Hoi!quote:
quote:
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is er gebeurd met Jordy en Sackboy..?
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
Anyone?quote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is er gebeurd met Jordy en Sackboy..?
Is dat? Ik zou niet weten waarom ik gebanned zou worden, ik ben heel lief.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie worden allemaal geband heb ik vernomen
Wat is voorlopig?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook!Ben kats verkouden.
[..]
[..]
Ik denk langer dan een weekquote:
Gehoord van Danny himselfquote:Op donderdag 18 september 2008 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat? Ik zou niet weten waarom ik gebanned zou worden, ik ben heel lief.
Ben je nou nog niet gepromoveerd naar Top Notch ?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Wheheheheheh pwned wie einer Dagonet!!!!!
Boh geak, nu kunnen jullie hen inhalen qua posts! Mij natuurljik niet want ik zit in Kaste 1
WTF loop je te haten, bossie. Ik was al sinds de inrichting van de Kastes al Top Notch! Ik sta daar al op 1 gast!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet gepromoveerd naar Top Notch ?
Heeft iemand de kaste-indeling nog ? Misschien tijd voor wat aanpassingen.
Dude ! Je zegt dat je in kaste 1 zat. Dat was beneden TopNotch, jeweettog. Vandaar dat ik het me afvroeg hatert !quote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF loop je te haten, bossie. Ik was al sinds de inrichting van de Kastes al Top Notch! Ik sta daar al op 1 gast!
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF loop je te haten, bossie. Ik was al sinds de inrichting van de Kastes al Top Notch! Ik sta daar al op 1 gast!
Hoho.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Jitzzzze:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel van je 17.841 posts bestaan uit alleen eensmilie --->
![]()
![]()
Ik heb jou serieus nog niet vaak een post met meer dan 1 zin zien posten
Daar ben ik zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
Jitzzzze:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel van je 17.841 posts bestaan uit alleen eensmilie --->
![]()
![]()
Ik heb jou serieus nog niet vaak een post met meer dan 1 zin zien posten
WTF, je kan schrijvenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Ik weet wel hoe het komt, omdat ik vaak (eigenlijk altijd) in KLB zit, en het merendeel van de topics "" waardig is.
Oh ja, bij wie moet ik zijn voor een scriptje die automagisch eenonder aan mijn post plakt?
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:16 schreef KingOfPop het volgende:
Er is hier ook geen kanker te doen.
Goed he?quote:
Serieus gast.... ik verbaas me elke dag opnieuw over FOK!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed he?
Dat hadden jullie niet verwacht, geef maar toe
En om jullie nog meer af te schrikken: [TK] Zeilboot type Fying Arrow
Mijn eigen topic in V&A met een heel verhaal![]()
Whehehequote:Op donderdag 18 september 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus gast.... ik verbaas me elke dag opnieuw over FOK!
Vandaag ben jij de user van de dag
Jordy, als je dit leest, er is nog hoop!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe
Het kost 6, 7 jaar (hoe lang ben ik geregistreerd), maar dan heb je ook iets
6 jaar dusquote:Op donderdag 18 september 2008 12:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jordy, als je dit leest, er is nog hoop!
En ja, er is nog hoop voor jullie allemaal!quote:geregistreerd op: woensdag 30 oktober 2002 @ 19:17
Ik wist niet dat Jordy kon lezenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ja Jordy ! Er is nog hoop ! (als je dit leest)
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij, jij maakt mij zo blij
Jij hoort bij mij
Als een kip bij een ei
WTFquote:Op donderdag 18 september 2008 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij hoort bij mij
Als een kip bij een ei
Doe maar niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik denk, laat ik mijn literaire kunsten hier eens vertonen.
Nee, jij dan.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn nog saaier dan de troonrede
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
6 jaar dus![]()
[..]
En ja, er is nog hoop voor jullie allemaal!![]()
Ik voel me nu net de spirituele leider van KLB
quote:maandag 14 februari 2000 @ 00:00
Ja, tuurlijk. Geef de crasch maar de schuldquote:Op donderdag 18 september 2008 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Al ben ik langer geregistreerd maar door de crash destijds is mijn account blijkbaar op een andere datum gezet
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had net bijna een pimp-abonnement gekocht
Kopen godverdomme. Dat is goed voor mijn aandelenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had net bijna een pimp-abonnement gekocht
Waarom wou je het wel dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, eeuh, ik zie nog niet heel veel voordelen. En ik moet nog meer dingen betalen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kopen godverdomme. Dat is goed voor mijn aandelen![]()
Nou ja, ik vond de toevoeging bij mn naam wel leukquote:
Allo!quote:
quote:
Het was hier zo saaiquote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zo, kan dat wat rustiger?Hoi
Hellooquote:
Ben je eindelijk genezen van je herpesquote:Op donderdag 18 september 2008 13:36 schreef Gupje het volgende:
Goede Middag!Ik ben zo blij vandaag
Ik ga je nog meer verbazen vandaagquote:Op donderdag 18 september 2008 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mij sponsoren voor die mooie Audi die ik over 2 jaar wil kopen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo chagrijnig he?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het was hier zo saai
Ook, maar ben geslaagd voor me auto!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je eindelijk genezen van je herpes?
Jij als mod zou dat toch moeten weten?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Uhm...
>>>> General Chat ofzo
En daar kom JIJ verandering in brengen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Nog een wegpiraat erbijquote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ook, maar ben geslaagd voor me auto!
Juich maar niet te hard, over een maand ben je hem weer kwijt.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Juich maar niet te hard, over een maand ben je hem weer kwijt.
Ja hoor. Met jou?quote:
Ah, gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Jij hoort bij mij
Als een kip bij een ei
gefeliciteerd gupjequote:Op donderdag 18 september 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
is dit een persoonlijk aanvalquote:Op donderdag 18 september 2008 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij als mod zou dat toch moeten weten?
Ik van 9 tot 5.30quote:Op donderdag 18 september 2008 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaawel. Moet alleen werken van 4 tot 9bluh.
Nou, ik vond je gister in bed ook wel erg wild, zou ook daar van kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, ik heb echt zoo'n buikpijnals in spierpijn. Heb me gisteravond iets teveel uitgesloofd op mn buikspieren trainen en nu auw
aanstellerquote:Op donderdag 18 september 2008 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, ik heb echt zoo'n buikpijnals in spierpijn. Heb me gisteravond iets teveel uitgesloofd op mn buikspieren trainen en nu auw
Nou boehoeee, jij verdient er tenminste nog wat meequote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik vond je gister in bed ook wel erg wild, zou ook daar van kunnen zijn.
Nee, dat is het nietquote:Op donderdag 18 september 2008 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
is dit een persoonlijk aanval![]()
![]()
![]()
![]()
En nee dat weet ik niet![]()
Ik stel me niet aanquote:
Ik wist niet dat opblaaspoppen konden typenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik vond je gister in bed ook wel erg wild, zou ook daar van kunnen zijn.
Jij niet dan? Doe je vrijwilligerswerk? Maar ik kan wel FOK!ken ondertussenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou boehoeee, jij verdient er tenminste nog wat mee
[..]
Nou zelfs ik heb een beetje pijn in mijn rug van jou.quote:![]()
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stel me niet aanik merk nu pas hoe vaak ik mn buikspieren aanspan
je merkt het echt bij alles.
Noem jij BT nu een opblaaspop?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wist niet dat opblaaspoppen konden typen
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wist niet dat opblaaspoppen konden typen
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
BT is online en BobbyB komt weer onder z'n steen vandaan
Of ben ik de enige die dat opvalt?
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één levend en weldenkend meisje naast jou in bed zou willen liggenquote:
Nee, ik ben wel vaker online, maar reageer alleen als BT er is. Zit constant te F5en tot ik haar ergens zie reageren.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
BT is online en BobbyB komt weer onder z'n steen vandaan
Of ben ik de enige die dat opvalt?
Jawel, ik ook welquote:Op donderdag 18 september 2008 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij niet dan? Doe je vrijwilligerswerk? Maar ik kan wel FOK!ken ondertussen
[..]
Nou zelfs ik heb een beetje pijn in mijn rug van jou.
Noem je mijn vriendin nu niet weldenkend? Nou ja, er zal wel een reden zijn waarom ze nu in LA zit en er nog een jaar blijftquote:Op donderdag 18 september 2008 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één levend en weldenkend meisje naast jou in bed zou willen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |