is de boswachter de nieuwe Mussertquote:
Je mist blokhaken in de TT en thema in de OP.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo als de nieuwe Godfather
Wtf lul je nu allemaal dan
Ik wil tieten OP mij.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef Gupje het volgende:
Ik wil tieten in OP!
DE BOSWACHTER STOOKTquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
BobbyB, niks persoonlijks maar de_Ananas PM't me net dat ik moet zeggen dat je een homo bent(serieus).
Heb jij hem die ban bezorgd of wat.
Je zegt dat ik me voor doe als de nieuwe Godfather, dat is geen vraag. Moeilijk he, lezen?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh niks. Twas maar een vraag.
Weet ik veel wat ie van me wilt. En die ban heeft ie zichzelf aangesmeerd door remlof een link te geven naar een post van zichzelf met tubgirlquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
BobbyB, niks persoonlijks maar de_Ananas PM't me net dat ik moet zeggen dat je een homo bent(serieus).
Heb jij hem die ban bezorgd of wat.
Je vertoonde haantjesgedrag. Je wierp je op als de Godfather van KLB, want het was "jouw" taak.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je zegt dat ik me voor doe als de nieuwe Godfather, dat is geen vraag. Moeilijk he, lezen?
Nou ja, hij leest het hier wel. Hij lurkt toch steeds meequote:
Eensch!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef Bulletdodger het volgende:
wat een baggertopic
behalve manne die Lyzio hetenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef Lyzio het volgende:
Slotje dan maar?Bossie heeft ook iets tegen mannen met kontenkinnen terwijl dat natuurlijk een van de zeven tekenen der schoonheid is! VUIGE LIEGERD!
Oiquote:
quote:
Ohja want als het mijn taak is bedoel ik gelijk dat ik de Godfather van KLB benquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vertoonde haantjesgedrag. Je wierp je op als de Godfather van KLB, want het was "jouw" taak.
Vandaar mijn veronderstelling.
jordeeeh moet huilenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja want als het mijn taak is bedoel ik gelijk dat ik de Godfather van KLB ben
Kankerdwaas ben je ook eh
Ja stiekem huil ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
jordeeeh moet huilen![]()
![]()
>>>> PUB
quote:
quote:
Zeg jijquote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
huilie
sowieso bejaarden en OVquote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ff wat klachten:
- Spitsuur in de bus/ tram
- Kreupele bejaarden in de bus tijdens spitsuur
- Kreupele bejaarden in de bus tijdens spitsuur, die warm gebakken vis meenemen.
En ik een d en een r op mijn fallus. Mocht ie erect gaan dan staat er de_boswachter. Hoe mooi zou dat zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
behalve manne die Lyzio heten![]()
Er komt nog eens een dag dat ik een tattoo met LYZIO op mijn naad laat zetten.
Ja had ze met die gebakken vis hun kunstgebit uit het rimpelgezicht moeten rammen. Zo doen echte mannen dat. Eventueel nog eens goed eroverheen is optioneel.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ff wat klachten:
- Spitsuur in de bus/ tram
- Kreupele bejaarden in de bus tijdens spitsuur
- Kreupele bejaarden in de bus tijdens spitsuur, die warm gebakken vis meenemen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En ik een d en een r op mijn fallus. Mocht ie erect gaan dan staat er de_boswachter. Hoe mooi zou dat zijn?
Gast, je bent zelf ook 18quote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep dat zeg ik ja. Je kan goed lezen. Koetsjiekoetsjiekoetsjie.
Hoe weet jij nu hoe oud ik ben man.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf ook 18
Wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen in dit topic dan?
Ik heb liever dat je Emma Watson post!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef Lyzio het volgende:
Bijna 5 uur! ORDNUNG MUSS SEIN!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waarom denk jij dat ik niet tegen kritiek kan? Je geeft niet eens kritiek, je loopt maar wat rond te blatenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe oud ik ben man.
Maar goed. Ik probeer niks te bewijzen. Ik geef je antwoord op je vraag omdat ik een mening over je heb. Dat jij er dan mee omgaat als een aangeschoten hert moet jezelf weten.
Of kun je niet tegen kritiek ? Dan zeg het me even. Dan behandel ik je in het vervolg als een puber.
Dude, dat kun je zelf toch ook wel! Doe 'squote:Op woensdag 17 september 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je Emma Watson post!
1: Omdat je je druk maakt om het feit dat ik vind dat je je gedraagt als de Godfather van KLBquote:Op woensdag 17 september 2008 16:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat ik niet tegen kritiek kan? Je geeft niet eens kritiek, je loopt maar wat rond te blaten
En jij iemand als puber behandelen, het enige wat je doet is reageren als een puber, dus dat doe je nu net alsnog
Zoals ik al eerder zei, ga kuttopics maken en ze 5 posts later sluiten omdat niemand je -wat geen verrassing is- je grappig vind.
Nee, ik post altijd al Hayden hier. Emma posten is jouw taakquote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dude, dat kun je zelf toch ook wel! Doe 's
Post eens wat tieten dan verdomme.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik post altijd al Hayden hier. Emma posten is jouw taak
hihi je bent er weerquote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
Blablablabla. wat een geblabla hier
1. Als je nou eens dingen gaat roepen wat ergens op slaat hoor je mij niet klagen. Het is echter zo dat jij maar wat in het rond roept zonder argumenten (zelfs als ik er 2 keer om vraag). Dan blijf ik er gewoon over doorposten ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Omdat je je druk maakt om het feit dat ik vind dat je je gedraagt als de Godfather van KLB.
2: Ik ben gewoon jeugdig, dus post ik ook jeugdig.
3: Je mag niet eens in mijn schaduw staan wat betreft historische en hilarische topics man(wat overigens niet wegneemt dat ik de laatste 2 maanden geen enkel goed topic op dit account gemaak heb, geef ik je dus gelijk in
).
Maar goed. Neem je een ijsje en cool-down.
Bossie
Haha zeg jij, wie begon er nou te janken dan "Ja niet zoveel posts achter elkaar makenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Post eens wat tieten dan verdomme.
Die serieuziteit hier
Dan zal je wel flink opgerekt zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
Boh, zoveel geld heb ik het afgelopen halfjaar gespaard: 921,75
Goed he?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die serieuziteit hier
hoezoquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
Goed he?
Hoi schat!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
Blablablabla. wat een geblabla hier
Kun je beter tegen BT zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik post altijd al Hayden hier. Emma posten is jouw taak
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
Goed he?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan zal je wel flink opgerekt zijn[ afbeelding ]
1: Ik heb je uitleg gegeven, dat jij daar niet mee kan leven moet jezelf wetenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
1. Als je nou eens dingen gaat roepen wat ergens op slaat hoor je mij niet klagen. Het is echter zo dat jij maar wat in het rond roept zonder argumenten (zelfs als ik er 2 keer om vraag). Dan blijf ik er gewoon over doorposten ja.
2. Ga dan niet reageren alsof je geen puber bent door te zeggen "dan behandel ik je als een puber".
3. Beweer ik ergens dan dat ik grappige topics aan maak? Jij hebt echter alleen maar kankertopics en bagger aangemaakt. In het begin als mod liet je het even, maar nu ben je weer opnieuw bezig. Je maakt een kankertopic, iedereen kraakt je af, en snel zet je er een slotje op "Ja leuk geweest". En jij moet het goede voorbeeld geven[ afbeelding ]
je gaat dus naar de frituur en je eet met rechts dusquote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik heb je uitleg gegeven, dat jij daar niet mee kan leven moet jezelf weten
2: Ik ben geen puber, dus dat hoef ik niet te ontkennen. Maar jij wil schijnbaar wel dat ik jou zo behandel.
3: Dat ik een slotje op een eigen topic gooide is 2x voorgekomen. Mug en Olifant enzo.
Maar goed. Ga jij je nog even kwaad maken hier, ga ik even lekker eten bij mijn vriendinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef gers het volgende:
[..]
je gaat dus naar de frituur en je eet met rechts dus
Ha-haquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan zal je wel flink opgerekt zijn[ afbeelding ]
waarop heb je dan zoveel bespaardquote:
1. Nee je hebt geen uitleg gegeven. Je zei dat ik mij 'opwierp als de Godfather van KLB'. En waarom dat volgens jou is heb je niet verteld.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik heb je uitleg gegeven, dat jij daar niet mee kan leven moet jezelf weten
2: Ik ben geen puber, dus dat hoef ik niet te ontkennen. Maar jij wil schijnbaar wel dat ik jou zo behandel.
3: Dat ik een slotje op een eigen topic gooide is 2x voorgekomen. Mug en Olifant enzo.
Maar goed. Ga jij je nog even kwaad maken hier, ga ik even lekker eten bij mijn vriendinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, als ik 93475938457394857349857349587345983457 euro had gespaard, dan zou ik misschien een heel klein beetje uitgewoond zijnquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
Waarom is BT de enige die tieten post. Begin toch een beetje te twijfelen aan de geaardheid van sommigen in de SC en dan bedoel ik niet BT.
Hebben ze zoveel voor jou over dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, als ik 93475938457394857349857349587345983457 euro had gespaard, dan zou ik misschien een heel klein beetje uitgewoond zijn
Nouja, k weet niet wat jouw tarief isquote:Op woensdag 17 september 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, als ik 93475938457394857349857349587345983457 euro had gespaard, dan zou ik misschien een heel klein beetje uitgewoond zijn
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
Waarom is BT de enige die tieten post. Begin toch een beetje te twijfelen aan de geaardheid van sommigen in de SC en dan bedoel ik niet BT.
En dat waardeer ik enorm.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadik moet de hele tijd mannelijk doen om jullie te compenseren
Stiekem ben je gewoon een kloon van een man, die homo is. En zit je nu zo achter je pc te fappen op alle aandachtquote:Op woensdag 17 september 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
jij hoeft niet mannelijk te doen hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Click!quote:
Voor een paar miljard wil ik er wel over nadenkenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, k weet niet wat jouw tarief is
Hihi, fap fapquote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon een kloon van een man, die homo is. En zit je nu zo achter je pc te fappen op alle aandacht [ afbeelding ]
Hoer!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor een paar miljard wil ik er wel over nadenkenlaten we het daarop houden.
Nu weer een paar miljard? Gister deed je het nog voor gevulde koeken. Je zegt iedere dag wat anders.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor een paar miljard wil ik er wel over nadenkenlaten we het daarop houden.
Koeken gevuld met een paar miljard jaquote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu weer een paar miljard? Gister deed je het nog voor gevulde koeken. Je zegt iedere dag wat anders.
Okee, ik ga je vanaf nu niet meer plagenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Koeken gevuld met een paar miljard ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |