is de boswachter de nieuwe Mussertquote:
Je mist blokhaken in de TT en thema in de OP.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo als de nieuwe Godfather
Wtf lul je nu allemaal dan
Ik wil tieten OP mij.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:36 schreef Gupje het volgende:
Ik wil tieten in OP!
DE BOSWACHTER STOOKTquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
BobbyB, niks persoonlijks maar de_Ananas PM't me net dat ik moet zeggen dat je een homo bent(serieus).
Heb jij hem die ban bezorgd of wat.
Je zegt dat ik me voor doe als de nieuwe Godfather, dat is geen vraag. Moeilijk he, lezen?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh niks. Twas maar een vraag.
Weet ik veel wat ie van me wilt. En die ban heeft ie zichzelf aangesmeerd door remlof een link te geven naar een post van zichzelf met tubgirlquote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
BobbyB, niks persoonlijks maar de_Ananas PM't me net dat ik moet zeggen dat je een homo bent(serieus).
Heb jij hem die ban bezorgd of wat.
Je vertoonde haantjesgedrag. Je wierp je op als de Godfather van KLB, want het was "jouw" taak.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je zegt dat ik me voor doe als de nieuwe Godfather, dat is geen vraag. Moeilijk he, lezen?
Nou ja, hij leest het hier wel. Hij lurkt toch steeds meequote:
Eensch!quote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef Bulletdodger het volgende:
wat een baggertopic
behalve manne die Lyzio hetenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:02 schreef Lyzio het volgende:
Slotje dan maar?Bossie heeft ook iets tegen mannen met kontenkinnen terwijl dat natuurlijk een van de zeven tekenen der schoonheid is! VUIGE LIEGERD!
Oiquote:
quote:
Ohja want als het mijn taak is bedoel ik gelijk dat ik de Godfather van KLB benquote:Op woensdag 17 september 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vertoonde haantjesgedrag. Je wierp je op als de Godfather van KLB, want het was "jouw" taak.
Vandaar mijn veronderstelling.
jordeeeh moet huilenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja want als het mijn taak is bedoel ik gelijk dat ik de Godfather van KLB ben
Kankerdwaas ben je ook eh
Ja stiekem huil ikquote:Op woensdag 17 september 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
jordeeeh moet huilen![]()
![]()
>>>> PUB
quote:
quote:
Zeg jijquote:Op woensdag 17 september 2008 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
huilie
sowieso bejaarden en OVquote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ff wat klachten:
- Spitsuur in de bus/ tram
- Kreupele bejaarden in de bus tijdens spitsuur
- Kreupele bejaarden in de bus tijdens spitsuur, die warm gebakken vis meenemen.
En ik een d en een r op mijn fallus. Mocht ie erect gaan dan staat er de_boswachter. Hoe mooi zou dat zijn?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
behalve manne die Lyzio heten![]()
Er komt nog eens een dag dat ik een tattoo met LYZIO op mijn naad laat zetten.
Ja had ze met die gebakken vis hun kunstgebit uit het rimpelgezicht moeten rammen. Zo doen echte mannen dat. Eventueel nog eens goed eroverheen is optioneel.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ff wat klachten:
- Spitsuur in de bus/ tram
- Kreupele bejaarden in de bus tijdens spitsuur
- Kreupele bejaarden in de bus tijdens spitsuur, die warm gebakken vis meenemen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En ik een d en een r op mijn fallus. Mocht ie erect gaan dan staat er de_boswachter. Hoe mooi zou dat zijn?
Gast, je bent zelf ook 18quote:Op woensdag 17 september 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep dat zeg ik ja. Je kan goed lezen. Koetsjiekoetsjiekoetsjie.
Hoe weet jij nu hoe oud ik ben man.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf ook 18
Wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen in dit topic dan?
Ik heb liever dat je Emma Watson post!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef Lyzio het volgende:
Bijna 5 uur! ORDNUNG MUSS SEIN!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waarom denk jij dat ik niet tegen kritiek kan? Je geeft niet eens kritiek, je loopt maar wat rond te blatenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe oud ik ben man.
Maar goed. Ik probeer niks te bewijzen. Ik geef je antwoord op je vraag omdat ik een mening over je heb. Dat jij er dan mee omgaat als een aangeschoten hert moet jezelf weten.
Of kun je niet tegen kritiek ? Dan zeg het me even. Dan behandel ik je in het vervolg als een puber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |