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:24 schreef Gupje het volgende:
Jordeeeh vraagt waarom Sackboy geen ban meer heeft?
Niet!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pnwed.
Pnwed.
Pnwed.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef LethalNinja het volgende:
al die mongolen die op hun werk zitten of school en dan in zo'n topic als dit kijkenhoe dom ben je dan..
Jordeeeh wenst jullie een fijne ebola toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik me altijd voorbeeldig gedraag
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef LethalNinja het volgende:
al die mongolen die op hun werk zitten of school en dan in zo'n topic als dit kijkenhoe dom ben je dan..
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
WTF kunnen ze die grabbelton (willekeurige foto's) bij het fotoboek niet weghalen![]()
Kom ik net dit tegen
[ afbeelding ]
MY EYES! MY EYES! THEY BURN!
Ow die rechter is de een manquote:
Verwacht je jailbait krijg je iets wat zelfs gieren niet wegkrijgenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
WTF kunnen ze die grabbelton (willekeurige foto's) bij het fotoboek niet weghalen![]()
Kom ik net dit tegen
[ afbeelding ]
MY EYES! MY EYES! THEY BURN!
Omdat dat niet elk topic zo isquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef LethalNinja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |