is de boswachter de nieuwe Mussertquote:
Je mist blokhaken in de TT en thema in de OP.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo als de nieuwe Godfather
Wtf lul je nu allemaal dan
Ik wil tieten OP mij.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef Gupje het volgende:
Ik wil tieten in OP!
DE BOSWACHTER STOOKTquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
BobbyB, niks persoonlijks maar de_Ananas PM't me net dat ik moet zeggen dat je een homo bent(serieus).
Heb jij hem die ban bezorgd of wat.
Je zegt dat ik me voor doe als de nieuwe Godfather, dat is geen vraag. Moeilijk he, lezen?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh niks. Twas maar een vraag.
Weet ik veel wat ie van me wilt. En die ban heeft ie zichzelf aangesmeerd door remlof een link te geven naar een post van zichzelf met tubgirlquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
BobbyB, niks persoonlijks maar de_Ananas PM't me net dat ik moet zeggen dat je een homo bent(serieus).
Heb jij hem die ban bezorgd of wat.
Je vertoonde haantjesgedrag. Je wierp je op als de Godfather van KLB, want het was "jouw" taak.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je zegt dat ik me voor doe als de nieuwe Godfather, dat is geen vraag. Moeilijk he, lezen?
Nou ja, hij leest het hier wel. Hij lurkt toch steeds meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |