Hoi!quote:
quote:
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is er gebeurd met Jordy en Sackboy..?
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
Anyone?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is er gebeurd met Jordy en Sackboy..?
Is dat? Ik zou niet weten waarom ik gebanned zou worden, ik ben heel lief.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie worden allemaal geband heb ik vernomen
Wat is voorlopig?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook!Ben kats verkouden.
[..]
[..]
Ik denk langer dan een weekquote:
Gehoord van Danny himselfquote:Op donderdag 18 september 2008 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat? Ik zou niet weten waarom ik gebanned zou worden, ik ben heel lief.
Ben je nou nog niet gepromoveerd naar Top Notch ?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Wheheheheheh pwned wie einer Dagonet!!!!!
Boh geak, nu kunnen jullie hen inhalen qua posts! Mij natuurljik niet want ik zit in Kaste 1
WTF loop je te haten, bossie. Ik was al sinds de inrichting van de Kastes al Top Notch! Ik sta daar al op 1 gast!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet gepromoveerd naar Top Notch ?
Heeft iemand de kaste-indeling nog ? Misschien tijd voor wat aanpassingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |