Dank jequote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je de s van https weghaald kan je de fotos zien
Ik kan het je wel leren.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee sorry ik heb altijd wind tegen
Ja ik kan wel zeilenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan het je wel leren.
Laten we zeggen; ¤1000,- inclusief 5 gratis lessen van een bevoegd zeilinstructeur?
Deze boot werkt bijna hetzelfde als een Valk. Natuurlijk niet hoe de boot zelf werkt, maar wel alle zeiltheorie e.d.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik kan wel zeilen
Op een valk dan
Ik woon in een flat joh daar is alleen leidingwaterquote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze boot werkt bijna hetzelfde als een Valk. Natuurlijk niet hoe de boot zelf werkt, maar wel alle zeiltheorie e.d.
Het is net als fietsen; het maakt niet uit in wat voor een boot je leert zeilen; als je het eenmaal kan dan kan je het in iedere boot.
Ik ook, maar bij deze boot is er een optie om de huidige ligplaats over te nemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik woon in een flat joh daar is alleen leidingwater
Prima.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kunnen we het bij de verkoop van de boot houden, gezellig kletsen kan in het slowchattopic bovenaan de index!
Natuurlijk wel. Als het seizoen weer begint stijgt de vraag, maar niet het aanbod. En automatisch stijgt dan ook de prijs.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:14 schreef EggsTC het volgende:
Dit lijkt me niet echt de tijd van het jaar om dit te verkopen(of wel?)
TVP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |